Miten teet kanapastan?
Haluaisin tehdä kanapastaa päivälliseksi mutta minulla ei ole mitään hyvää reseptiä siihen
Kommentit (10)
Meidän perheen kanapastaan tulee seuraavat ainekset: broileria, paprikaa, vihreitä papuja, fetaa, herkkusieniä, kermaa ja vähän pähkinöitä. Ja tietty pastaa ;)
Paistan kanasuikaleet ja lisään sekaan tomaattimurskaa ja vuohenjuustoa. Syön tumman pastan kanssa!
Paistan sipulisipun ja kanasuikaleet, maustan ne, laitan (yleensä pennepastan, muukin toki käy) keittymään. Ruskistuneen kanan sekaan lisään lisään reilun kourallisen juustoraastetta ja purkillisen ruokakermaa, kanaliemikuution ja tilkan vettä, annan hautua hetken. Sekoitan pastan ja kanan, kaadan voideltuun uunivuokaan, ripaus juustoa päälle ja pikkuhetkeksi uuniin tekeytymään niin että kuorrutus hieman saa väriä.
Teen mahdollisimman epäterveellisen version ja paistan pekoninpalaset ja hunajamarinoidut broilerisuikaleet, lisään sekaan kolmen juuston kermaa ja maustan (pippuria ja savupaprikaa ainakin). Annan porista hiljalleen vähän aikaa ja sekoitan sitten tagliatellen joukkoon ja maustan vielä parmesaaniraasteella. Parmesaania raastetaan toki vielä erikseen annoksen päälle. Varsinaista lohturuokaa :D
Mä oon tehnyt mun herkkupastan paistamalla kanan, keittänyt pastan ja laittanut ne vuokaan. Lisään vuokaan kermaa, sinihomejuustoa ja ananaspaloja, päälle hieman juustoraastetta. Vuoka uuniin noin 20 min, kunnes juusto on mukavasti sulanut.
Tää on Ahh niin hyvää, vaikkakin erittäin epäterveellistä : D
Kanaa, ruokakermaa, aurajuustoa ja reilusti tuoretta basilikaa.
Tummaa pastaa, kermaa, kanaa, sipulia, maissia ja aurajuustoa.
Nyt puuttuu enää ohje, jossa on soijarouhetta, linssejä ja papuja.
Paistan pekonin, paprikan, sipulin ja broiskun. Sit vaan valkosipulituorejuusto paketti pannulle ja se ois siinä.