Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Axl kuvasi salaa?

Vierailija
14.03.2016 |

Pelkäsikö hän, että ei saisi lupaa kuvaamiseen, vai pelkäsikö menettävänsä herrasmiehen imagonsa, jos olisi ilmaissut halunsa moiseen? Vai saiko hän siitä lisäkiksejä, että touhu oli laitonta?

Oman kohtuullisen kokmukseni pohjalta voin sanoa, että useimmat naiset eivät laita lainkaan pahakseen, jos heitä kuvataan seksipuuhissa, useat jopa nauttivat siitä kun saavat olla kuvattavina. Ja näkeehän sen kaikenmaailman instagrameistakin, kuinka paljon naiset pitävät siitä, että heitä kuvataan, kun tekevät sitä päivät pääksytysten itsekin.

Siis se mitä Axl teki on mielestäni ehdottomasti tuomittavaa, enkä itse tekisi, enkä ole koskaan tehnyt niin, vaan aina pitää olla reilu peli, etenkin seksitouhuissa ja tottakai muutenkin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankjankjank. Jankutijank. Wänkwänkwänk. Jankutijankjankjank.

Vierailija
2/7 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kuvasi salaa, koska haluaa uudelleen ja taas uudelleen katsella naisten feikkiorkkuja. Opetusmateriaalia ovat, niiden avulla voi treenata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axl teki runkkumatskua, kuten itse tässä kertoo

Vierailija
4/7 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen että haluasi vaihtaa ystävän kanssa panovideoita, siksi niin monta naista kieroksessa yhtäaikaa

Vierailija
5/7 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme tiedä miksi kuvasi. Tai tiedämme, sanoihan Axl sen heti videossaan, mutta emme tiedä vielä onko se totuus.

Vierailija
6/7 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitys selustan turvaamisesta mahdollisia tekaistuja raiskaussyytöksiä vastaan ontuu. Eikö hän muka koskaan harrastanut seksiä kotinsa ulkopuolella? Ei naisten luona, ei hotelleissa, ei matkoilla, ei autossa, ei ulkona luonnossa. Vai miksi koti oli ainoa paikka seksin harrastamisessa, milloin aktit täytyi kuvata puolustautuakseen syytöksiltä?

Tai sitten se vaan oli oman videokirjaston keräämistä jotakin omia perversioita varten?

Vierailija
7/7 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän kuvasi salaa, koska haluaa uudelleen ja taas uudelleen katsella naisten feikkiorkkuja. Opetusmateriaalia ovat, niiden avulla voi treenata.

Mutta ihan samallalaillahan sitä voi katsella ihan luvallisesti kuvattuja otoksiakin???

Eipä luulis tuollaisella alfamiehellä olevan mitään hankaluuksia saada kuvauslupaa, kun meikäläinen tavanjamppakin on luvan saanut, kunhan vaan olen kysynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän