Saako psykiatri olla "hullu"?
Miten psykiatrien omaa henkistä vointia määritetään?
Pohdin vain, onko esim. työterveyshuollossa joku tarkempi pykälä.
Kommentit (161)
Saa olla, ketään ei kiinnosta millainen hullu työskentelee.
Taitaa olla vaatimus jopa. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei
[/quote
Täysin lastenpsykiatrian tilanne hämmentää:
psykopaatti kirjoitti:
On helppo esittää normaalia.
Potilaat käy sääliksi ja hoitajat Täysin tilanteessa
https://www.tehylehti.fi/fi/uutiset/kiusaaminen-jatkunut-taysissa-pitka…
Kun teet valituksen niin sitten aletaan tutkia.
Ei saisi olla, koska ala on aika kriittinen. Myös muiden seksielämästä kysyminen ei kuulu asiaan, jos joku kertoo sydänsuruista. Kylmyys tai ehdottomuus piirteenä ei oikein toimi kaikilla lääkärialoilla, vaikka siinä keskitytään aika paljon lääketieteeseen.
Sykiatrit on kaikki sekopäisiä narsistis pershäiriöisiä rasittavuuksia....
Kaikki psykabisneksessä on jossain määrin psykoja.
No varmaan jotkut psykopaatteja ainakin. Minulle psykiatrit on aina kirjoittanut oikein kaikki jne.. eli ei ole valehdellut mistään. Olen ollut suljetulla osastolla n. 5 kertaa kahden vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen psykoterapeutin jolla on narsistinen persoonallisuushäiriö. Tosi pelottava yhdistelmä tuo työ ja häiriö.
Samoin. Tunnen yhden. Psykoterapiaopinnoissa oma terapia on pakollinen. Tyyppi kertoi itse, että narsistiset piirteet on tunnistettu tässä yhteydessä. Tyyppi on työelämässä tosi manipuloija. Muuten laiska, vähän yksinkertainen ja harmiton.
Ei sellainen ole harmiton potilaille. Kun kuvaan kuuluu itsekeskeisyys, huono impulssikontrolli, taipumus syyttää muita kaikesta ja kyvyttömyys myöntää omia virheitä tai ottaa vastuuta. Tämmöinenhän rikkoo potilaan täysin, jos tätä tehdään ammattilaisen auktoriteetilla.
ei