Mut hylättiin yokokees kännykä takii!
Siis mitä vittua??? Mulla oli tänään äikän yo ja en ehtiny olee salis kuin joku 10min ku mun känny piippas mun taskus ja otin sen siihe pöydälle ja aloin selaa whatsapp ni sit rehtori tulee vitu vihasen siihe ja koe hylätty??
Kommentit (61)
Heh... Jos on joku NOIN hölmö, niin ihan hyvä että hylättiin. MIKÄ sinut sai kaivamaan sen kännykän esille ja vielä alkamaan selailemaan sitä?? Äly hoi!! Onneksi olet vasta toisella, niin voit uusia. Abivuonna olisi saattanut harmittaa.
Meille annettiin ainakin v. 2011 niin idioottivarmat ohjeet, ettei ollut mitään vaaraa väärinkäsityksistä. Jos vain kävi koulussa, ei voinut välttyä tiedolta, että eväät pakataan tietyllä tavalla (ei etikettejä tai irtopaperia) ja että kännykän mukaanotto saliin on EHDOTTOMASTI kiellettyä. Tätä painotettiin vielä ennenkuin päästiin saliin. Eli vain todella typerä ihminen olisi voinut saada hylätyn tällaisen väärinymmärryksen tai vahingon vuoksi.
Toisaalta ollessani lukiossa 2008-2011, kännykkää ei saanut käyttää tunnilla, eikä siinä saanut mielellään olla äänetkään päällä.. maailma muuttuu näemmä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse olen joskus tehnyt vastaavassa tilanteessa (yliopiston tentti), niin kännykän piipatessa en laittanut edes kättä taskuuni, vaan nostin käteni ylös ja kerroin opettajalle että se olin minä jonka taskussa puhelin piippasi. Sain ohjeen laittaa kännykän pois päältä ja antaa opettajalle lopputentin ajaksi. Tenttiä ei hylätty. Ehkä tuossa olisi kannattanut tehdä samoin ja tilanne olisi saattanut olla vielä pelastettavissa.
Noni kiitos että sä sentää puolustat mua!! Mitä järkee hylät heti vaa?? Olis sanonu ettei haluu et mul on känny! Siis mikä mun kouluu vaivaa!
Ap
Ei hän sinua puolustanut :D
Vierailija kirjoitti:
Laudaturrin :D Onko se joku koira, kuten karvaturri?
Laudaturri on arvosana idiootti! Niiku nää peet ja alkemiatki. Vittu
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laudaturri on arvosana idiootti! Niiku nää peet ja alkemiatki. Vittu
Ap
No nyt pääsi nauru. :D Ihan hauska provo.
Nauraisin tälle paskaista naurua ellen opettajana tietäisi että osa nykynuorista ajattelee, toimii ja perustelee asiat juuri kuten ap. Helvetin surullista. Hävettää toisinaan olla opettaja kun tietää, että omalla vastuullani olisi näiden asenteiden korjaaminen ja nuoren yhteiskuntakelpoiseksi saattaminen, mutta ihmeitä mekään ei tehdä. Ehkä tällä lukion tokaluokkalaisella on vielä vuosi aikaa kasvaa aikuiseksi, koska vuoden päästä pitää sitten jo olla riittävän kypsä hakemaan jatko-opintoihin. Tosin jonkin verran yliopistossa työskentelevät kollegani kertovat, että samanlaista asennetta on muutamilla opiskelijoilla vielä korkeakoulutasollakin. Käydään mm. opintoneuvojalle reuhaamassa, jos tentti on hylätty tai jotain dead-linepäivää noudatettu kirjaimellisesti ja tullut kurssilta hylätyksi. Kaikki eivät koskaan kasva pelaamaan yhteisillä pelisäännöillä. Onneksi on vielä poliisi joka pystyy toimimaan, meiltä muilta kasvattajiltahan on aika lailla paukut vietykin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä vitusta mä olisin voinu tietää että ne ohjeet ei ollu vaan ohjeita vaan oikeesti ei olis saanu olla kännyy?? Jos joku ihmettelee, niin oon lukion kakkosella ja kirjotin äikän jo nyt koska oon saanu 9-10
Ap
jokainen tuon tietää että kirjoituksissa ei saa olla kännykkää. Varoitin poikaakin että laita jo kännykkä reppuun viime vuonna että ei jää vahingossa taskuun. Aika dorka pitää olla jos tosiaan kännykkä jäänyt taskuun.
Vierailija kirjoitti:
Heh, heh ;););)
Onnea ylppäreihin. Ulosantisi perusteella todella tarvitset sitä :D
Missä yhteistyötaidot ja tahdikkuus ap?
Niitä tulet vielä tarvitsemaan tasapainoiseen elämään. Aloita heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka noin pöljä on edes päästetty kirjoittamaan. Kielten kokeisiin otat varmaan pienen sanakirjan taskuun ja sitten pyörittelet silmiäsi, kun taas tulee hylky. Ne ohjeet on määräyksiä ja kieltoja, ei suosituksia. Paljastat olevasi lintsari, sillä joka lukiossa pidettään useitakin oppitunteja, joilla käydään läpi kaikkea kirjoituksiin liittyvää. Ja meillä ainakin vielä ennen kirjoitustilaisuuden alkua varmistetaan, että kaikki ovat jättäneet kännykkänsä joko suosiolla kotiin tai viimeistään suljettuna ykkösvalvojan pöydälle, josta sen saa ottaa pois lähtiessä. Meillä muuten osa jättää puhelimensa myös kansliaan, jossa ne ovat koko ajan valvonnan alaisina eli ei pääse kukaan varastamaan.
Mul on ollu vitusti parempaaki tekemist kuin joku infotilaisuus!!
Ja se koe oli ihan helveti helpon tuntune olisi iha salee saanu laudaturrin! Mut reksi meni pilaa mun shäänssit! Jumalauta!
Ap
Niin. Reksi pilasi, et suinkaan sinä itse. Ei sulla hirveästi ole varaa syyttää muita jos tahallees oot jättäny ilmotetut infot käymättä :D
Tä olis viihdyttävä provo jos ei olis ihan näin ilmeinen. Parempi onni ensi kerralla!
No siinä mielessä olet oikeassa että ei se ole niin pakollista noudattaa niitä ohjeita, mutta jos et noudata niin koetta et läpäise eli kandee kyllä noudattaa ohjeita. Kukaan ei kiellä maksamasta koetta ja menemästä sinne pelleilemään. Ärsyttävää ja häiritsevää se taatusti on, mutta ei kiellettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka noin pöljä on edes päästetty kirjoittamaan. Kielten kokeisiin otat varmaan pienen sanakirjan taskuun ja sitten pyörittelet silmiäsi, kun taas tulee hylky. Ne ohjeet on määräyksiä ja kieltoja, ei suosituksia. Paljastat olevasi lintsari, sillä joka lukiossa pidettään useitakin oppitunteja, joilla käydään läpi kaikkea kirjoituksiin liittyvää. Ja meillä ainakin vielä ennen kirjoitustilaisuuden alkua varmistetaan, että kaikki ovat jättäneet kännykkänsä joko suosiolla kotiin tai viimeistään suljettuna ykkösvalvojan pöydälle, josta sen saa ottaa pois lähtiessä. Meillä muuten osa jättää puhelimensa myös kansliaan, jossa ne ovat koko ajan valvonnan alaisina eli ei pääse kukaan varastamaan.
Mul on ollu vitusti parempaaki tekemist kuin joku infotilaisuus!!
Ja se koe oli ihan helveti helpon tuntune olisi iha salee saanu laudaturrin! Mut reksi meni pilaa mun shäänssit! Jumalauta!
Ap
Niin. Reksi pilasi, et suinkaan sinä itse. Ei sulla hirveästi ole varaa syyttää muita jos tahallees oot jättäny ilmotetut infot käymättä :D
Ja toisaalta, Laudatur... chäänssit... tsäänssit... mikä muu tahansa kuin shäänssit.. No, vuosi aikaa harjoitella, tuolla oikein kirjoituksella olisi voinut laudatur jäädä vielä parin pisteen päähän...
Vierailija kirjoitti:
Tä olis viihdyttävä provo jos ei olis ihan näin ilmeinen. Parempi onni ensi kerralla!
no itse olet niin ilmeinen että ei mitää rajaa!!
Ap
Miten ap on koskaan päässyt lukioon? :D
Vierailija kirjoitti:
Miten ap on koskaan päässyt lukioon? :D
Eikö esim. Someron lukioon (taitaa olla valtakunnan matalin vaatimustaso sisäänpääsyn kanssa) pääse jollain 5.1 keskiarvolla. Ja maalaislukioihin yleensäkin melko huonoilla. Somerollehan riittää että pääsi edes jotenkin pois peruskoulusta. :D (anteeksi, Someron lukion käyneet, ei millään pahalla)
Maailma ei menettäne mitään vaikka jäätkin ilman lakkias!