Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naidessa sormi sisään

Vierailija
09.04.2026 |

Juuri nyt haaveilen tilanteesta missä olisin panemassa naista samalla kun nainen sujauttaisi sormen sisääni. Ainakin fantasiassa tuo tuntuu hyvälle. 

Onko joku kokenut tai yllättänyt miehen? Suostuisiko joku nainen tuon tekemään jos mies pyytäisi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kumpikaan ei tykkäsi tuosta. Mutta tiedän että moni mies ja nainen tykkää ja siinä ei oo mitään ihmeellistä, kaikille on omat mieltymykset. Toivottavasti pääset koittaa.

Vierailija
2/12 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon lukiessa kuvittelin sormen menevän kalun kaveriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naidessa harvemmin, mutta suihintotossa meillä aika normaalia. Välillä ihan pelkkä reijän hyvily samalla tuntuu huikealta. Vaimo tietää millin tarkkuudella mistä ja miten sormeilee jos haluaa, että laukean siihen paikkaan.

Vierailija
4/12 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se olisi aika hankalaa kun miehen lantio liikkuu eestaas välillä aika rivakastikin. Entä miten ylettyisi? Ei ainakaan ihan normiasennoissa. 

Vierailija
5/12 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvailemasi tilanne on käytännössä mahdoton , ei ole niin pitkää kättä että ylettäisi miehen anukseen,.

Vierailija
6/12 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä sormetetaan kummatkin toistemme anuksia mutta eri aikaan

Vierailija
7/12 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu, kun mies nostaa toisen jalkansa naisen ulkopuolelle. Eli naisen jalka on miehen jalkojen välissä ja siitä työntelee pilluun.

Onkohan joku sanonut meritähti asennoksi. Muistelisin näin.

Ja jos sattuu olemaan useamman synnyttänyt nainen voi mies yhtyä molemmat jalat naisen vartalon ulkopuolella. Tiukkenee pillu huomattavasti. Toki vaatii riittävän pitkän peniksen. 

Vierailija
8/12 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu meillä ainakin sellaisessa asennossa, että vaimo on puoli-istuvana jalat koukkuun levitettynä sängyn päädyssä ja minä polvillani siinä välissä. Se on kyllä hänellekin paras asento, mutta siitä hän ulottuu myös hyvin painamaan sormea pyllyyni, jos minun tulemistani pitää kiirehtiä tai haluaa muuten vain antaa vähän lisätehoa orgasmille. Hyvin on toiminut tämä systeemi jo vuosikausia.

Vierailija
9/12 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuvailemasi tilanne on käytännössä mahdoton , ei ole niin pitkää kättä että ylettäisi miehen anukseen,.

Sivulta naidessa meillä yleisin asento missä välillä livahtaa sormi sisään.

Vaimolla tosin useimmiten pitkähköt kynnet, mikä ei ole hyvä.

Vierailija
10/12 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun istun sohvalla ja mies tulee eteeni ja alan ottaa suihin. Laitan liukkaria keskisormeeni ja painan sen pikku hiljaa miehen anaaliin. Mies ihan vapisee, kun tulee laukeamisen aika hän nykii ja sulkija lihas supistelee rytmikkäästi sormeni ympärillä. Mieheni uikuttaa suoraa huutoa laueten lastinsa kurkkuuni jonka nielen. Nautin kovasti kun saan tehdä hänelle tämän ja sitten onkin minun vuora saada kielihoitoa. 

Vierailija
11/12 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun istun sohvalla ja mies tulee eteeni ja alan ottaa suihin. Laitan liukkaria keskisormeeni ja painan sen pikku hiljaa miehen anaaliin. Mies ihan vapisee, kun tulee laukeamisen aika hän nykii ja sulkija lihas supistelee rytmikkäästi sormeni ympärillä. Mieheni uikuttaa suoraa huutoa laueten lastinsa kurkkuuni jonka nielen. Nautin kovasti kun saan tehdä hänelle tämän ja sitten onkin minun vuora saada kielihoitoa. 

Naaras joka osaa homman, aikoinaan eräs nainen teki tuon minulle ja sen jälkeen olen ollut koukussa tähän. Nykyinen vaimoni tietää mitä haluan ja laittaa myös sormen anaaliini. Hän laittaa ohuet kirurgiset hanskat, liukkaria, sormen pyllyyn ja katsoo hymyillen silmiin kun nautin. Liukkarilla ja kumihanskalla runkkaaminen tuntuu taivaalliselta kun vielä työntelee sormea sisään ulos. Juuri kun olen tulossa hän ottaa syvälle suuhun ja imee minut loppuun. Hän myös sanoo, nautinnollista katsottavaa kun nautin hänen käsittelystä. 

Vierailija
12/12 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuu mieleen ne miehet täällä kuinka kirjoittivat etteivät missään nimessä koske naisen klittaan, koska "jokainen hoitaa oman orgasminsa". Joopajoo, mitenhän se mies hoitaa muutakuin  panemalla naista. 

Sulle - mulle ei taida ihan toimia,kaikilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme