Haluatko miljonääriksi, onpas tytöllä helpot kysymykset!
Kommentit (61)
ÄÄ TOI BLONDI POIKA ON HULVATON XD niin söpö, nauroin
Ärsyttää kun joka kerta jää kesken!
Jäi oikein ärsyttämään tää jakso epäreilujen kysymysten ja idiootin yleisön takia.
Vierailija kirjoitti:
Tosi epätasaset kysymykset ollu pitkin kautta jo! Tuomas veturi ja bukowski ois ehdottomasti pitäny vaihtaa paikkaa.. Ärsyttää kilpailijoitten puolesta kun ei oo mitenkään verrattavissa nuo kysymysten tasot. Sillonhan kun tämä alkoi joku asiantuntija moitti samasta asiasta, toivottavasti seuraavalla kaudella (parasta olisi tulla, haluan mukaan:D) olisi tasaisempi taso
Riippuu omista mielenkiinnon kohteista. Jos Tuomas veturi ei aikuisena kiinnosta pätkän vertaa, ei voi olettaa että se olisi helppo.
Kumpi kysy yleisöltä oljenkorsi on parempi? Tämä, että kilpailija valitsee kolme henkilöä vai se, että kaikki yleisöstä painaa sitä nappia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme ku ei tuomaksen väriä tiennyt!! Ite olisin vetänyt alta aikayksikön :D
Onko sulla lapsia? Itse olen lapseton, ei mitään hajua mikä edes on Tuomas Veturi. Piti googlettaa, ja näytti olevan lastenohjelman hahmo.
Itse olen kyllä lapsellinen, mutta lapseni jo täysi-ikäinen. Luulin oikeasti, että minulla oli pieni haju, kun kuvittelin kyseessä olleen jonkun pikkukakkosen ohjelman ja joskus nähneeni vilaukselta jonkun veturipiirretyn ja heti tuli mieleeni, että se olisi keltainen, mutta eihän monen väri ollut edes vaihtoehtona. Itsekin olisin valinnut vihreän. Sitten kun googletin, niin hahmo totaalisen outo ja sehän olikin tietty joku nelosen lastenohjelma. Katteleeko niitä joku?
Tuomas-veturi on kyllä vanha lastenohjelma, kirjatkin jostain 40-lyvulta vissiin.
Vierailija kirjoitti:
Sillä konduktöörilläkin oli ihan törkeen helpot kysymykset joku viikko takaperin.
Tosi on.
Vierailija kirjoitti:
Toi blondi poju on joku homo.
Niin?
Jännittäjäpoika on kyllä symppis!:)
Voi kaveriparka oli ihan kipsissä! Toivotaan että unohtaa jännittää niin saadaan peli hyvin eteneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes, nyt saatiin töö söpöläinen ruutuun!
Söpöläinenhän häipyi jo kymppitonni taskussaan ;)
Totta, miten olikin niin puoleensavetävä.
Siis mimmi oli sellanen "tavallisen kaunis", josta on muovi kaukana. Ulkonäöllisesti unelmanainen ja muutenkin vakutti rennolta ja symppikseltä, jolla toisaalta luonnetta riittää. Tuollaisen kun joskus saisi :)
-m32-
Onko noilla kisaajilla oikeesti muka viikko välissä?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne samaan pötköön vedetä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Jaksot kuvattiin tammikuussa, tosi nopealla tahdilla.
Vierailija kirjoitti:
Jännittäjäpoika on kyllä symppis!:)
No niin on, aivan ihana. :)
Tätä ohjelmaa katsoessa olen pitkään ihmetellyt, kuinka nuoret ihmiset sössöttävät usein omituisesti. Esimerkiksi tuo sinänsä herttainen Tuija puhui niin ässiä suheltaen, että oli vaikea saada selvää. Ehkä ujous johtui nuoresta iästä, mutta kannattaisi artikuloida vähän aikuismaisemmin, kun ei kuitenkaan enää ole viisivuotias.
Musta edellinen oli söpömpi