Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, joka ei ole järkyttynyt tuosta salakuvaus- jutskasta?

Vierailija
14.03.2016 |

Mussa se ei vaan herätä minkäänlaisia tunteita. So what.
Ymmärrän tietty, että se on hirvittävän väärin, tuollai salakuvata jne.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa lähinnä sukupuolitaudit.

Vierailija
2/52 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppaneiden sairas määrä oksettaa. Yrjöt tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se muakaan järkytä, sillä tiedän että tuollaisia mulkkuja on olemassa vaikka millä mitalla. Nautin kuitenkin kaikista ruosteakseliin osuvista solvauksista ja someraivosta, koska onhan tuo nyt vitun hylsy jätkä.

Vierailija
4/52 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua hetkauta.

Vierailija
5/52 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tällä ryöllistävä vaikutus. Jos nyt väkisin joku hyvä puoli sanoa.

Vierailija
6/52 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Mä en oikein ymmärrä mistä tässä pitäisi täysin ulkopuolisena olla niin kovin tuohtunut? Siinä nyt vaan on kaikenlaisia riskejä lähteä jonkun satunnaishoidon matkaan, oli se sitten julkkis tai ei. Sieltä voi saada muistoksi muutakin kuin panon ja siitäkään ei etukäteen tiedä millaisen saa, voi olla hyvä, huono tai hyvin huono. Ihmisillä on kaikenlaisia outoja mieltymyksiä ja niiden yhteensopivuudesta ei etukäteen tiedä ja on sitä joku päässyt hengestäänkin. Nyt sitten pääsi kissavideoon. So what?

Vierailija
7/52 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me kaikki jotka ollaan järkyttyneit ollaan tietty oltu sillai Axlin kaa.

Luuletteks et sil oli kameroi myös autos? Olin sen kaa sillai nimittäin autos. Auto oli kyl mun iskän auto... mut silti.

Vierailija
8/52 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole järkyttynyt enkä yllättynyt. Olen aina pitänyt tuota tyyppiä niin limaisena ja itseensä rakastuneena sössöttäjänä, että en ylläty niistäkään paljastuksista, joita on vielä tulossa.

Vierailija
9/52 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järkytä. Raiskaus tai pahoinpitely järkyttäisivät. Muut jutut menee "Elämä on" otsikon alle.

Vierailija
10/52 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Silloin on taottava kun rauta on kuuma

Vierailija
11/52 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettaa lähinnä sukupuolitaudit.

Noin ne taudit leviää. Yksi panee muutamaa kymmentä mimmiä ja nämä mimmit taas jokainen muutamaa kymmentä.. Eikä kelleen tule mieleenkään käyttää missään välissä kumia.

Vierailija
12/52 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole järkyttynyt enkä edes kiinnostunut. Yhtään Axl-juttua en ole viitsinyt lukea (tämä ketju on nyt poikkeus) ja ihmettelen miksi jotkut ovat niin tuohtuneita. Salakuvaaminen on tietysti väärin, mutta ei vaan jaksa kiinnostaa muiden kuviot. Joku luonnejuttu ilmeisesti, en seuraa muutenkaan julkkisjuoruja, kuninkaallisia tms. En tajua miksi mediassa pitää antaa niin paljon tilaa noille.

Vierailija
13/52 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei järkytä. Raiskaus tai pahoinpitely järkyttäisivät. Muut jutut menee "Elämä on" otsikon alle.

Nimenomaan. Aika pitkälti oma moka ja sitä saa mitä tilaa, kenenkään ei ole mikään pakko pyllistellä randomtyyppien makkareissa.

Vierailija
14/52 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Niin makaa kuin petaa.

Vierailija
15/52 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuha kuvasin

Vierailija
16/52 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järkytä, eikä kiinnostais vaikka joku ois mua kuvannut. En vaan ymmärrä miksi helvetissä tää on näin iso asia, joo väärin teki kun kameroista ei kertonut mutta mua ei henkilökohtaisesti kiinnostais yhtään jos joku kuvais mua runkkumateriaaliksi, itehän mä siihen seksiin suostuin. Videon julkaisu olisi eri asia, silloin videon näkisi hippusen enemmän ihmisiä kuin se toinen osapuoli ja se voisi vaikuttaa aivan työnhakuun asti.

Musta anteeksipyyntö ja korvausten maksu riittäisi, en ymmärrä miksi tätä pitää ruotia joka paikassa, itse en jaksais enää kuulla kertaakaan näin mitättömästä asiasta. Miksi ei ihmiset raivoais näin paljon vaikka oikeasti jostain vakavasta kuten raiskauksista?

Vierailija
17/52 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Aika pitkälti oma moka ja sitä saa mitä tilaa, kenenkään ei ole mikään pakko pyllistellä randomtyyppien makkareissa.

Totta. Ei näitä mimmejä ole sinne väkivalloin mistään kadulta kaapattu kuvattavaksi ja raiskattavaksi vaikka sellaisen kuvan tästä joukkolynkkauksesta saakin.

Taisi iskeä joukkopaniikki, kun jengi hoksasi että vastaavaa matskua saattaa olla itsestäkin ties kuinka monen satunnaispanon koneella..

Vierailija
18/52 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri hetkauta muakaan.

Tavallaan ymmärrän Äksöliä, kuvas sitten kertomansa syyn vuoksi tai ihan runkkumatskuksi.. mun mielestä omassa kodissa pitäis saada kuvata kyllä. Ihan omasta vapaasta tahdostaan ne mimmin siellä sängyssä kuitenkin oli. Ymmärtäisin haloon jo niitä matskuja ois jotenkin alettu levittämään, mut että kuvaa ja pitää ne vaan omassa jemmassa niin eipä se nyt (mun mielestä) niin paha teko ole.

Toisaalta herra ois voinut kyllä selvittää asian laillisuuden/laittomuuden ennen kuin ryhtyi tuohon hommaan.

Sit taas, kyllä sen oman selustan vois varmistaa muillakin tavoin, kuin salakuvaamalla. Kuten vaikka olemalla sitten panematta sellaisia naisia, jotka voisivat mahdollisesti tekaista syytöksiä hatusta.

Seksikumppaneiden määrä ei ole mun mielestä kovin kummoinen. Haloosta päätellen ajattelin sen olevan satoja. Mut eipä tommonen 50-100 nyt niin hurja luku ole.

Vierailija
19/52 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mussa se ei vaan herätä minkäänlaisia tunteita. So what.

Ymmärrän tietty, että se on hirvittävän väärin, tuollai salakuvata jne.

suomiakka on aina persepystyssä kun on tarjolla nokimulkkua

Vierailija
20/52 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Ei kiinnosta paskaakaan koko "kohu".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi