Kissan ulkoiluttaminen valjaissa on vaikeaa, koska monet koiranulkoiluttajat eivät hallitse lemmikkejään
Täälläkin keskustellaan usein siitä, että kissan tulisi olla kytkettynä. Nyt on uusi kissa perheessä ja se on totutettu valjaisiin. Ongelmana on se, että monet koirat villiintyvät nähdessään kissan, eikä koiranulkoiluttaja hallitse koiraansa. Aina saa jännittää ja pelätä, kun ulkoillaan. Joudun usein nostamaan kissan syliin varuilta, kun koira räksyttää ja vetää kohti.
Miten te muut ulkoilutatte kissaanne? Asumme kerrostalossa, joten ei ole omaa pihaa.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu tähän ja muihinkin koiraongelmiin on PetParade Ultrasonic Dog Repeller. Pieni namiska, jota painat taskussasi. Ihmiset eivät kuule mitään mutta koirat lähtevät takuulla vetämään omistajiaan toiseen suuntaan. Olen Amazonista tilannut omani, suosittelen.
Toimii myös ladulla/pururadoilla vapaana kulkeviin rakkeihin. Kun on kerran koira lähtenyt juoksemaan karkuun (ja jos koira saadaan takaisin) ei hölmöinkään omistaja pidä sitä toista kertaa irrallaan.
Toimintasäde on semmoinen 10-15 metriä.
Eihän tuo ole mikään ratkaisu kissan kanssa ulkoilun. Kissa kuulee ultraääniä siinä kuin koirakin.
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu tähän ja muihinkin koiraongelmiin on PetParade Ultrasonic Dog Repeller. Pieni namiska, jota painat taskussasi. Ihmiset eivät kuule mitään mutta koirat lähtevät takuulla vetämään omistajiaan toiseen suuntaan. Olen Amazonista tilannut omani, suosittelen.
Toimii myös ladulla/pururadoilla vapaana kulkeviin rakkeihin. Kun on kerran koira lähtenyt juoksemaan karkuun (ja jos koira saadaan takaisin) ei hölmöinkään omistaja pidä sitä toista kertaa irrallaan.
Eiköhän kissatki silloin lähde :S