BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Miten ikinä tää farssi päättyykään niin varmasti ansaitsevat toisensa Juha ja kuka ikinä onkaan. En usko, että tämä suhde tulee kestämään.
Vierailija kirjoitti:
Miten ikinä tää farssi päättyykään niin varmasti ansaitsevat toisensa Juha ja kuka ikinä onkaan. En usko, että tämä suhde tulee kestämään.
Sama.
Eikös tää mies ole tosiaan jo kakkoskierroksella ja erosta on vasta hyvin vähän aikaa? Kaikki lastenhoitokuviot ja muut vie aikaa saada toimimaan enkä usko, että bachelor itsekään on valmis vakavaan suhteeseen lähivuosina.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla lopullisella valitulla voittajaolo... NOT!
Bachelor on testaillut kemiaa koko ajan ja kaikkien kanssa, loppuun asti. Noloa ja kiusallista, erityisesti kun kamerat on todistaneet kaiken. Mitäköhän kaikkea jätettiin katsojille näyttämättä....?
No se kemioiden testailuhan on ohjelman idea, ja naiset ovat kyllä tiedostaneet sen lähtiessään mukaan. Jos nämä naiset mukaanlukien Juhan nykyinen kumppani haluavat ohjelmaa katsoa, on otettava huomioon se, ettei tämä nykyinen nainen ollut Etelä-Afrikassa Juhalle se ainoa ja oikea.
Ihmettelen, miksi täällä kyseenalaistetaan Juhan toimintaa, kun se on ollu vieläpä aika lievää verrattuna muiden maiden Bacheloreihin. Kyseenalaistakaa tässä tapauksessa ohjelmaformaatti älkääkä Bacheloria, jonka tehtävänä on olla monen naisen kanssa ohjelman aikana.
Ohjelman parhain nainen ei halunnut ruusua. Loput hyvistä naisista on pudotettu pois... vain Jenni jäljellä jota tuskin valitsee. Kyllä se on se Tuulitunneli-Jenny joka "voitaa" Limanuljaskan.
Mihinköhän aikaan jaksot tulevat Ruutu Plussaan??
Jenny voittoon! Muut naiset ansaitsevat NIIN PALJON PAREMPAA!
Jenny on ihana ja sopii hyvin symppis Juhalle!
Tuskin Jenny vetää hernettä nenään Juhan muista naisista Afrikassa enää tässä vaiheessa kun kesti paikan päälläkin kaiken vaikka tiukkaa välillä tekikin. Saahan sitä kitistä ja näyttää naamaa kun on ihastunut!
Vuoden päästä Bachelor- häät :D
Juha ei valitse Satua vaan ärsyttävän lapsellisen Jennyn. Asun lähellä Juhaa ja Jennyn olen nähnyt useita kertoja pihapiirissä ja ulkoilemassa yms . Juhan lasten kanssa. Kaikki naapurustossa ja lähipalveluiden parissa työskentelevät tiedämme tämän 100% varmuudella.
Joku kirjoitti nähneen Sadun ns. sukutapaamisessa, mutta tuo tapahtui ohjelman puitteissa. Tämä näkyy tämän illan jaksossa Juhan tutustuessa Jennyn ja Sadun läheisiin.
Ja Juha on kertonut useissa naistenlehtien haastatteluissa löytäneen ohjelmasta rakkauden, ja suhde jatkuu edelleen. Viimeisin Juhan haastattelu Me Naisissa 2 viikon takaa.
Enkä nyt kerro tätä tietoa siksi, että tykkäisin Jennystä. Olisin todella toivonut Sadun voittoa, joka ei ole yhtä ärsyttävä ja lapsellinen kuin Jenny.
Satu on 9- jaksossa kyllä niiiin vaivautuneen oloinen kun Juha kysyy yön yli treffejä että luulen että molemmat on ollut hyvillään kun tää viimeinen pitkä yö on ohi
Jenny on tosi kaunis, symppis ja aito. Ihmettelen negatiivisia kommentteja. Mietin myös sitä, miten ihminen voi kameroiden edessä olla noin luonteva! Itse olen tietty kaikkea samaa mutta varmasti jännittäusin kameroiden edessä.
Satu on kaunis ja mukava mutta hänestä näkyy epävarmuus ja myös epäaitous, kaikki kommentit ja eleet kertoo siitä, ainakin televisioon välittynyt tämä!
Ihmettelen myös miksi nämä kaksi ovat finaalissa! Sadulla ja Juhalla on koko ajan varaus, Jennin kanssa oli enemmän vapautunut fiilis alusta asti! Jennillä ja Juhalla oli kemiaa alusta asti, joku meille tietämätön juttu vaikutti sitten pudotukseen, niin luulen!
Eikö finaalia näe ennakkoon? :(
Sun mielestä Jenny on lapsellinen ja ärsyttävä. Olisit halunnut Juhan valitsevan Sadun.
En ymmärrä tällaisia kommentteja koska formaatissa Juha valitsee itselleen sopivan naisen. Eikö kahden ihmisen välinen rakkaus ole tärkeintä? Varsinkin jos sen löytää näinkin pinnallisesta formaatista! Mun mielestä pitäisi olla onnellinen Juhan ja daamin puolesta, oli se sitten Jenny tai Satu. Ohjelman tarkoitus tuli täytettyä jos kaksi ihmistä löytää toisensa sitä kautta.
Ei meidän onneks tarvii kattoo enää Jennyy, Satuu ja Juhaa tän illan jälkeen. Jippii siitä!!
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BFBp4B_TOqq/?hl=fi
Ja
https://www.instagram.com/p/BFLlYJ3wTvB/
Ylempi on Juhan Instagramista, alempi Jennyn...
Vaikka on päivitetty eri aikaan, on yhteneväisyys ilmiselvää!
Jenny<3Juha
Aika selvä juttu siis..
Molemmat naiset j Juha voisivat mennä laitumelle lehmien kanssa märehtimään ja paistattelemaan päivää. Laittaisivat sinne biksut päälle ja nauttisivat lämmöstä hyvässä seurassa!
Mä niin jo ikävöin kun tää formaatti loppuu!
Vierailija kirjoitti:
Eikö finaalia näe ennakkoon? :(
Ei
Miehenä olisin myös ihastunut Jennyyn; kaunis, lempeä, seksikäs. Lisäksi kiihottaa itsevarmuus ja päättäväisyys siitä että tää on mun mies, muut voitte lähteä jo kotiin. Mies tykkää tollasesta! En tosin täytä bachelorin kriteerejä että voisin valita Jennyn:D
Luuleeks jengi että Juhalle ei ole laitettu lauseita suuhun, esim kommentit kun ei treffejä eli jälkeen päin. Tää on viihdettä meille katsojille! Esim kommentti Sadusta: mulla on eniten erotiikkaa Sadun kanssa. Ei välttis oo sanonut sitä omasta tahdosta! Tällä lauseella on tuotu vaan lisää kännitystä valinnoissa. Formaatti on voinut sanoa että viimisillä kimppatreffeillä että oo Sadun kanssa tosi paljon että valinta jää vähän arvoitukseksi!
Luuletteko ettei Juhan tekemisiä ja sanomisia ole ohjailtu?? Kyllä hölmömpikin tietää että viihdettä tehdään korvanapit korvilla ja käskystä! Ei tuo mies noin härski luultavasti ole mitä me kelataan!
Nim.merk. Alalla ollut
Mä taas en voi ymmärtää, millaiseen miestyyppiin Jennyn kaltainen hössöttävä hihittelijä oikein vetoaa? Tyhmään? Ilmeisesti.
Se toistuva kielen näyttäminenkin...yack.
Toisaalta.... Onneksi Juha valitsee juuri Jennyn, muut naiset ansaitsevat niin paljon parempaa ja nämä kaksi taas vain toisensa. Ja max puoli vuotta ja Juhakin tajuaa tehneensä virheen ja jatkavat klassisesti "ystävinä". Sen verran kuuma julkkiskesä tulossa Juhalle, ettei siinä Jennyn kaltainen ripustautuja pysy mukana.
Tuo "kokeilu" kuuluu pelin henkeen, ihan eri asia kuin normielämässä.