Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä naisen alistamista?

Vierailija
13.03.2016 |

Jos mies painaa naisen seinää vasten suudellessa ja puree naista niin onko se alistamista? Onko teillä kokemuksia ja miksi jotkut miehet tekevät noin?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, miksi te kiltit miehet ette voi vähän tukistaa ja puristaa, jos nainen haluaa? Olettehan kilttejä, niin miksi ette tottele?

Vierailija
22/41 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on epämiellyttävä lassukka niin kyseessä on raiskaus, mutta jos mies on miellyttävä pleijeri niin kyseessä on kiihottava tilanne.

En mä mikään pleijeri ole ja mun nainen haluaa kunnon kyydit eikä mitään tissiposkien seksiä jossa pyydetään anteeksi ja seksin jälkeen mennään sikiöasentoon nyyhkimään.

Taas yksi mukamies, jonka oli todisteltava AV:lla miten miesmäinen oikein on.

Vierailija
24/41 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistamista on just silloin jos se toisesta osapuolesta siltä tuntuu!

Mulla mies, jonka mielestä miehekkyyden huipentuma on se, kun hän kehuu tulevansa illalla töistä _raiskaamaan_ minua (!). Eikä lopeta ko. sanamuotoa vaikka olen sata kertaa pyytänyt.

En tiedä onko tämä alistamista, mutta ei tämä kivaakaan ole.

Itselleni kelpaisivat makkarissa sellaiset otteet, joista koen itsekin tulevani huomioiduksi. Mutta ei, mies miettii vain omaa nautintoaan...

Vierailija
25/41 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, miksi te kiltit miehet ette voi vähän tukistaa ja puristaa, jos nainen haluaa? Olettehan kilttejä, niin miksi ette tottele?

Jos ei tiedä sitä, että nainen haluaa.

Vierailija
26/41 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on painamista ja puremista.

Vierailija
27/41 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa just tuolla tavalla käyttäytyviä jännämiehiä, eikä meitä kilttejä kunnollisia miehiä jotka pyydetään lupaa suutelemiselle, eikä koskaan paineta naista mitään vasten vaan ollaan jatkuvasti huolissaan, ettei nainen vain tunne oloaan alistetuksi.

Avaatko vähän tätä logiikkaa..?

Jos mies tekee kuten nainen tahtoo, hän on alistava jännämies? Jos taas mies tekee päinvastoin kuin nainen tahtoo, hän on kiltti ja kunnollinen mies?

Miten seksikäyttäytyminen kuvastaa henkilön persoonaa tai suhtautumista toisiin ihmisiin? Miksi ajattelet, että seksissä rohkea ja määrätietoinen mies tarkoittaa samalla pettävää ja sikailevaa alistaja-sovinistia? Ja vastaavasti, miksi ihmeessä kuvittelet, että hiljainen hissukka ja arka ujostelija tarkoittaa samaa kuin kiltti ja kunnollinen?

Vierailija
28/41 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se alistamista, mieti kokisitko alistavaksi tilanteen toisin päin, niin että nainen paitsi sinut (jonkun apuvälineen kanssa) nurkkaan ja purisi suudellessa. Jotkut tykkää, jotkut ei ja ne tykkääjätkään ei tykkää jos tuntematon tekee näin.

Vierailija
29/41 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole alistamista, miksi olisi? Omituinen ajatus. Voisivatko yläpeukattaneet selittää?

Vierailija
30/41 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu asianhaaroista

Vierailija
31/41 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri teki eilen noin aina kun jäätiin jonnekin kahden..

Vierailija
32/41 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ranteista kiinni pitäminen?

Vierailija
33/41 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/41 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/41 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/41 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/41 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se

Vierailija
38/41 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alistamista on just silloin jos se toisesta osapuolesta siltä tuntuu!

Mulla mies, jonka mielestä miehekkyyden huipentuma on se, kun hän kehuu tulevansa illalla töistä _raiskaamaan_ minua (!). Eikä lopeta ko. sanamuotoa vaikka olen sata kertaa pyytänyt.

En tiedä onko tämä alistamista, mutta ei tämä kivaakaan ole.

Itselleni kelpaisivat makkarissa sellaiset otteet, joista koen itsekin tulevani huomioiduksi. Mutta ei, mies miettii vain omaa nautintoaan...

Ettehän te ole ollenkaan seksuaalisesti yhteensopivia. Sulle sopisi juurikin kiltti nössömies.

Vierailija
39/41 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan naiset usein haluavat miehen dominoivan, eli ottavan vaikka väkisin. Siis seksuaaliset naiset. Ahdistuneista ja seksuaalisesti sulkeutuneista en tiedä.

Vierailija
40/41 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä