Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin keskustan paras hotelli?

Vierailija
11.03.2016 |

Ajattelin lopettaa tämän maanpäällisen vaelluksen, mutta en halua tehdä sitä kotona, koska en halua että läheiset löytävät minut. Asun kyllä yksin, mutta sukulaisella on vara-avain.

Etsin siis parasta hotellia. Pääkaupunki tuntuu sopivalta paikalta. Joku sviitti voisi olla kiva, hinnalla ei väliä.

Suosituksia?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt joku on Helsingissä hotellissa yöpynyt?

Vierailija
2/36 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omppu hotellissa ei tarvitsisi tavata henkilökuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, parempihan se on että sinut löytää lauma hotellin työntekijoitä?

Vierailija
4/36 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko parempia ideoita?

Vierailija
5/36 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin ykköshotelli taitaa edelleen olla Kämp.

Vierailija
6/36 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita ehdotuksia kuin Kämp?

Vierailija
7/36 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan mene sotkemaan hotellia, vaan hakeudut hoitoon. Kuten muidenkin vaikeasti mielenterveysongelmaisten pitäisi.

Vierailija
8/36 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä hoitoa sitten saa? Ja mitä jos ei parane vuosikausien hoidosta huolimatta?

Vierailija
9/36 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli Helsinki on kiva. Mutta. Tärkeämpää on ettet lähde. Ymmärrän hyvin tuskasi, ei väliä mistä se johtuu! Tule vaikka tänne juttelemaan, niin pöhkö paikka kuin tämä onkin. Mitä vaan mutta ÄLÄ LÄHDE. Mikä saa sinut näin epätoivoiseksi ystävä hyvä, kerro? T. 2 kertaa itsemurhaa yrittänyt, sairas ja masentunut, mutta..

Vierailija
10/36 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vuosia skitsofrenian takia sairaalassa. Nyt jonkin aikaa mennyt hyvin, mutta sairaalareissu taas häämöttää enkä aio sinne mennä. Mieluummin kuolen. Suljetut osastot ovat kidutuskammioita!

Vierailija
11/36 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tajuathan, että kovin siististi on vaikea kuolla omatoimisesti edes hotelliin. Joku ihminenhän sinut sieltäkin löytää ja joku joutuu jälkesi siivoamaan. Jos tulee paljon ruuminnesteitä, eritteitä, verta yms., niin joudutaan yleensä kutsumaan erikoissiivousfirma.

Vierailija
12/36 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsari ei kannata mutta kalastajatorppa meren rannalla oli minusta hieno paikka.

Vierailija
13/36 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulle on tapahtunut hoidossa ja kauan olet sairastanut?

Vierailija
14/36 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tulee sotkua, mutta ajattelin että hotelli on parempi kuin joku metsä vaikka missä jouduttaisiin sitten järjestämään etsintöjä yms.

Vierailija
15/36 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut melkein 20 vuotta. Hoitajat suljetuilla ovat natseja ja käyttävät valtaansa väärin mm. pakkolääkityksin ja eristyksessä pitämällä.

Vierailija
16/36 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haven ja Mikonkadun Radisson.

Vierailija
17/36 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sukulainen joutui tk-eläkkeelle kun ei toipunut entiselleen löydettyään itsemurhan tehneen ihmisen ja kirjeen. Älä pliis tee sitä ajattele joku sut kuitenkin löytää ja kärsii. Hoitoa on ja lääkkeitä.

Vierailija
18/36 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Kämp käy? 

Kerjäätkö loppujen lopuksi vain huomiota täälläkin? Se kertoo, ettet oikeasti ole päiviäsi päättämässä. Miksi muutenkaan pitäisi olla "paras hotelli". 

Jotenkin näyttävämpi lähtö vai?

Vierailija
19/36 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sukulainen joutui tk-eläkkeelle kun ei toipunut entiselleen löydettyään itsemurhan tehneen ihmisen ja kirjeen. Älä pliis tee sitä ajattele joku sut kuitenkin löytää ja kärsii. Hoitoa on ja lääkkeitä.

Olen löytänyt minulle tuntemattoman ruumiin itsemurhan jäljiltä. Mitään traumoja ei jäänyt. Hotelli on hyvä ratkaisu, koska sinne tulee henkilökunta. Ei esim. lapsi. 

Hyvä ajatus muutenkin, ettei vaivaa mitään etsintäpartioita kuten Nela Utskina. Siitä vain köyttä rasvaamaan, on minun kannustuksen ap:lle. 

Vierailija
20/36 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et todellakaan mene sotkemaan hotellia, vaan hakeudut hoitoon. Kuten muidenkin vaikeasti mielenterveysongelmaisten pitäisi.

Aha... miksi pitäisi? 

Kyllä se hotellin yhden huoneen pikkuläikät tulevat aika paljon halvemmiksi kuin vuosikausien terapiat ja sossutuet. 

Eli minusta tosi hyvä idea. Läheiseni toteutti tämän ruotsinlaivalla eli kutakuinkin sama. Siivooja sitten löysi, eihän se kiva tapahtuma ole, mutta parempi kuin etsimisen piina läheisille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä