BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en voi ymmärtää, millaiseen miestyyppiin Jennyn kaltainen hössöttävä hihittelijä oikein vetoaa? Tyhmään? Ilmeisesti.
Se toistuva kielen näyttäminenkin...yack.Toisaalta.... Onneksi Juha valitsee juuri Jennyn, muut naiset ansaitsevat niin paljon parempaa ja nämä kaksi taas vain toisensa. Ja max puoli vuotta ja Juhakin tajuaa tehneensä virheen ja jatkavat klassisesti "ystävinä". Sen verran kuuma julkkiskesä tulossa Juhalle, ettei siinä Jennyn kaltainen ripustautuja pysy mukana.
Millainen Jennyn sun muelestä olisi pitänyt olla? Vakava? Ei leikkimielinen? Sellanen normi tallaaja täällä suomessa? Kerro millainen itse olet kun koet Jennyn tyhmänä?
Tuntuu vähän oudolta, että joku muka nähnyt heidät jossain..siis Juhan ja valitun.. Tuskin ovat ulkoilleet tms.. Käsitin Juhan haastattelusta että eivät pysty näkemään.. Ehkä puhelimessa ovat vain puhuneet tms :D äkkiä kasahtaa juttu kasaan ellei ole jo ohi täysin
Täällä liuta kateellisia naisia jotka haukkuu omaa riittämättömyyttään anonyymisti, eivät osaa kehua jumalaisen kaunista ja mukavaa naista oletan! Oletan tämän myös siksi että sivut on vauva-sivut. Tissit pursuu maitoa, maha pömpöttää, olo on muuta kuin iloinen. Helppo sitten anonyymisti dissata kivoja ihmisiä!
Nim. Merkillä viiden lapsen äiti joka on suvaitsevainen ja tyytyväinen omaan kroppaansa, ps. Osaan olla iloinen myös muiden puolesta ajattelematta että se on itseltäni pois. Jeeeee!! Kohta ilta huipentuu!!!
Olen samaa mieltä. Nää kirjoitukset on kateellisten panettelua.
Käykääs mammat tykkäämässä Radio Rockin facebook-sivuilla, niin Jonekin katsoo teidän kanssanne Bachelorin finaalin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä liuta kateellisia naisia jotka haukkuu omaa riittämättömyyttään anonyymisti, eivät osaa kehua jumalaisen kaunista ja mukavaa naista oletan! Oletan tämän myös siksi että sivut on vauva-sivut. Tissit pursuu maitoa, maha pömpöttää, olo on muuta kuin iloinen. Helppo sitten anonyymisti dissata kivoja ihmisiä!
Nim. Merkillä viiden lapsen äiti joka on suvaitsevainen ja tyytyväinen omaan kroppaansa, ps. Osaan olla iloinen myös muiden puolesta ajattelematta että se on itseltäni pois. Jeeeee!! Kohta ilta huipentuu!!!
Pata kattilaa soimaa... Voiko mikään ikinä olla ollut tätä lainattua viestiä kaksinaismoraalisempaa? Ja lopetus vielä jo viestin alussa kumoutuvaan itsekehuun, kertonee paljon kirjoittajan älykkyysosamäärästä.
Mitä sitten kun ohjelma loppuu?! Kai se on hankittava elämä.
Kummasti teitä tää ohjelma vaan kiinnostaa, jos Jenny on niin lapsellinen ja Juha ärsyttävä limanuljaska. Luulisi teidän fiksuina ihmisinä sitten katsovan vain uutisia ja ajankohtaisohjelmia tällaisen hömpän sijaan. ;)
Jenny on jumalaisen kaunis. Vähän olen ihastunut vaikka olen nainen.
Jos Juhalla on yhtään järkeä, silmää, munaa ja sydäntä, valitsee Jennyn!!!
Outoa et moni arvostelee Jennyä kamalaksi. Juhahan valitsee sen itsellensä, ei jollekulle muulle.
Nyt se maraton alkaa!!
Mun mielestä on päivän selvää, että Juha valitsee Satun. Kun ajattelee, mitä hän haastatteluissa sanoi.
Toivon kyllä olevani väärässä... Jenny sopisi musta Juhalle paljon paremmin.
Molemmat nsiset on kauniita ja mukavan oloisia, että ei sillä.
Saako vihdoinkin Bachelor panna oikeesti, kun viettävät yön yhdessä, ei kai kukaan halua sikaa säkissä ostaa?
Voi jösses tuon Jennyn käytöstä noilla ryhmätreffeillä. Yrittäisi jumankauta edes osallistua ja olla porukan mukana, aikuinen nainen! Mustasukkaisena kyräilee ja mulkoilee Juhaa ja Satua.
Mutta odottakaahan - kaikki te jotka ette ole vielä 9.jaksoa etukäteen nähneet - millaisen pohjanoteerauksen Jenni ruususeremoniassa järjestää! :o
koska näkyy ruudussa? 9. jaksoa ei voi vielä katsella vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Saako vihdoinkin Bachelor panna oikeesti, kun viettävät yön yhdessä, ei kai kukaan halua sikaa säkissä ostaa?
No tottakai! Kato pitäähän sitä kemiaa testailla ja varmistaa.... ;))
Siis kertokaa nyt mitä meinaa kun mun Ruutu plussassa sanotaan et Bachelor huipentuu triplajaksoon. Nähtävissä klo 20 alkaen.
Ei tuolla ole vasta kun 9. jakso?
Näkyykö finaali etukäteen vai ei?
Onko voittajan kuva jo telkku.com "Bachelor Suomi - tilinteko" ohjelmakuvauksessa?
Siina kirjoitti:
Juha ei valitse Satua vaan ärsyttävän lapsellisen Jennyn. Asun lähellä Juhaa ja Jennyn olen nähnyt useita kertoja pihapiirissä ja ulkoilemassa yms . Juhan lasten kanssa. Kaikki naapurustossa ja lähipalveluiden parissa työskentelevät tiedämme tämän 100% varmuudella.
Joku kirjoitti nähneen Sadun ns. sukutapaamisessa, mutta tuo tapahtui ohjelman puitteissa. Tämä näkyy tämän illan jaksossa Juhan tutustuessa Jennyn ja Sadun läheisiin.
Ja Juha on kertonut useissa naistenlehtien haastatteluissa löytäneen ohjelmasta rakkauden, ja suhde jatkuu edelleen. Viimeisin Juhan haastattelu Me Naisissa 2 viikon takaa.
Enkä nyt kerro tätä tietoa siksi, että tykkäisin Jennystä. Olisin todella toivonut Sadun voittoa, joka ei ole yhtä ärsyttävä ja lapsellinen kuin Jenny.
Eikös Juha just todennut jossain haastattelussa, että hän ei ole vielä edes esitellyt lapsiaan valitulle ;)
Vielä tunti.... iiik en kestä! Koko kevään kohokohta!