Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa tyhmälle, Kun tulee vaihdevuodet niin tarviiko kaikki naiset jotain hormonivalmistetta?

Vierailija
15.03.2016 |

Vai pääseekö vaihdevuosien yli ihan luomuna?
Ja millä oireilla sitten olisi syytä lääkärin puheille mennä?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki tarvitse, sekä äitini että anoppini ovat pärjänneet ilman.

Vierailija
42/43 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kaikki ikätoverit suosittelevat. En ymmärrä miksi, sillä kuukautiset on säännölliset, yöhikoilu ei haittaa, sillä siihen auttaa suihku. Pari kertaa on ollut normaalia pitemmät kuukautiset, mutta en minä sen takia koe lääkettä tarvitsevani. En ole mielestäni kiukkuinen. muilta ei kysytä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä työpaikalla on vaikka asiakaspalvelussa hankala olla jos hiki virtaa ja naama on tummanpunainen tasaisin väliajoin. Itse kärsin lähinnä yöhikoilusta, mikä jatkuvine heräämisineen huononsi elämänlaatua varsin paljon, joten hain 48-vuotiaana lääkkeet. Samoin limakalvojen kuivumisen aiheuttamat yhdyntäkivut olivat varsin ikäviä liukkarista huolimatta. Huomasin myös ärsyyntyväni tosi pienistä asioista, mikä ei aiemmin ollut itselleni tyypillista. Nyt on myös mieliala tasainen, kiitos siitä.

En käytä muuten juuri mitään lääkkeitä ja mieluusti olisin ollut ilman tätäkin, mutta en olisi pystynyt vuosia käymään töissä noiden valvottujen ja hikoiltujen öiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi