Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BACHELOR SUOMI official

Vierailija
15.03.2016 |

Alkoi juuri.
LIV - kanavalla.
Keskustelu tähän.

Kommentit (3093)

Vierailija
701/3093 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Satulla lukee että asuu nykyään Australiassa Sydneyssä. Ei ole Juhan kaveri, mutta on kaikkien Tiian, Sannan, Jennyn, Jennin. 

Vierailija
702/3093 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Satulla lukee että asuu nykyään Australiassa Sydneyssä. Ei ole Juhan kaveri, mutta on kaikkien Tiian, Sannan, Jennyn, Jennin. 

No se nyt taitaa olla ikivanhaa tietoa. Ihan PK-seudulla näyttää Satu somen perusteella asuvan ja on ilmeisesti töissä Helsinki-Vantaan lentokentällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/3093 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Suurin taistelu minulla oli lopulta egon ja sydämen välillä. Jos olisin valinnut naiseni egon perusteella, olisin valinnut sen naisen, jonka kanssa näyttäisin niin hyvältä. Ego sanoi, että tältä mun elämä pitäisi näyttää", Juha kertoi eilen.

"Kuvittelin itseni istumassa tämän tytön kanssa ravintolassa ja mietin, että tämän tytön kanssa näyttäisin niin hyvältä, mutta meillä ei olisi mitään puhuttavaa. Kun sitten mietin itseäni tämän toisen tytön kanssa, tiesin että hänen kanssaa minulla olisi tosi hauskaa".

Eli Nina jäi finaalissa kakkoseksi.

Kuka tämä toiseksi jäävä tyttö onkaan niin musta tuntuu kyllä pahalle hänen puolestaan. Aika törkeää pitää mukana vain sen takia, että näyttävät hyvältä yhdessä.

Jenni on minusta kaunein, mutta en usko että se on ykkönen, koska luulen että se voi lähteä itte tuolta kun kattelee Juhan touhuja. Jennyn kanssa on varmaan hauskaa tai just Satun ja valittee voittajan sen mukaan. Mutta suhde kariutuu kun Suomeen tulevat, koska joutuvat pitään salassa kuukausitolkulla ja Jenny ei ainakaan sellasta kattele =D

Tumma Jenni on ulkoisesti ihan perus ok. Anteeksi pinnallisuuteni, mutta mielestäni huomiotaherättävän epätasaiset hampaat ja ruman muotoinen nenä tosin vievät sen parhaimman terän kauneudesta pois.

Lisäksi omituinen hyminämumina ääntely, lapsellisen oloinen artikulointi ja puhuminen käytännössä suu kiinni huulten liikkumatta ei sovi aikuiselle naiselle, joka haluaa tulla, toivottavasti ainakin, otetuksi vakavasti.

Millainen puheääni tuolla naisella edes on? Se ei kertakaikkiaan voi olla tämä televisiossa kuultu epämääräinen vatsastapuhujan mutina!

Vierailija
704/3093 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomioitavaa, ettei facessa melko aktiivinen Nina taida olla kaveri kenenkään kanssa....? Eli eiköhän siellä ole käyty perinteistä kissatappelua ja Nina on melko varmasti ollut se toinen osapuoli.

Vierailija
705/3093 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook-kaverit näkyy välillä miten sattuu. Oon tehnyt tutkimusta asiasta :D Toiselle sama "tyyppi" näkyi kaverina ja toisella ei, mutta kun kysyi "tyypiltä" niin tarkista ja sanoi olevansa molempien ystävä. Eli ei niistä voi mitään päätellä. Ärsyttävää kyllä. :D

T: stalkkeri

Vierailija
706/3093 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joko Nina on se, joka suuttui tai se, joka voitti. Oli voittaja sitten Satu tai Nina niin molemmilla on 10 vuoden ikäero Juhaan. Voi toimia, mutta kyllä se melko iso ikäero on pidemmän päälle. Olen itsekin seurustellut pitkään ja vakavasti 12 vuotta vanhemman isäihmisen kanssa ollessani 25 vee ja siinä kyllä muutaman vuoden päästä voi tulla haasteita. Tai sitten homma skulaa, jos menevät naimisiin ja tekevät lapsen ja ovat onnellisia, tätä tietysti toivomme :)

Vierailija
707/3093 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen ainakin ohjelman perusteella että Jenny ei kykene hetkeen olemaan kenenkään kanssa tekemisissä mikäli tippuu. Oli sen verran ihastunut ja kuvitteli jo Juhan itselleen ekojen treffien jälkeen.

Ja koko ajan naama ihme virneessä ku muut tulee treffeiltä. Tosi mustasukkainen.

Vierailija
708/3093 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo Jennin puhetyyli jännityksestä aiheutuvaa tai yrittäkööhän tuolla puhetyylillä olla enemmän eteerinen tai jotain? Puhuukohan hän omana itsenään jotenkin normaalimmin ja vapautuneemmin? Ei mahda mitään, mutta minuakin häiritsee joidenkin kilpailijoiden huonot hampaat ja ryhti... Varsinkin Satu kannattelee itseään huonosti.

Vierailija
709/3093 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaadimme kirjeen sisällön julki! Mitä sinne Sannalle on tapahtunut?

Emme vaadi. Kipeät yksityisasiat eivät kuulu kaikelle kansalle. Jos hän halusi jakaa kirjeen ja sisällön vain Juhan kanssa, se on hänen oikeutensa.

Mita tahansa pahaa hänelle onkaan mennisyydessä tapahtunut, on Sannalla vielä eheytyminen kesken...

Vierailija
710/3093 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on ottanut Afrikka-tatskan, niin olisiko hän siis voittaja? Sopii hyvin Juhan elämäntilanteeseen eikä ole parhaimman näköinen eli täyttäisi Juhan radiohaastattelussa paljastamat "kriteerit". 

Vierailija
711/3093 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on ottanut Afrikka-tatskan, niin olisiko hän siis voittaja? Sopii hyvin Juhan elämäntilanteeseen eikä ole parhaimman näköinen eli täyttäisi Juhan radiohaastattelussa paljastamat "kriteerit". 

Mutta eikös voittajan pitänyt olla tumma? Vai oliko se kohta vain hämäystä?

Vierailija
712/3093 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hey come on!

Tatskattu, sivukaljuinen, löysävartaloinen yh-mutsi-kampaaja Tampereelta ei tosiaankaan sovi mainostoimistonilkin edustusaveciksi. Sillä sellaistahan bachelor (tai kuka tahansa mies as a matter of fact) varmasti hakee: fiksua, hyvännäköistä ja keskustelutaidoiltaan älykästä, jonka kanssa kehtaa edustaa tilanteessa kuin tilanteessa. Tiia ei ihan sellaiseen muottiin solahda.

Vierailija
713/3093 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipevä naistennaurattajatyyppinen mies tuo bachelor, ei kolahtaisi minuun. Olisikin ollut hauskaa, että ohjelmassa olisi ollut joku hyvin näyttelevä nainen joka ei olisi itse ihastunut mieheen, mutta vedättäisi loppuun asti niinkuin Juha vedättää tyttöjä. Noilla tytöillä kun on oikeita tunteita, toisinkuin Juhalla joka vain nauttii huomiosta ja toimii täysin laskelmoidusti.

Vierailija
714/3093 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii hyvin "Juhan elämäntilanteeseen"? Joka on siis mikä?

Eronneen miehen viikonloppuisyyteen? Miehen, jota julkisesti mainostetaan unelmien poikamiehenä?

Luuleeko joku, että tuollainen eronnut isimies oikeasti haluaisi kuvioihin uuden tyttiksen lapsia vaikeuttamaan vapaa-ajan aikatauluja? Lähtökohtaisesti lapsia jo exän kanssa tehneet etsii aina lapsettomia kumppaneita, on kato helpompaa ja mutkattomampaa niin. Ettei sitten ole sun lapset ja mun lapset ja tulevaisuudessa vielä meidän lapset uusperheh*lvetissä pyörimässä. Halutaan deittailla ja elää huoletonta elämää aina kun omat lapset on sen toisen vanhemman luona. Ei siihen kuvioon sovi uuden kumppanin kersat vaatimaan huomiota.

Vierailija
715/3093 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nykypäivänä on paljon sinun,minun,meidän lapset -perheitä ja ne toimii ihan hyvin. Vaatii tietysti joustavuutta puolin toisin.

Vierailija
716/3093 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos voittaja onkin Tiia? Hänestä on ohjelmassa annettu mukava vaikutelma, ei ilmeile kuten Jenny, eikä hehkuttele lapsellisesti treffien jälkeen. Ulkonäkö ei ehkä oo tärkein. Tiia on noista "normaalein" ja maanläheisin luonne. Ja selvästi tykkää Juhasta. Ja jos on ottanut Afrikka-tatskankin?

Vierailija
717/3093 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä-Jenny, ketä-Jenni ja ketä-Nina voisivat ottaa sanavarastoonsa joka-pronominin sekä välillä edes laittaa kysyvään sivulauseeseen kuka-pronominin ihan perusmuodossaan.

Vierailija
719/3093 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä-Jenny, ketä-Jenni ja ketä-Nina voisivat ottaa sanavarastoonsa joka-pronominin sekä välillä edes laittaa kysyvään sivulauseeseen kuka-pronominin ihan perusmuodossaan.

Kutsutaanko sut usein mukaan juhliin?

Vierailija
720/3093 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi Jenni on kaunein. Ja Nina ei ole, jotenkin teennäisen näköinen. Luonnollinen kauneus on paljon parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme