Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teet kanapastan?

Vierailija
14.03.2016 |

Haluaisin tehdä kanapastaa päivälliseksi mutta minulla ei ole mitään hyvää reseptiä siihen

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistan pekonin, paprikan, sipulin ja broiskun. Sit vaan valkosipulituorejuusto paketti pannulle ja se ois siinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheen kanapastaan tulee seuraavat ainekset: broileria, paprikaa, vihreitä papuja, fetaa, herkkusieniä, kermaa ja vähän pähkinöitä. Ja tietty pastaa ;)

Vierailija
4/10 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistan kanasuikaleet ja lisään sekaan tomaattimurskaa ja vuohenjuustoa. Syön tumman pastan kanssa!

Vierailija
5/10 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistan sipulisipun ja kanasuikaleet, maustan ne, laitan (yleensä pennepastan, muukin toki käy) keittymään. Ruskistuneen kanan sekaan lisään lisään reilun kourallisen juustoraastetta ja purkillisen ruokakermaa, kanaliemikuution ja tilkan vettä, annan hautua hetken. Sekoitan pastan ja kanan, kaadan voideltuun uunivuokaan, ripaus juustoa päälle ja pikkuhetkeksi uuniin tekeytymään niin että kuorrutus hieman saa väriä.

Vierailija
6/10 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen mahdollisimman epäterveellisen version ja paistan pekoninpalaset ja hunajamarinoidut broilerisuikaleet, lisään sekaan kolmen juuston kermaa ja maustan (pippuria ja savupaprikaa ainakin). Annan porista hiljalleen vähän aikaa ja sekoitan sitten tagliatellen joukkoon ja maustan vielä parmesaaniraasteella. Parmesaania raastetaan toki vielä erikseen annoksen päälle. Varsinaista lohturuokaa :D

Vierailija
7/10 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tehnyt mun herkkupastan paistamalla kanan, keittänyt pastan ja laittanut ne vuokaan. Lisään vuokaan kermaa, sinihomejuustoa ja ananaspaloja, päälle hieman juustoraastetta. Vuoka uuniin noin 20 min, kunnes juusto on mukavasti sulanut.

Tää on Ahh niin hyvää, vaikkakin erittäin epäterveellistä : D

Vierailija
8/10 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanaa, ruokakermaa, aurajuustoa ja reilusti tuoretta basilikaa.

Vierailija
9/10 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummaa pastaa, kermaa, kanaa, sipulia, maissia ja aurajuustoa.

Vierailija
10/10 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puuttuu enää ohje, jossa on soijarouhetta, linssejä ja papuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi