Nainen, jos pitäisi valita mies ammatin perusteella, mikä se olisi?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Laatikkoleuka-lennonjohtaja
Lentjäjillä on paremmat palkat kuin lennonjohtajilla.
Ei väliä, kunhan ei tee liikaa työtä ja näänny sen alle.
Timpuri / kirvesmies. Ei ainakaan ole peukalo keskellä kämmentä. Voisi viehkosti ilmaista tarvetta kauniille paviljongille tai kasvihuoneelle tai terassille.
Maanviljelijä. Eipä olisi ongelmia sovittaa lomia tms., koska mies olisi aina töissä.
Joku käsistään kätevä. Remppamies?
Vierailija kirjoitti:
Maanviljelijä. Eipä olisi ongelmia sovittaa lomia tms., koska mies olisi aina töissä.
Opettajalla lomaa silloin kun lapsillakin. Voisi myös olla hyvä lasten kanssa.
Joku kansainvälinen osaaja. Osaisi kieliä ja olisi sivistynyt. Hyväkroppainen. Harrastaisi urheilua. Älykäs.
Sähköasentaja. Käsistään kätevä, joten kodin pikku rempat sujuisi. Sähkötyöt vaatii myös jonkin verran loogista päättelykykyä, joten ei olisi ihan tyhmä. Palkalla tulee hyvin toimeen ja töitä riittää. Työt usein säännöllistä päivätyötä noin klo 8-16.
Oikeasti ammatilla ei ole väliä, jos muuten natsaa.
Talonrakentaja tai fysioterapeutti
Ottaisin ehdottomasti kokeneen talonrakentajan tai jonkun muun remonttireiskan. Puutarhuri tai joku semmonen olis kyllä myös kiva. Nämä sillä ehdolla, että jaksaisivat toteuttaa ammatillista osaamistaan myös kotioloissa.
Vierailija kirjoitti:
Joku kansainvälinen osaaja. Osaisi kieliä ja olisi sivistynyt. Hyväkroppainen. Harrastaisi urheilua. Älykäs.
Kysyttiin pelkän ammatin perusteella.
Kirvesmies, metsuri, rakennusmies, sähkömies, putkimies... Fyysisen työn ihailija olen, vaikka itse olenkin akateemisesti kouluttautunut ja toimistotyössä, mutta duunariperheen lapsena on sydän aina vetänyt enemmän näiden fyysistä työtä tekevien miesten suuntaan. Kahden raksamiehen kanssa seurustelin aikoinaan, mutta sähkärin kanssa olen ollut naimisissa onnellisesti jo pitkään, ja itse taidan isäni kautta raksahommatkin kyllä hyvin mutten sähköhommia, joten tässä oli se meidän match sitten.
Putkimies, pitäis röörit kunnossa.