Se on perjantai! Viikonlopun tissuttelu voi alkaa!
Kuusi pulloa viiniä varattuna. Korkki sanoi just poks :)
Kyllä elämä on kivaa kun on viikonloppu
Kommentit (22)
Oon ryypännyt koko viikon niin nyt on pakko huilata että ens viikolla jaksaa taas jatkaa.
Aika paljon menee rahaa tuohon harrastukseen vuodessa jos menee viikonlopussa 6 pulloa ...
Mut mihin ketäkin haluaa rahansa laittaa!
Mukava viikonloppu tulossa minullekin, lasissa on Fantan mango-limsaa. Kohta laitan saunan päälle.
Mulla aukenee kohta valkkaripullo täällä Kalliossa. Illalla johonkin kuppilaan parin vanhan piian kanssa. Mahtava ilta tulossa.
Mä just join lasin kauramaitoa, se saa riittää tälle illalle.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon menee rahaa tuohon harrastukseen vuodessa jos menee viikonlopussa 6 pulloa ...
Elämä on
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole alkon orja.
Kallis, oon rahan orja.
Vierailija kirjoitti:
Viina on hintansa väärti. Se menee mikä menee.
Helevetti, kun joutuu odottamaan yhtä puhelua ja silloin pitää olla selvinpäin.
Miten helvetissä voi vetää 6 pulloa viiniä viikonlopussa? Ootko täysin deeku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viina on hintansa väärti. Se menee mikä menee.
Niinpä ja ikinä ei tiedä, mitä on tulossa niin nyt ei rahoja lasketa. Voi tulla Suomelle pahat ajat. Toivottavasti ei.
Hauskaa iltaa sitten! Jokainen viettää tyylillään. Itse en enää juo, mutta olen hengessä mukana!
Kahden desilitran kossupullo (60%) on kiva viikonloppuannos.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa iltaa sitten! Jokainen viettää tyylillään. Itse en enää juo, mutta olen hengessä mukana!
Sama juttu. Mut kyllä se kiva fiilis aikoinaan oli kun kupliva kihahti lettiin ja eiku baanalle !
Minäkin ryyppään ja kohta poistuu ketju. Hei hei ja kippis ja kulaus!
t Cooppijuoppo