Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mut hylättiin yokokees kännykä takii!

Vierailija
14.03.2016 |

Siis mitä vittua??? Mulla oli tänään äikän yo ja en ehtiny olee salis kuin joku 10min ku mun känny piippas mun taskus ja otin sen siihe pöydälle ja aloin selaa whatsapp ni sit rehtori tulee vitu vihasen siihe ja koe hylätty??

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ylioppilas, enkä ylioppilaaksi koskaan itseäni tule kirjoittamaan. Mutta sen verran minäkin tiedän, että noissa kirjoituksissa on kännykkäkielto. Ja ihan varmasti tiesit sen itsekkin.. joten.. ei siinä ole mitään selittelyn varaa.

Vierailija
22/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti paska provo. Älä viitsi jatkaa, myötähäpeä on niin rajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit sanovat kyllä puhelimeksi. Kännykkä on aika 2005.

Vierailija
24/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Ei kukaan ole noin tyhmä :)

Vierailija
25/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kirjoittamisen ja itseilmaisun tasolla sinut olisi hylätty joka tapauksessa. Että vitu vähä magee juttu et vittu selasit sitä wappii ni ei tarvii sit vitun open tai vitun yo-lautakunnan vittu vaivata itseään sun takii. Vittu.

Vierailija
26/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei ole nyt tyytyväinen. 

Vierailija
27/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä vitusta mä olisin voinu tietää että ne ohjeet ei ollu vaan ohjeita vaan oikeesti ei olis saanu olla kännyy?? Jos joku ihmettelee, niin oon lukion kakkosella ja kirjotin äikän jo nyt koska oon saanu 9-10

Ap

Vähän yritystä. Siihen ei vaikuta mitkään numerot ja monennellako on vaan se, onko _kaikki_ pakolliset kurssit käyty.

Vierailija
28/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän tason provojako sitten koko ilta? Huoh...

Ei oo mikää provo!! Olin ekaa kertaa kirjottaas enkä tienny ettei saa olla kännyy! Ku aattelin et se oli vaan sellane OHJEISTUS ei SÄÄNTÖ! Jumalauta!!!!!!!

Ap

Onko ohjeistus mielestäsi sääntö, jota ei tarvitse noudattaa?

No totta vitussa

Ap

Mikä siis on ohjeistuksen tarkoitus?

Kertoo mitä kandee tehdä ei määrätä!!!!!

Ap

Vierailija
29/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas lunttasin pitkän matematiikan kokeissa viime vuonna, oli kaavoja kädet täynnä. Voi surku. Tämä tapahtui Porvoossa. 

Vierailija
30/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä vitusta mä olisin voinu tietää että ne ohjeet ei ollu vaan ohjeita vaan oikeesti ei olis saanu olla kännyy?? Jos joku ihmettelee, niin oon lukion kakkosella ja kirjotin äikän jo nyt koska oon saanu 9-10

Ap

Vähän yritystä. Siihen ei vaikuta mitkään numerot ja monennellako on vaan se, onko _kaikki_ pakolliset kurssit käyty.

KYLLÄ OLEN KÄYNYT KAIKKI PAKOLLOSET ÄIKÄN KURSSIT KOSKA OLEN OTTANUT KURSSEJA ILTALUKIOSTA MYÖS KUTEN VITTU SANOIN JO!

AP

Vierailija
31/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinit sanovat kyllä puhelimeksi. Kännykkä on aika 2005.

Riippuu kuule myös murteesta saatana!!!

Ap

Vierailija
32/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea provo. Muka saannut 9-10 äikästä ja sitten kirjoittaa tuolla tavoin. Ja oikeasti, jos kännykkä kielletään, niin miten muka perustelet ettei se olisikaan kielletty. Ei kukaan voi taas olla noin tyhmä.

Vierailija
33/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka noin pöljä on edes päästetty kirjoittamaan. Kielten kokeisiin otat varmaan pienen sanakirjan taskuun ja sitten pyörittelet silmiäsi, kun taas tulee hylky. Ne ohjeet on määräyksiä ja kieltoja, ei suosituksia. Paljastat olevasi lintsari, sillä joka lukiossa pidettään useitakin oppitunteja, joilla käydään läpi kaikkea kirjoituksiin liittyvää. Ja meillä ainakin vielä ennen kirjoitustilaisuuden alkua varmistetaan, että kaikki ovat jättäneet kännykkänsä joko suosiolla kotiin tai viimeistään suljettuna ykkösvalvojan pöydälle, josta sen saa ottaa pois lähtiessä. Meillä muuten osa jättää puhelimensa myös kansliaan, jossa ne ovat koko ajan valvonnan alaisina eli ei pääse kukaan varastamaan.

Vierailija
34/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse olen joskus tehnyt vastaavassa tilanteessa (yliopiston tentti), niin kännykän piipatessa en laittanut edes kättä taskuuni, vaan nostin käteni ylös ja kerroin opettajalle että se olin minä jonka taskussa puhelin piippasi. Sain ohjeen laittaa kännykän pois päältä ja antaa opettajalle lopputentin ajaksi. Tenttiä ei hylätty. Ehkä tuossa olisi kannattanut tehdä samoin ja tilanne olisi saattanut olla vielä pelastettavissa.

Vierailija
35/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

KYLLÄ OLEN KÄYNYT KAIKKI PAKOLLOSET ÄIKÄN KURSSIT KOSKA OLEN OTTANUT KURSSEJA ILTALUKIOSTA MYÖS KUTEN VITTU SANOIN JO!

AP

*PAKOLLISET

ELI TULIKO NYT SELVÄKS ETTÄ ÄIKÄ JOKA VITU KURSSI ON KÄYTYNÄ???? EI TARVI SYYTTÄÄ TROLLIKS

AP

Vierailija
36/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen kurjempaa, että tosissaan olit noin tyhmä.

Vierailija
37/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka noin pöljä on edes päästetty kirjoittamaan. Kielten kokeisiin otat varmaan pienen sanakirjan taskuun ja sitten pyörittelet silmiäsi, kun taas tulee hylky. Ne ohjeet on määräyksiä ja kieltoja, ei suosituksia. Paljastat olevasi lintsari, sillä joka lukiossa pidettään useitakin oppitunteja, joilla käydään läpi kaikkea kirjoituksiin liittyvää. Ja meillä ainakin vielä ennen kirjoitustilaisuuden alkua varmistetaan, että kaikki ovat jättäneet kännykkänsä joko suosiolla kotiin tai viimeistään suljettuna ykkösvalvojan pöydälle, josta sen saa ottaa pois lähtiessä. Meillä muuten osa jättää puhelimensa myös kansliaan, jossa ne ovat koko ajan valvonnan alaisina eli ei pääse kukaan varastamaan.

Mul on ollu vitusti parempaaki tekemist kuin joku infotilaisuus!!

Ja se koe oli ihan helveti helpon tuntune olisi iha salee saanu laudaturrin! Mut reksi meni pilaa mun shäänssit! Jumalauta!

Ap

Vierailija
38/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

AP

KETÄ VITTU KIINNOSTAA!!!!!!!!1!!!1!

Vierailija
39/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laudaturrin :D Onko se joku koira,  kuten karvaturri?

Vierailija
40/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse olen joskus tehnyt vastaavassa tilanteessa (yliopiston tentti), niin kännykän piipatessa en laittanut edes kättä taskuuni, vaan nostin käteni ylös ja kerroin opettajalle että se olin minä jonka taskussa puhelin piippasi. Sain ohjeen laittaa kännykän pois päältä ja antaa opettajalle lopputentin ajaksi. Tenttiä ei hylätty. Ehkä tuossa olisi kannattanut tehdä samoin ja tilanne olisi saattanut olla vielä pelastettavissa.

Noni kiitos että sä sentää puolustat mua!! Mitä järkee hylät heti vaa?? Olis sanonu ettei haluu et mul on känny! Siis mikä mun kouluu vaivaa!

Ap