.. voinko kysyä selitystä miehen naispuolisista facebook-kavereista?
kyseessä on miesystävä. Joten voinko kysyä noista naispuolisista facebook-kavereista, ketähän ne mahtavat olla.? Vai olenko vain hiljaa?
Kommentit (24)
Minulla on miespuolinen työkaveri, joka on yleensä ekojen joukossa tykkäämässä julkaisuistani. Ei varmasti ole kiinnostunut minusta, vaan on sellainen tosi kannustava empaattinen tyyppi, joka tekee työtään erityisnuorten kanssa, ja josta ei kirveelläkään saisi irti muuta kuin positiivista. Ei kannata liikaa miettiä asioita, joille ei kuitenkaan mitään voi. Ei edes sille, että joku oikeasti olisi ihastunut miesystävääsi.
Laskin oman kaverini miespuoliset henkilöt. Heitä on 148 kappaletta. Jos joku päättäisi heistä kysyä, siitä tulisi pitkä ja mielenkiintoinen keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Laskin oman kaverini miespuoliset henkilöt. Heitä on 148 kappaletta. Jos joku päättäisi heistä kysyä, siitä tulisi pitkä ja mielenkiintoinen keskustelu.
*kaverilistani
No toi kyttääminen on varoitusmerkki. Itse olen seurustellut 5 kk, ja voin lähteä vaikka baariin mieskavereiden kanssa. Toki kerron, että menen, mutta miehelle ok. Tosin harvemmin käyn, kun en oikeastaan alkoholia käytä.