Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

teetkö asioita seksissä vain toisen hyväksi?

Vierailija
11.03.2016 |

Itse en aio tehdä sellaisia asioia, jotka inhottavat tai tuntuvat pahalta. Esim yhdyntään en suostu, ellen sitä itse halua. En myöskään tee sellaisia asioita jotka inhottavat. Esim en halua olla nuoltavana.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla äitivihajankkaaja? Ihan vasta sä täällä jankkasit miten et saa seksiä mieheltäsi, mutta nyt siis ilmeisesti kuitenkin saatkin mutta sekään ei kelpaa?

Vierailija
42/66 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki on ehdoton ei heti alunperinkin niin hankalaa on. Ei siihen kuivana tarvitse lähteä mukaan, itsellä on joskus ettei aloittaessa niin hirveästi jaksaisi innostaa mutta kun esileikkiin lähtee mukaan niin sitten alkaa itseäkin touhu kiinnostaa ja on hyvinkin mukavaa. :)

Ei tietenkään kaikki ole ei, vaan sellaiset asiat, jotka eivät kiihota, ovat ehdoton ei. En näe seksissä järkeä, ellei se tuota nautintoa. En myöskään näe järkeä harrastaa yhdyntää jos en ole kiihottunut. Mitä minä siitä saisin?

Et sinä näe missään muussakaan asiassa mitään järkeä. Olet helvetin tylsä ihminen.

Seksi joka tyydyttää molempia, niin siinhän on järkeä. Sen sijaan miksi ihmeessä suostuisin yhdyntään jos en ole kiihottunut? Minkälainen mies haluaa naida naista, joka ei ole kiihottunut? Pitääkö naisen suostua vastentahtoiseen yhdyntään jotta voi olla parisuhteessa?

Mistä sinä sitten kiihotut? Teksties perusteella et mistään ja inhoat seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikki jotka sanoo suostuvansa seksiin vaikkei heti haluttaisikaan alapeukutetaan. Pitää hyväksyä apn tapa mutta ap ei hyväksy muiden tapoja. Selkis. 

Tottakai jos esileikin jälkeen haluaa yhdyntää niin silloinahn nimenomaan sitä haluaa. Mutta jos ei esileikin jälkeenkään kostu eikä ennenkaikkea ole kiihottunut, niin mitä järkeä jatkaa yhdyntää? Nainen makaa lahnana kun ei tunnu hyvältä ja mies ottaa nautintonsa naisesta joka ei ole kiihottunut? Ei kuulosta hirveän hauskalta.

No onko joku näin sanonut että sitten pitäisi jatkaa? :)

No kokoajanhan täällä ollaan ihmetelty, että mitä ihmettä minun kanssani sitten voi harrastaa kun jopa sellainen yhdyntä jota en halua on poissuljettu! Onhan se nyt täysin välttämätöntä seksuaaliselle hyvinvvoinnille harrastaa sellaista yhdyntää ,jossa nainen ei ole kiihottunut. Jos ei sellaiseen pysty, niin on frigidi. MINÄ olen koko ajan puhunut KIIHOTTUMATTOMASTA YHDYNNÄSTÄ ja jos esileikki vie kiihottuneeseen tilaan silloin yhdyntä ei ole kiihottumaton. Sen sijaan en suostu yhdyntään jos esileikin jälkeen ei rako ole luontaisesti märkä enkä ole kiihottuneessa mielentilassa. Oliko tarpeeksi selvästi sanottu??

Vierailija
44/66 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teen.

Otan mieheltä poskeen, vaikka en siitä hommasta yhtään tykkää ja se on vähän kivuliastakin kun leukaperiin alkaa sattumaan.

En kovin usein kylläkään, pitäis varmaan useammin kun on se tolle miehelle niin mieleinen juttu. Ja kyllähän siinä itsekin innostuu kun näkee miten toinen nauttii..

Tää on mulle itelleni vähän sellainen ikuisuuskysymys. Että onko oikein tehdä jotain, mikä ei itsestä tunnu hyvältä tai jopa sattuu, vain koska toinen tykkää ja haluaa? Niinno, en ole tohon oikein osannut vastata vieläkään. Hankala juttu. Toisaalta haluaisin olla mieliksi, mutta toisaalta se homman vastenmielisyys ja sattuminen.. vaikeeta!

Vierailija
45/66 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki on ehdoton ei heti alunperinkin niin hankalaa on. Ei siihen kuivana tarvitse lähteä mukaan, itsellä on joskus ettei aloittaessa niin hirveästi jaksaisi innostaa mutta kun esileikkiin lähtee mukaan niin sitten alkaa itseäkin touhu kiinnostaa ja on hyvinkin mukavaa. :)

Ei tietenkään kaikki ole ei, vaan sellaiset asiat, jotka eivät kiihota, ovat ehdoton ei. En näe seksissä järkeä, ellei se tuota nautintoa. En myöskään näe järkeä harrastaa yhdyntää jos en ole kiihottunut. Mitä minä siitä saisin?

Et sinä näe missään muussakaan asiassa mitään järkeä. Olet helvetin tylsä ihminen.

Seksi joka tyydyttää molempia, niin siinhän on järkeä. Sen sijaan miksi ihmeessä suostuisin yhdyntään jos en ole kiihottunut? Minkälainen mies haluaa naida naista, joka ei ole kiihottunut? Pitääkö naisen suostua vastentahtoiseen yhdyntään jotta voi olla parisuhteessa?

Mistä sinä sitten kiihotut? Teksties perusteella et mistään ja inhoat seksiä.

Ja mistä ihmeestä näin luet? Rakastan seksiä, mutta en halua harrastaa sitä vastoin tahtoani. En siis suostu yhdyntään jos en ole kiihottunut kun yhdynnän olisi määrä alkaa. Kiihotun monista erilaisista asioista, joita en ala netissä jakamaan. Mutta suuseksiä en halua vastaanottaa.

Vierailija
46/66 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikki jotka sanoo suostuvansa seksiin vaikkei heti haluttaisikaan alapeukutetaan. Pitää hyväksyä apn tapa mutta ap ei hyväksy muiden tapoja. Selkis. 

Tottakai jos esileikin jälkeen haluaa yhdyntää niin silloinahn nimenomaan sitä haluaa. Mutta jos ei esileikin jälkeenkään kostu eikä ennenkaikkea ole kiihottunut, niin mitä järkeä jatkaa yhdyntää? Nainen makaa lahnana kun ei tunnu hyvältä ja mies ottaa nautintonsa naisesta joka ei ole kiihottunut? Ei kuulosta hirveän hauskalta.

No kokoajanhan täällä ollaan ihmetelty, että mitä ihmettä minun kanssani sitten voi harrastaa kun jopa sellainen yhdyntä jota en halua on poissuljettu! Onhan se nyt täysin välttämätöntä seksuaaliselle hyvinvvoinnille harrastaa sellaista yhdyntää ,jossa nainen ei ole kiihottunut. Jos ei sellaiseen pysty, niin on frigidi. MINÄ olen koko ajan puhunut KIIHOTTUMATTOMASTA YHDYNNÄSTÄ ja jos esileikki vie kiihottuneeseen tilaan silloin yhdyntä ei ole kiihottumaton. Sen sijaan en suostu yhdyntään jos esileikin jälkeen ei rako ole luontaisesti märkä enkä ole kiihottuneessa mielentilassa. Oliko tarpeeksi selvästi sanottu??

Ei hyvänen aika ihminen joka puhuu yleensä "teen asioita toiselle mieliksi" tarkoita että siellä vedettäisiin kuivana joka reikään. :D Sä olet käsittänyt väärin, tuskin kukaan lähtee kiihottumattomana oikeasti toisen kanssa suoraan yhdyntää harrastamaan. 

Vierailija
47/66 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen! Usein koko seksin harrastaminen on vain miehen tahdon toteuttamista. Mulle seksistä nautinnon saaminen vaatisi oikeanlaista fiilistä ja tässä perhe-työ-kotityö-oravanpyörässä sellaista hyvin harvoin kehkeytyy!

Vierailija
48/66 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun lähestyn naista, annan hänelle huomiota ja nautintoa antamalla hyväksyntää ja imartelua ja nainen voi sitten itsekkäästi masturboida kotona annettuaan pakit.

-Mies 29v + 1v-

Miksi sä luulet, että nainen saa sinun lähestymisestäsi nautintoa. Vastaat tähän heti nyt tai jos et kykene perustelemaan, niin todistat, että lauseesi oli puuta heinää.

Koska olen ihan kivannäköinen, mukava ja pätevä tyyppi ja osaan puhua kauniisti. Hyvä olo ei välttämättä tule sillä hetkellä eikä edes sinä päivänä, vaan joskus myöhemmin kun tajuaa minun olleen kiinnostunut ja on tarpeeksi itseluottamusta (naisella) ottaa kiinnostus vastaan.

-Mies 29v  + 1v-

Vierailija
49/66 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Ihan toisen mieliksi, kun ei ole minulta mitään poiskaan. Meillä on kaksi sääntöä, joista ei sen enempää ole koskaan tarvinnut puhua: kehenkään ei saa sattua ja peppu on no-go-zone (onneksi mies kokee koko ajatuksen ällöttävänä, niin ei tarvitse kieltäytyä). Mielelläni miellytän tässäkin asiassa, niinkuin muussakin arjessa.

Vierailija
50/66 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee. Mulle seksi ei ole jotain sellaista, että kokeillaan niitä ns. "uusia juttuja" edes toisen mieliksi, miltä mikäkin sormi tuntuu persereiässä tai suussa tai paikkaa vaihtaen. Mä en halua mitään sellaista oksettavaa ronkkimista tai "leluja". Mulla on kyllä kauniita hepeniä, koska MINÄ rakastan sellaisia.

Vierailija
51/66 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on niin vietävissä, että melkein itken naurusta!

Vierailija
52/66 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee. Mulle seksi ei ole jotain sellaista, että kokeillaan niitä ns. "uusia juttuja" edes toisen mieliksi, miltä mikäkin sormi tuntuu persereiässä tai suussa tai paikkaa vaihtaen. Mä en halua mitään sellaista oksettavaa ronkkimista tai "leluja". Mulla on kyllä kauniita hepeniä, koska MINÄ rakastan sellaisia.

Mutta entä jos se sun puoliso ei tykkäisikään sun hepenistä vaan sietäisi niitä vain sinua miellyttääkseen? :)

Vierailija
53/66 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin me ihmiset olemme erilaisia. Seksi minulle olisi tappavan tylsää jos mitään uutta ei koskaan kokeiltaisi. :)

Vierailija
54/66 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen, mutten koe niitä asioita vastenmieliseksi.

Vierailija
55/66 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta entä jos se sun puoliso ei tykkäisikään sun hepenistä vaan sietäisi niitä vain sinua miellyttääkseen? :)

Joopa joo, älä saivartele. Sellaista heteromiestä ei olekaan, joka ei niistä tykkäisi, pässi.

Vierailija
56/66 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvänen aika ihminen joka puhuu yleensä "teen asioita toiselle mieliksi" tarkoita että siellä vedettäisiin kuivana joka reikään. :D Sä olet käsittänyt väärin, tuskin kukaan lähtee kiihottumattomana oikeasti toisen kanssa suoraan yhdyntää harrastamaan. 

No miksi minua sitten kritisoidaan siitä, että sanon sen asian ääneen? Että en lähtisi sellaiseen seksiin, että ilman kiihottumista antaisin yhdyntää vain miehen mieliksi? Ja jos on jotain mikä esim etoo tai ällöttää niin sitä en tee. Ja kuten sanoin, esim suuseksin saaminen on sellainen juttu, mitä en halua. Ei ole väärin, että seksi on esileikki+yhdyntää jos siitä molemmat osapuolet nauttivat ;) Eikä se ole seksin vihaamista jos ei suostu parisuhteessa raiskattaviksi ja pelkäksi reiäksi.

Vierailija
57/66 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä vieläkään tajua, että mikä mitta tuo että suostuisi aina yhdyntään tai että harrastaisi suuseksiä? Kyllä se seksielämä on aika vinoutunutta jos yhdyntään pitää suostua vaikka ei olisi halu päällä. Tai jos pitää harrastaa muutakuin perusseksiä vain sen takia, että se on yleistä yms...Ja jos ei harrasta suuseksiä, niin eihän se tarkoita, etteikö muunlaisia asioisa voisi tehdä. Toisaalta jos ei niitäkään halua, niin ei siinäkään mitään vikaa ole. Eihän ole mitään järkeä tehdä asioita vain sen takia kun "kaikki muutkin".

Vierailija
58/66 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Siksi ettei ole tarvetta. Meistä kumpikaan ei halua mitään outoja asioita, vähän esileikkiä ja asiaan.

Vierailija
59/66 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekäs, itsekeskeinen ihminen ei toisen ilosta mitään saakkaan. 

Minä saan siitä paljonkin, kun teen asioita joista vain toinen tykkää, joista vain hän kiihottuu. Tietenkin hän ajattelee samoin minusta, eikä tämä ajattelu rajoitu vain seksiin.

Vierailija
60/66 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, onko seksi sinulle vain yhdyntää, ei mitään muuta? Siltä sun teksti perusteella kuulostaa. Ja jos niin on, niin olen todella surullinen. Seksissä on paljon erilaisia nautintoa tuottavia asioita, joista voi nauttia yhdessä kumppanin kanssa. Minä saan upeaa suuseksiä ja myös annan sitä, asentoja on loputtomiin. Me molemmat käytämme käsiämme ja sormiamme, peppukaan ei ole tabu.

Mitä surullista siinä on, että seksi on "vain" esileikki ja yhdyntä? Jos muut tavat eivät tuota nautintoa, niin mitä järkeä olla esim nuoltavana jos se ei tuota nautintoa? Kaikille se klitoriksen suora koskettelu ei tuota nautintoa. Ymmärrä nyt, että naisilla on erilaiset anatomiatkin, osa ei todellakaan halua, että esim klitorikseen kosketaan suoraan, vaan nimneomaan yhdyntä on se juttu. Kuulostat kovin suvaitsemattomalto, kun ajattelet, että nautintoon tarvitsee monenlaisia eri tapoja.

Niin sinäkin kuulostat todella suvaitsemattomalta. Minä suostun seksiin aina, vaikkei juuri heti halutakkaan, sytyn kyllä ja nopeasti. Yhdyntä tekee kipeää, jos ei ole kiihottunut, mutta siihen on nopeasti valmis. Meitä ihmisiä on kovin erilaisia. Mä en ikinä käyttäisi sana valintaa olla nuoltavana, siksi etten vain ole, vaan saan jotain josta nautin ja se voi olla osa esileikkiä. Ihan kuten vaikka 69. Nautin paljon myös yhdynnästä ja jopa anaaliseksistä. Saan erilaisia orgasmeja, san orkun jopa pelkästi rintojen hieronnasta. Joku toinen ei siedä sitä.

Jos itse ja kumppanisi olette tyytyväisiä seksielämäänne noin, niin tilanne on ok. Itse haluan ihan toisenlaista seksiä ja jos kumppani ei mulle sitä kykenisi tarjoamaan, hän ei olisi oikea minulle.

Jäin oikeasti miettimään, että mikä on sinulle esileikkiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan