BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Vierailija kirjoitti:
Onko voittajan kuva jo telkku.com "Bachelor Suomi - tilinteko" ohjelmakuvauksessa?
ei
Noi Jennyn ilmeet 🙁😣 ( nämä siis esittää hapanta mutristelua )
Hähhhh kirjoitti:
Siis kertokaa nyt mitä meinaa kun mun Ruutu plussassa sanotaan et Bachelor huipentuu triplajaksoon. Nähtävissä klo 20 alkaen.
Ei tuolla ole vasta kun 9. jakso?
Näkyykö finaali etukäteen vai ei?
Nyt 20.00 jakso 9, tämän jälkeen 21.00 jakso 10 ja sitten lopuksi 22.00 ohjelma siitä, mitä heille nyt kuuluu, siis 3 tuntia yhteensä.
Ihanat sininen ja punainen mekko! Mistä lienee hankittu? Kuka tytöt pukee?
Vierailija kirjoitti:
Ihanat sininen ja punainen mekko! Mistä lienee hankittu? Kuka tytöt pukee?
yhteistyökumppanina toimi hää- ja juhlapukujen erikoisliike Niinatar
Inhottavin ihminen koko ohjelmassa oli kyllä Jenni. Ylimielinen, pahaa muista puhuva, aivan liian itsevarma. Hän oli jo etukäteen päättänyt että kuka sopii Juhalle ja kuka ei. Ja oli aivan varma että on oikeassa. Ei mikään ihme että on sinkku, huhheijjaa :|
Osa vaatteista on tyttöjen omia ja iltapuvut ainakin on Niinattaresta(?)..
"Sun on pakko valita Jenny, sun on pakko"
Eihän noilla pidä pokkakaan käsikirjoitusta toteuttaessaan. :D
Miten noi naiset heittäytyy tollaisiksi määkiviksi uhreiksi? Oikeasti! Hävettää naissukupuolen edustajana tuo Jenninkin käytös.
"Mitä siitä puuttui? Mikä musta puuttui..."
"Sun on pakko valita Jenny. Sun on pakko jos se en ollut mää..."
Joo Jenni aika nolo. Ymmärrän pettymyksen mut ois pitänyt mölyy mahassaan. Ja toi puhetyyli, tarviiko siihen enää edes mennä..
Mä oon kyl niin kans samaa mieltä, et Juhan on p a k k o valita Jenny.
Hyvähän se on näin ulkopuolisena arvostella, mut jos pettymys osuis omalle kohdalle, niin käyttäytyisikö itsekään niin viileen rauhallisesti olkia kohauttamalla...
Onkohan noilla mimmeillä jotenkin todellisuus hämärtynyt tuolla reissulla? Onko niillä saanut olla kännykkä ja netti käytössä vai ovatko olleet ihan eristyksissä? Vaikea muuten ymmärtää noin voimakkaita reaktioita ja suurta ihastusta samaan mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Inhottavin ihminen koko ohjelmassa oli kyllä Jenni. Ylimielinen, pahaa muista puhuva, aivan liian itsevarma. Hän oli jo etukäteen päättänyt että kuka sopii Juhalle ja kuka ei. Ja oli aivan varma että on oikeassa. Ei mikään ihme että on sinkku, huhheijjaa :|
Raakaa peliähän tuo on.
Jennissä oli kyllä oikeat "ainekset" eli ne mistä Juha esittelyjaksossaan puhui (urheilu, luonto). Ehkä sopii myös Satuun, mutta Jennyyn vähemmän.
Toisaalta, usein rakastuttaessa ei niillä harastuksilla ja mielenkiinnon kohteilla ole sitä tärkeintä osaa, vaan ihan kemialla muuten. Voi tosin kostautua myöhemmin, kun suurin ihastumisen tunne katoaa ja yhteinen milenkiinnon kohde on vaikka vain se N.Y.
(ymmärrän toki, ettei kaikkia puolia kenestäkään ole TV:ssä esitelty)
Vierailija kirjoitti:
Joo Jenni aika nolo. Ymmärrän pettymyksen mut ois pitänyt mölyy mahassaan. Ja toi puhetyyli, tarviiko siihen enää edes mennä..
Noloa on se kiusaaminen mihin Turun tytöt sortuivat. Kiva, että itse ystävystyivät (vai tunsivatkohan jo ennestään?), mutta Jenni/Jenny/(Sanna) olivat kyllä muita kohtaan todella lapsellisen ilkeitä.
En nyt hauku tai ole kateellinen, mutta mielestäni Juhan olisi pitänyt käyttää himpun verran aurinkorasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvähän se on näin ulkopuolisena arvostella, mut jos pettymys osuis omalle kohdalle, niin käyttäytyisikö itsekään niin viileen rauhallisesti olkia kohauttamalla...
A) En ikinä menisi tuollaiseen ohjelmaan. Jos saisin pakit mieheltä, johon olen vähän ihastunut ja jota olen tapaillut muutaman viikon... Mieheltä joka on tapaillut kymmentä muutakin niiden viikkojen aikana. Niin ei, en osaisi reagoida yhtään millään muulla kuin olan kohautuksella.
B) Ei lisättävää.
Jotenkin tyypillistä naisille tuo liittoutuma Jenni-Jenny ja yksinäinen Satu. Huvittavaa miten Jenni oli käsikirjoittanut tarinan jo valmiiksi, Satu ulos ja hän bestiksensä Jennyn kanssa finaaliin.
Onneksi Jenni sai/saa näpeilleen.