Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle koskaan ennustettu? Toteutuiko ennustus?

Vierailija
11.03.2016 |

Kertokaa kokemuksianne ennustuksista. Minulle on ennustanut kolme eri ennustajaa, mutta mikään ei ole käynyt toteen. En itse usko ennustuksiin, mutta olisi hauskaa kuulla, jos jollakulla on osunut ennustukset oikeaan.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ennustettu surua lähitulevaisuudessa ja entinen poikaystäväni kuoli tuosta noin kuukauden kuluttua. Samoin kerrottiin, että miehelläni on toinen nainen, joka on löytynyt kuntosalilta ja eroamme. Näin kävi. Molemmista on jo aikaa, mutta mielestäni en ehkä olisi tarvinnut kumpaakaan tietoa.

Vierailija
22/33 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kävin kaksi vuotta sitten ennustajalla. Hän sanoi, että syksyllä tulen menestymään työssä todella hyvin. Ja kaksi vuotta eteenpäin, niin muutan lähemmäksi luontoa. Toukokuun lopulla. Eli kahden viikon päästä.

Ensimmäinen toteutui, perin kuilleen sukulaiseni yrityksen, tapahtui yllättäen syksyllä. Jälkimmäinen ei toteutunut. En ole muuttamassa mihinkään. Se olisi ollut miehen vuoksi. Mutta ei tapahtunut. 

Minulla on ilmeisesti kaksi tietä. Toinen olisi ollut varakkaan, musikaalisen, tummasieluisen miehen kumppani. Tämä ei toteutunut. Olisimme voineet saada yhden lapsen. Kolme ihmistä on ennustanut niin. Tämä tyttö olisi päässyt Hollywoodin punaisille matoille. Tämä tyttölapsen kanssa tai ilman. Ilmeisesti ei toteudu muutenkaan. Nyt sitten jotain muuta. 

Yksin minun ei tarvitse olla, minulla on aina joku joka rakastaa minua. Eli tapaan vielä jonkun. Insinöörin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako? Jos ei olisi ylenkatsottu muutama vuosi sitten, elämä olisi erilaista. Parempaa, sitä en tiedä. Elämä on mitä on. Takaisin ei voi mennä, vain eteenpäin. 

Vierailija
24/33 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko ennustajia. Totta kai osa ennustuksista voi sattumalta toteutua. Esim. lapsen sukupuolessa on 50 %:n mahdollisuus osua oikeaan. 

Vierailija
25/33 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko ennustajia. Totta kai osa ennustuksista voi sattumalta toteutua. Esim. lapsen sukupuolessa on 50 %:n mahdollisuus osua oikeaan. 

Minä uskon. Mutta ehkä ennustus voi myös johtaa toiseen suuntaan. Ennustus voi olla muös potenttiaalinen mahdollisuus, joka ei toteudu. 

Vierailija
26/33 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ennustus voi olla muös potenttiaalinen mahdollisuus, joka ei toteudu." 

No, voi sun kanssasi. Mikä ennustus se sellainen on, joka ei kuitenkaan toteudu? 

Vierailija
27/33 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no. Kaksikymmentä kaksi vuotta sitten Vilho Raatikainen ennusti minulle, että tuleva mieheni on valkotakkinen. Siis voihan olla joku lääkärikin. Korona-aikaan oli maskeja. Ehkä siitä sitten. 

Vierailija
28/33 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kerran käynyt. On jäänyt erityisesti mieleeni ennustus, että joku tumma nainen antaa rahaa minulle ja paljon. Mutta ei ole sukulainen. Joo, pankinjohtaja oli tumma nainen ja lainaa on antanut useasti, talonrakennusaikoina ja asuntokauppojen yhteydessä 😁. 

Vierailija
29/33 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ennustus voi olla muös potenttiaalinen mahdollisuus, joka ei toteudu." 

No, voi sun kanssasi. Mikä ennustus se sellainen on, joka ei kuitenkaan toteudu? 

Se olisi mahdollista. Mutta mitä väliä sillä on, mikä olisi ollut mahdollista, jos se ei koskaan toteutunut? Harmittaa, että olen odottanut niin pitkään. Senkin ajan olisin voinut vain olla ja elää. 

Nyt olen miettinyt mahdollisia toteutumatta jääneitä asioita. 

Ehkä paras näin. 

Vierailija
30/33 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin leikkauksessa sairaalassa ja nukutuksen aikana näin kummallisen unen, jossa minulle kerrotiin tulevaisuuttani. Se oli niin oudon tuntuinen uni, että ne tyypit, jotka olivat siellä tapaamassa minua (kertoivat olevansa perhettäni, mitä se ikinä sitten tarkoittikin), pyysin, että tehkää jotain, jotta voisin muistaa tästä kaiken. Jotain tapahtui ja kun heräsin muistin kaiken. Kun pääsin osastolle, etsin jostain paperia ja kirjoitin kaiken ylös niin tarkkaan kuin muistin. Ilman tulkintoja tai oletuksia, ihan vain ranskalaisilla viivoilla.

nämä ovat käyneet toteen ja nyt olen menossa tuon ennustuksen viimeistä edelliessä kohdassa. Sen jälkeen muuttaisin toiselle paikkakunnalle ja olen kirjannut ylös aikoinaan asunnon yksityiskohtiakin.  Tuota paikkakunnan vaihtoa tai asunnon vaihtoa ei ole vielä tapahtunut. Paikkakunnan nimeä en saanut muistettua, enkä ole varma sanottiinko se minulle, mutta paikkakunnan joitakin maamerkkejä olen onnistunut muistamaan aikoinaan.

Tuo oli sellainen kokemus, että sen jälkeen aloin uskoa siihen, että oman tulevasuutensa voi saada selvilla ja hyvinkin tarkasti ja että siihen ei välttämättä tarvita näkijää. Suhtaudun itse asiassa aika skeptisesti kaikkiin rahalla ennustaviin näkijöihin ja meedioihin. Heiltä en ole koskaan saanut yhtään osuvaa ennustetta. Enkä ilmaisnäkijöiltäkään. Vain itseltäni sain, mutta minua ei haittaa sekään, jos joku haluaa hetä käyttää ja kokee saavansa heiltä apua.

Tähän selvänäkemiseen/ennustamiseen minulla liittyy laajempikin ajatuskuvio, jota en nyt tässä avaa enempää, koska se olisi pitkä teoreettinen essee, mutta en siis usko, että tuossa on mitään yliluonnollista. Toki siinä mielessä, että harva ilmeisest kokee mitään tällaista, mutta uskon vakaasti, että silti jokaisella on mahdollisuus kokea. Ja jos kokee, niin paras neuvoni on, että kirjaa kaiken ns. raakadatana ylös. Vaikka miten olisi outo tapahtuma tai nimi tai sellainen ja tekisii mieli muuttaa se loogisempaan muotoon, niin ei tee sitä. korkeintaan, jos tuntuu, että pakko tehdä, niin laittaa sen vaikka sulkuihin tyyliin (tässä teki mieli vaihtaa sana x sanaksi xy, koska en ymmärrä mitä sana x merkitsisi)

Vierailija
31/33 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kävin kaksi vuotta sitten ennustajalla. Hän sanoi, että syksyllä tulen menestymään työssä todella hyvin. Ja kaksi vuotta eteenpäin, niin muutan lähemmäksi luontoa. Toukokuun lopulla. Eli kahden viikon päästä.

Ensimmäinen toteutui, perin kuilleen sukulaiseni yrityksen, tapahtui yllättäen syksyllä. Jälkimmäinen ei toteutunut. En ole muuttamassa mihinkään. Se olisi ollut miehen vuoksi. Mutta ei tapahtunut. 

Minulla on ilmeisesti kaksi tietä. Toinen olisi ollut varakkaan, musikaalisen, tummasieluisen miehen kumppani. Tämä ei toteutunut. Olisimme voineet saada yhden lapsen. Kolme ihmistä on ennustanut niin. Tämä tyttö olisi päässyt Hollywoodin punaisille matoille. Tämä tyttölapsen kanssa tai ilman. Ilmeisesti ei toteudu muutenkaan. Nyt sitten jotain muuta. 

Yksin minun ei tarvitse olla, minulla on aina joku joka rakastaa minua. Eli tapaan viel

Minun lapsiluku jäi yhteen. Toivon toteutumattoman ennustuksen kohteelleni kuitenkin hyvää. Hän varmasti löytää toisen tien. 

Vierailija
32/33 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on että sitä toivoo sieltä niitä asioita joita kuvittelee elämässään tulevan. Jotkut ennustukset ovat pitäneet kutinsa ja monet ei riippuen keltä kysyy. Noin 95 % ei näe yhtään mitään. 

Turhaa rahanmenetystä.

Vierailija
33/33 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina niminen nainen, sisko tutkii aina tällaisia ja sai tän nimen omissa piireissään

googlaa taikaelina niin löydät sen sivut 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha ketju, mutta mun sisko tilasi vuosi sitten maansa myyneenä ennustuksen . Siinä kerrottiin , että löytää pian rakkauden minkä Kanssa saa perheen. Ja nyt just kerto olevansa raskaana ja vierellä kiva mies. Silloin naurettiin tolle, mutta nyt tilasin omani ja vuoden päästä voin tulla kertomaan pitikö paikkaansa 😃

Mistä tilasit? Minäkin voisin tilata. 

Kerran tällä palstalla oli joku ennustaja, jolta kysyin työtilanteestani (korona-aikaa, joten olin pakkolomautettuna). Hän sitten ennusti, että löydän uuden työn jo entuudesta tuntemani naisen kautta ja ala on täysin erilaista kuin siihen asti tekemäni työ. Muistaakseni tämän olisi pitänyt toteutua joskus kevättalvella. Sain sitten ihan uuden työn sisareni kautta kesäkuussa, että muutamalla kuukaudella se kyllä heitti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi