Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

teetkö asioita seksissä vain toisen hyväksi?

Vierailija
11.03.2016 |

Itse en aio tehdä sellaisia asioia, jotka inhottavat tai tuntuvat pahalta. Esim yhdyntään en suostu, ellen sitä itse halua. En myöskään tee sellaisia asioita jotka inhottavat. Esim en halua olla nuoltavana.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen, mutta niin tekee miehenikin. Vaikka en saisi itse mitään irti esim suihinotosta niin kyllä mieheni saa ja se taas tuntuu minusta hyvältä. Outoa jos seksin pitäisi olla minäminäminä-touhua 24/7

Vierailija
62/66 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihmisillä on myös erilaiset seksivietit. Minä, vaikka olen 4-kymppinen nainen, haluan seksiä useita kertoja päivässä. Mä sytyn tosi nopeasti pelkästään siitä, että toinen haluaa minua. Se tuntuu ihan mielettömän hyvältä. Varsinkin kun on elänyt kumppanin kanssa, jonka kanssa seksiä ei ollut kahdeksaan kuukauteen.

Tietenkään ei tarvitse suostua, jos ei haluta. Mutta sekin kannattaa ymmärtää, ettei mun tarvitse ajatella lainkaan noin, koska haluan tosi nopeasti ja silloin esileikin pitää olla vähän pidempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ap:n kanssa samaa mieltä. Keneltäkään ei tulisi seksissä vaatia asioita, joita ei halua tehdä. Sillä helposti luodaan tunnelukkoja ja vaarana on, että alkaa pian kaikenlainen seksiin liittyvä/se oma partneri inhottaa. Kyllä itseään pitää sen verran kunnioittaa, kyllä sen partnerinkin luulisi huomaavan, jos toinen ei tykkää.

Vierailija
64/66 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä harrastan yleensäkin vain miehen takia. Pärjäisin itse hyvin ilman. Mutta mihinkään perse- ja suuseksiin en suostuisi, ei onneksi ole ehdottanutkaan.

Perse-seksi on upeeta, kokeilisit useammin!

Vierailija
65/66 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken mitä teen emännälle, teen siksi että itsellä tekee mieli. Onneksi hän tykkää ottaa vastaan.

Vierailija
66/66 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä nuolen pillua vaan, koska se nyt on ainoa tapa, jolla vaimo saa orgasmin. Suuseksihän on sinällään mukavaa, mutta tässä tapauksessa tuo pitäisi tehdä aina samalla tavalla ja samassa asennossa ja se alkaa tässä 10 vuoden jälkeen hiukan tympäisemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme