BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Vierailija kirjoitti:
On varmaan kivaa olla se päivän kolmas deitti, kaikki vaan yhteen putkeen liukuhihnalta. Varmasti kivaa noista naisista.
Olin juuri tulossa kirjoittamaan liukuhihnatreffeistä. Eilinen jakso oli jotenkin ihan supertylsä. Treffejä toisen perään. Tuli sellainen olo, että nuo ovat olleet tuolla Afrikassa ehkä viikon, ja kaikki tapahtumat on ollut pakko mahduttaa siihen viikkoon. Olisi paljon kivempi katsella noita yksilötreffejä vähän pidempään (kuten Amerikan versiossa), ja max. kahdet treffit per jakso! Eihän tuossa saa yhtään minkäänlaista kuvaa naisista tai heidän suhteistaan Juhaan.
Ne Susannan treffit oli varmaan ihan aamusta, koska heti perään oli Jennin treffit, ja Jenni puhui, että "syötiin lounasta".
Eilisen jakson perusteella muutin mielipiteeni siitä, kenet Juha valitsee. Aluksi olin varma, että Jennyn, mutta nyt veikkaisin Jenniä.
Vierailija kirjoitti:
"Elämä on matka, ja me ollaan täällä oppimassa", filosofoi bachelor.
Hehe. Omaksuttu jostain viiden pennin elämäntaito-oppaasta.
Tässä vaiheessa meni kyllä viimeistään fiilikset koko bacheloriin. Voi jessus!
Pakko sanoa, olen päässyt näkemään läheltä tuotannon tekemää ohjelmaa ja nää mitä te näette telkusta on vain "murto-osa" siitä mitä todellisuus on. Ohjelma on myös saatettu tehdä niin että näytetään vain se mitä halutaan eli että saadaan "teille arvon katsojat" oikein mehukkaita keskustelun-juorun-aiheita !
Ällöttää toi Batseloori nännit näkyy paidan läpi naama punaisena yrittää naisten kyssäreihin vastailla...vai unelmamies hahha
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, olen päässyt näkemään läheltä tuotannon tekemää ohjelmaa ja nää mitä te näette telkusta on vain "murto-osa" siitä mitä todellisuus on. Ohjelma on myös saatettu tehdä niin että näytetään vain se mitä halutaan eli että saadaan "teille arvon katsojat" oikein mehukkaita keskustelun-juorun-aiheita !
No ei kai :) Sehän on ihan peruskauraa tosi-tv-ohjelmissa.
Mutta kenet tuotantoyhtiö on valinnut seuraavaksi Batseloretteksi?
Eikö hänet valita tästä joukosta? Varmaankin Jenni tai Jenny sopisi siihen. Eli voivat olla mukana tätäkin varten vaikka Juha ei hotsittaisi yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä väli näillä mahtoi nyt olla sen ensitapaamisen ja afrikkaan lähdön välillä? Mun mielestä on jotenkin tyhmää, ettei matkaan lähdetty heti. Onko syynä kenties se, että nyt naisten ei tarvinnut pyytää pitkää lomaa töistä ennen kuin varmistui, että matkaan pääsee?
Etelä-Afrikkaan tarvitsee erilaisia rokotuksia. Ettei koko porukka kieri siellä malarian tai keltakuumeen kourissa. Ja pitää odottaa, ennenkuin rokotusten teho on päällä, eli viikkoja, ehkä jopa 3-4 viikkoa on ollu väliä ensitapaamisesta Afrikan reissuun.
Eli parhaimmillaan on ollut jopa 3-4 viikkoa aikaa viestitellä niiden eniten sykähdyttäneiden kesken. Ehkä jopa ladyt on olleet niitä aktiivisia ja tehneet ratkaisevia peliliikkeitä? Netissä, puhelimella, Facebookissa... On ollut aikaa tarkastaa taustat, tsekata instan kuvat, ottaa ylipäätään historiasta selvää.
Ei siis mikään ihme, että esim. Jennyn kanssa suudellaan harvinaisen sujuvasti jo ekoilla virallisilla deiteillä ja Susannan kanssa taas yritetään vaivaantuneena vältellä kontaktia. Epäreilua, että naiset ovat noin eri asemissa, kaikilla ei ole samoja mahdollisuuksia tutustua puhtaalta pöydältä. Mutta sellaistahan elämäkin on, epäreilua.
Vierailija kirjoitti:
No shit, Sherlock!
Eikö teitä ihmetytä että tosi kauniit ja normaalit Jenny, Jenni ja Sanna ovat ohjelmaan lähteneet, saisivat paljon helpommin paljon parempia miehiä kuin nyt 'palkintona' oleva. Eikä ohjelman tuoma julkisuuden laatu liene kellekään ns.normaalille eduksi mies- tai työmarkkinoilla?
Ei Suomessa ehkä kannata tehdä Bachelorettea kun hyviä miehiä ei saa helposti tv-ohjelmaan mukaan :(
Vierailija kirjoitti:
Mutta kenet tuotantoyhtiö on valinnut seuraavaksi Batseloretteksi?
Eikö hänet valita tästä joukosta? Varmaankin Jenni tai Jenny sopisi siihen. Eli voivat olla mukana tätäkin varten vaikka Juha ei hotsittaisi yhtään.
Ninaa tai Katjaa liputtaisin. Katja olisi ainakin riittävän ilmaisukykyinen ja artikuloisi selkeästi. Toisin kuin esim. lapsellisella huokailuäänellä mumiseva, typertyneen kestohymyn kasvoilleen jumittanut Jenni tai kaikelle idioottimaisesti hihittelevä Jenny.
Joku "kovia kokenut" Sannakin voisi olla hyvä vaihtoehto, herättäisi katsojissa sympatiaa ja houkuttelisi erilaisia miehiä kuin kovemman ja kylmemmän oloinen Katja.
Mitä??? Anna tippui ja hepsankeikka-Susanna jäi?? Nyt en käsitä. :(
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sellaisia ohjelmia on olemassakaan, missä näytetään jotain, mitä tuotanto EI halua näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän bachelor ole vaihtanut puhelinnumeroita tai facetunnuksia parin suosikkinsa kanssa jo alkuvaiheessa. Ovat varmaan viestitelleet ja vaihtaneet ajatuksia. Siksi ruudunkin kautta välittyy tunne, että osa naisista on selvästi läheisempiä.
Erittäin epäreilua niitä kohtaan, jotka luulevat olevansa tasapuolisessa kilpailuasetelmassa. Suuri myötähäpeä erityisesti lapsekkaan Susannan kohdalla: mimmi varmaan ihan oikeasti luulee, että hänellä on jotakin saumoja.
Eiks Susannalla oo tatskat ja on hirrrveen näköiset ja sillä kapeahuulisella. Ei mitään saumaa. Luulen että valitsee Jennin.
Eiks bätselörillä ole myös tatskat ja ika hirveet, sen mitä on vilahtanut.
Miksi noilla pitää olla nuo typerät muovinaamiot 4. jaksossa? :D
Tää ei ainakaan oo niin käsikirjoitettu kuin jenkkiversio. Juha on ihan tasokas mies, yllätyin että on näinkin "sopiva" bachelor löytyny ohjelmaan.
Nina on niin muiovinen :( liikaa huulitäytettä.
Oon järkyttynyt Annan putoamisesta.. ja just että Susanna jäi.
Ensi jaksossa puhutaan jo niinkin lihallisista aiheista kuin EROTIIKASTA :O
Vierailija kirjoitti:
Tää ei ainakaan oo niin käsikirjoitettu kuin jenkkiversio. Juha on ihan tasokas mies, yllätyin että on näinkin "sopiva" bachelor löytyny ohjelmaan.
Toisaalta jenkkibachelorit eivät puhu niin käsikirjoitettuja repliikkejä (rennyharlinin äänellä)kuin Suomi-versiossa.
Onko täällä ketään kuka olisi jo katsonut ennakkoon seuraavan jakson ruutu plussasta! Mä aina unohdan, että täällä keskustelussa mennään vasta edellisessä jaksossa ja olin jo tulossa kommentoimaan miten järkyttynyt oon seuraavasta pudotuksesta ja jatkoon päässeistä ja siitä seuraavan jakson sneak peekista.
Etelä-Afrikkaan tarvitsee erilaisia rokotuksia. Ettei koko porukka kieri siellä malarian tai keltakuumeen kourissa. Ja pitää odottaa, ennenkuin rokotusten teho on päällä, eli viikkoja, ehkä jopa 3-4 viikkoa on ollu väliä ensitapaamisesta Afrikan reissuun.