Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Jos olisi lsuantai-ilta vuonna 1995! niin mitä pukisit yllesi lähtiessäsi illanviettoon?

Vierailija
08.11.2025 |

Minne menisit? Mitä söisit/joisit? 

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet ei saa vastata?

Vierailija
2/65 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ei saa vastata?

Siksi etteivät miehet muista ainakaan sitä mitä laittoivat päälleen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkapusakka, neule, farkut, varsikengät. Jätkien kanssa ajettaisiin "pillurallia" pitkin kylää. Kaljaa joisin vaikka alle 18 olenkin. 

Vierailija
4/65 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuolloin ollut muodissa vielä ne uusnatsi vermeet pojilla? Vai oliko jo hiphoppari/fruittari aikaa?

Vierailija
5/65 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustan housupuvun (bleiseri ja suorat housut siis), mustan pitsitopin, mokkakorkkarit, isot kultakorut. Kynsissä Rouge Noir. Suuntana Hesperian yökerho. 

Been there, done that.

Vierailija
6/65 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukan mustan minimekon, tai jonkun puseron ja pillifarkut. Nahkatakin ja nahkaiset saappaat. Pitkät hiukset auki. Menisin kavereiden kanssa Tampereelle ravintolaan tanssimaan. Joisin alkoholia, ehkä lonkeroa tai valkoviiniä.

Vierailija
7/65 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, en menisi mihinkään.

Vierailija
8/65 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuolloin ollut muodissa vielä ne uusnatsi vermeet pojilla? Vai oliko jo hiphoppari/fruittari aikaa?

Tuolloin oli Grunge.

Vierailija
9/65 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolloin oli Grunge.

Ja HipHoppia isot t-paidat.

Vierailija
10/65 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuolloin viidennellä luokalla..

Vierailija
11/65 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista että minulla tai muilla olisi ollut muuta kuin flanellipaitoja, farkkuja, toppa- tai nahkatakkeja. Talvilenkkarit ja joillakin bootsit. Harva nuori mies tuolloin mitään muotia seurasi.

Vierailija
12/65 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhosin muuten ysärillä tuubitoppeja ja naruolkaimia, kun itsellä oli isot rinnat ja oli aina pakko kulkea rintsikat päällä. Peittelin sitten niitä olkaimia aina jollain villatakilla, joka oli sitten edestä auki.

Miksen vaan voinut ostaa leveäolkaimisia toppeja? Koska niitä ei välttis ollut.

Vierailija
13/65 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutupaitoja oli kaikilla. Rakennusreiskoista nuoriin tyttöihin.

Vierailija
14/65 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet

Vierailija
15/65 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sade tai Whitney Houston tai Madonna oli naisten esikuvia ennen Spice Girlsejä Ysärin lopussa.

Vierailija
16/65 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli silloin -95 bilettämössä Helsingissä Kallessa yms pintapaikoissa kauniisti leikattu vartalonmyötäinen musta t-paita sellaisilla hihoilla, joita en ole nähnyt pitkään aikaan missään, hiha oli lyhyempi, olkapään alle juuri ja nousi viistosti ulospäin. Se oli muotia 90-luvulla. Lisäksi oli mustat paksut sukkahousut ja beige minihame. Siitä on valokuva, joten kuvaus on tarkka 😃. Olin kyllä silloin tosi hoikka, 51 kg ja 168 cm ja pitkät blondit hiukset.

Vierailija
17/65 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulipunaa piti olla. Ja sen piti näkyä. Tummaa tai ruskeata. Ja huulet rajattiin tiukasti omien huulien mukaisesti. Ei yli!

Vierailija
18/65 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin isoveljien vanhan mikkihiiri-yöpuvun, kun ei ollut vanhemmilla varaa ostaa tyttölapselle uutena juuri mitään

Olen 4v

Vierailija
19/65 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä muista, syötiinkö ysärillä mitään. Olin silloin tosi hoikka, kun en osannut tehdä ruokaa vielä. Jotain Atrian pizzoja lämmittelin.

Vierailija
20/65 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levikset,bootsit, narutopin ja mokkatakin,tyyli ennen kylmää 🤣. Meikit ja röökit vyölaukkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme