Onko sinulle koskaan ennustettu? Toteutuiko ennustus?
Kertokaa kokemuksianne ennustuksista. Minulle on ennustanut kolme eri ennustajaa, mutta mikään ei ole käynyt toteen. En itse usko ennustuksiin, mutta olisi hauskaa kuulla, jos jollakulla on osunut ennustukset oikeaan.
Kommentit (33)
Ei ole osunut. Kävin 18-vuotiaana jollakin tunnetulla eukolla Helsingissä. Ennusti, että saan vaalean miehen ja 2 lasta. Että olen valontuoja ja viisas ihminen, joka tulee viitoittamaan tietä muille, mutta tuntee itsensä yksinäiseksi aina.
Tuollaisia ympäripyöreyksiä :D Ja sitä paitsi niitä lapsia on viisi.
Ihan huuhaatahan tuo on, mutta silloinen kaverini äiteineen oli ihan hurahtanut.
Eräällä pikkukaupungin torilla joku mustalaisnainen tuli aikoinaan vähän kuin puolipakolla ennustamaan kädestäni, joten jäin siihen lähinnä huvittuneena kuuntelemaan, lomalla kun olin. Hän sitten väitti että minusta tulee vähintään neljän lapsen äiti ja mitä kaikkea, mutta tuo siis jäi vahvimmin mieleeni... No ei muuten todellakaan tule, kun ei tule sen yhden ja ensimmäisenkään. Olen vannoutunut vela, olin jo silloin.
Kyllä pitää olla todellisuudesta irrallaan ja höperöitynyt, jos uskoo mihinkään tuollaisiin. En pysty ottamaan millään tavalla vakavasti ihmistä (eli yleensä naista), joka uskoo alkuunkaan tuollaisiin juttuihin.
Äitini kävi ennen syntymääni ennustajalla työkaverinsa tukena. Äitini kertoi, kuinka hänelle oli ennustettu tyttövauvaa, joka perisi isoisän lahjakkuudet. Taloudellista katoa ja sen jälkeistä kymmentä hyvää vuotta, taloudellisti ja perheen osalta. Ennustaja sanoi, että tämän jälkeen tulisi koettelemuksia. Läheisen menetys ja parisuhteen kariutumista. "Muista, ettet syytä itseäsi mitä tapahtuu ja hautaudu katkeruuteen."
Vanhempani ostivat kesämökin ja koiran, kun eivät saaneet lasta yrityksistä huolimatta. Mutta kuinkas kävikään; synnyin ja vanhempani joutuivat elämään hyvin pienellä rahalla. Lapsuuteni oli onnellinen ja vietin kesät mökillä eläimien,kirjojen ja öljyvärieni kanssa (isoisäviittaus). Valitettavasti teini-ikäisenä alkoi alamäki isäni alkoholismin takia. Vanhemani erkanivat toisistaan, lopulta muuttivat erilleen ja monien raakojen kuukausien kuluttua isäni kuoli.
En usko yliluonnollisuuksiin eikä usko äitinikään, mutta jos hän puhuu totta (ja uskon hänen puhuvan) niin aika nappiin ennustaja arvasi. :b
No sen verran voin kertoa, että ennustaja oli ennustanut äidille, että hänen lapselleen käy jotain pahaa. Ei eritellyt, että tarkoittiko minua vai veljeäni. Veljeni menehtyi tästä vuoden päästä.
Äidilleni ennustettiin nuorena, kun opiskeli vieraalla paikkakunnalla. On tosi skeptinen ja oli kuulemma jo siihen aikaan, mutta päätti huvikseen käydä paikallisella ennustajalla. Ennustaja ennusti 4 asiaa, joista 3 toteutui seuraavan 15 vuoden aikana. Yksi olin minä: keskenmenon jälkeen ensimmäinen lapsi on tyttö. Viimeinen on toteutumatta, joku läheinen tulee kuolemaan hukkumalla.
Totta kai joku voi osata ennustaa, mutta JOS osaa niin taitaa sellaiset henkilöt olla todella harvassa.
Harvassa ovat ja sitten on käynyt myös niin että joku vielä yrittänyt jotenkin matkia ja yrittänyt mustamaalata.
En itse o käynyt mutta musta oli kysytty ja sanottu ihan mielenkiintoisia asioita. Kädestä mulle on sanottu ja oon myös itse palmisteriaakin tutkinut niin onhan se niin. Oon kattonu jotain erilaisia juttuja joissa valitaan itse ja mulle onkin tullut monenlaista ihan mielenkiintoista. Ajankohta on välillä hankalaa ennustuksissa myös omissa. Itselläni on tuo kyky. Tiesin sen silloin että Jutta Urpilainen saa vauvan ja niin saikin ja sitä moni ihmetellyt ja yllättynyt. Myös luonnon asioita. Ja jos väitetään että liittyy joihinkin juttuihin niin tähän liittyy erityisherkkyys. Monia kummallisia asioita on tapahtunut. Onhan yhdessä kirjassakin juttuja joissa puhutaan profeetoista niin niiden mielestä sekin liittyy sitten johonkin. Oon myös alkanut nähdä sisällä erilaisia höyheniä ja valkoisia höyheniä.
Tapaan pitkän ja tumman miehen.
Olen tavannut useita.
Ei, kun pidin huolen, etten koskaan mene suhteeseen.
Kävin joo, Helsingissä tunnetulla ennustajalla.
Sanoi että miksi tänne tulet kun osaat itse ennustaa.
No joo. Osaan ja osaan.
Huvikseni työkavereille luen tarotteja.
Osuuhan ne, oikeaan.
Heh.
Ex-avomiesvainaa oli herkkä ja mediaalinen ihminen. Hänen visionsa ovat käyneet toteen melko tasan.
Nyt menossa on hänen ennustamansa erokriisi/menetys. No, parin vuoden päästä pitäisi jostain tulla uusi mies. Tällä hetkellä ei kyllä yhtään innosta.
Tälle vasta eroamalleni miehelle on useampi kertonut, että hänellä on ensin paljon rahaa mutta sitten hän kuolee. Entinen työ liittyi kyllä rahoihin, mutta hengissä on. Tosin huonosti voiden. Ehkä "kuolema" onkin ollut tunnepuolella.
Olen käynyt meediolla, mutta kieltänyt ennustamasta mitään. En edes usko, että kukaan sellaiseen kykenee olipa kuinka arvostettu ja osaava tahansa.Enemmän heistä on hyötyä elämän mentoreina, joiden kanssa voi selkeyttää omaa elämäntilannettaan. On hetkiä , jolloin omat asiat tuntuvat liian vaikeilta ymmärtää/hyväksyä ja johon ei järkipuheeseen perustuva terapiakaan auta.
On väärin, että ihmisille ennustetaan ikäviä asioita. Elämässä kun tapahtuu joka tapauksessa ikäviä asioita. Miten paljon tuollainen ikävien asioiden ennustaminen voi jopa haitata ihmisen ajatuksia ja elämää, sillä aivojaan voi huijata negaan tai posiin. Jää ihan odottamaan, että kukahan se nyt sitten kuolee lähivuosina. Menee monta mukavaa hetkeä hukkaan asiaa huolitellessa. Yleensä asiansa osaava ja vastuuntuntoinen meedio ei kerrokaan.
Ennustaja sanoi, että kannan sydämeni alla poikalasta. Minun sanottiin, että en voisi koskaan saada lapsia. Sitten samana päivänä kävin lääkärillä epämääräisten oireiden takia ja todettiin että olen raskaana. Aikanaan sitten se poika syntyi ja hän on meidän ainokainen.
Romaninainen ennusti kädestäni Riihimäen rautatieasemalla joskus 1980-luvun alussa. Olin silloin muistaakseni 16-vuotias ja ennustus maksoi 20 markkaa. Nainen "näki", että eroan poikaystävästäni, tapaan tumman miehen, ja saan hänen kanssaan kaksi lasta. Eipä ole mikään noista tapahtunut ja poikaystäväkin on edelleen sama, tosin nyt aviomies.
Kaikista muista ennustustarjouksista onkin ollut helppo kieltäytyä, sanon vain että odottelen että nuo entiset ensin toteutuvat.
Vanha ketju, mutta mun sisko tilasi vuosi sitten maansa myyneenä ennustuksen . Siinä kerrottiin , että löytää pian rakkauden minkä Kanssa saa perheen. Ja nyt just kerto olevansa raskaana ja vierellä kiva mies. Silloin naurettiin tolle, mutta nyt tilasin omani ja vuoden päästä voin tulla kertomaan pitikö paikkaansa 😃
Samantapainen juttu, mutta olin nuorena helluntaiseurakunnassa, ja siellä rukouskokouksessa vanhimmistoon kuuluva mies profetoi minulle.
Hän sanoi, että vaikka en nyt halua parisuhdetta, niin sellainen on tulossa, ja se on parempaa kuin luulen. Että se mies tulee olemaan minulle valtava apu ja ilo Jumalan valtakunnan työssä, johon minut on kutsuttu. Uskoni kuulemma tulee olemaan kuin tikapuut, joita kiipeän yhä korkeammalle ja saan uusia näköaloja, ja julistan Jumalan sanaa niin Suomessa kuin ulkomailla. Minulla oli myös kuulemma lahja, että osaan kohdata ihmiset niin, että he saavat siitä suuren ilon ja siunauksen, avaimia monien ihmisten sisäisiin lukkoihin.
Olin vähän alle parikymppinen kun tuo profetointi tapahtui. Nyt olen lähes viisikymppinen. Puolisoa ei ole koskaan löytynyt, eikä ole näkynyt yhä kasvavaa uskoa ja julistus- tai sielunhoitotyötäkään. Päinvastoin, usko alkoi muuttua siihen suuntaan, että kolmekymppisenä vaihdoin helluntailaisuudesta luterilaisuuteen, kun en enää uskonut siihen karismaattisuuteen ja menestysteologiaan. Nykyään usko on jossain siellä taustalla, mutta en minä kenellekään mitään julistaisi, jokainen uskokoon kuten tahtoo. Työnikään ei liity mitenkään ihmisten kohtaamiseen vaan on insinöörityötä, ja olen aika erakko. Se siitä avaimista ihmisten tunnelukkoihin. (Harkitsin jopa koulutuksen väliin jättämistä, koska ajattelin että se menee hukkaan koska tulee se Jumalan kutsu hengelliseen työhön. Onneksi en jättänyt, koska sitä ei koskaan tullut)
Vierailija kirjoitti:
Vanha ketju, mutta mun sisko tilasi vuosi sitten maansa myyneenä ennustuksen . Siinä kerrottiin , että löytää pian rakkauden minkä Kanssa saa perheen. Ja nyt just kerto olevansa raskaana ja vierellä kiva mies. Silloin naurettiin tolle, mutta nyt tilasin omani ja vuoden päästä voin tulla kertomaan pitikö paikkaansa 😃
Mistä tilasit? Minäkin voisin tilata.
Kerran tällä palstalla oli joku ennustaja, jolta kysyin työtilanteestani (korona-aikaa, joten olin pakkolomautettuna). Hän sitten ennusti, että löydän uuden työn jo entuudesta tuntemani naisen kautta ja ala on täysin erilaista kuin siihen asti tekemäni työ. Muistaakseni tämän olisi pitänyt toteutua joskus kevättalvella. Sain sitten ihan uuden työn sisareni kautta kesäkuussa, että muutamalla kuukaudella se kyllä heitti...
Mulla on yksi tuttu, joka lukee Tarotteja, ja hänen juttunsa yleensä ovat toteutuneet. Mutta hän kieltäytyy edes tekemästä tuollaisia jotain pitkän aikavälin ennusteita, ja jopa sanoo ettei hän ennusta, vaan katsoo korteista vaan erilaisia tilanteeseen vaikuttavia tekijöitä ja sitten niiden perusteella päättelee, mihin todennäköisesti tulevaisuus voisi kehittyä.
Juttuja, joissa hän on osunut tasan oikeaan:
- Työpaikkakriisi, tilanne johon oli paljon omaa syytänikin jälkeenpäin ajatellen. Menin kysymään neuvoa ennen seuraavana päivänä olevaa esimiehen kanssa palaveria. Sieltä tuli aika tiukat kortit, toinen oli joku oikeudenkäyntiä/oikeutta kuvaava ja toinen sellainen torni johon iskee salama ja sieltä lentelee ihmisiä. Syytin vielä silloin paljolti muita tilanteesta, jossa olin. Tarot-lukija sanoi, että minut punnitaan ja tuomitaan kovimman mukaan. Kysyin, että voinko vielä pelastaa tilanteen, jos nyt kadun ja olen nöyrä siellä tilaisuudessa ja lupaan tehdä yhteistyötä ja muuttua. Vastaus oli kortti jossa oli paholainen. Seuraavana päivänä sain melkoiset madonluvut käytöksestäni, ja minut irtisanottiin.
- Ennusti pidempää matkaa tai ulkomaille muuttoa, joka tulisi antaaman paljon pirteyttä ja iloa mulle. Ajattelin että höpsis, matkustelusta en edes välitä, enkä ole ulkomailta töitä hakemassa. No, olen kuitenkin töissä kansainvälissä firmassa, ja sieltä otettiin parin kk päästä yhteyttä Espanjasta, että olisi projektissa paikka mulle jos kiinnostaa. Olisi vuoden komennus talon sisäisenä siirtona, minkä jälkeen palaisin samaan hommaan kuin ennenkin. Lähdin ja tosiaan oli hieno kokemus.
- Olin ihastunut yhteen mieheen, joka oli minusta aivan ylettömän ihana. Romanttinen, varakas, komea, korkeasti koulutettu. Mutta tämän tutun kortit näki lähinnä sydänsurua ja ahdistusta ja kurjan lopun. Olin varma, että hän vaan kadehtii minua, ja siksi alitajunnasta tulee tuollainen "ennustus", koska haluaisi rikkoa mun onnen. Myöhemmin mies osoittautui mt-ongelmaiseksi sekakäyttäjäksi, jonka kanssa oleminen oli suuren osan aikaa täysin sietämätöntä. Vain välillä sillä oli hyviä hypomaniakausia, jolloin oli se alun tasapainoinen, energinen, romanttinen mies.
Olen saanut viikoittain kaksoisliekkiennustuksia eräältä naiselta, joka ennustaa tarot-korteista ja välillä myös kanavoi viestejä. On noissa ennustuksissa ollut useinkin asioita, jotka ovat resonoineet voimakkaastikin, mutta sitten taas sama ennustaja on jo sanonut ainakin viiteen otteeseen, että exäni ottaa lähiaikoina yhteyttä minuun ja kertaakaan en ole saanut vielä minkäänlaista viestiä exältäni näiden ennustusten jälkeen.
M35
Viimeksi kävin kaksi vuotta sitten ennustajalla. Hän sanoi, että syksyllä tulen menestymään työssä todella hyvin. Ja kaksi vuotta eteenpäin, niin muutan lähemmäksi luontoa. Toukokuun lopulla. Eli kahden viikon päästä.
Ensimmäinen toteutui, perin kuilleen sukulaiseni yrityksen, tapahtui yllättäen syksyllä. Jälkimmäinen ei toteutunut. En ole muuttamassa mihinkään. Se olisi ollut miehen vuoksi. Mutta ei tapahtunut.
Ei ole osunut oikeaan. Minulle on ennustettu Tarot-korteista. Muutaman kerran perehtynyt harrastelija ja kerran oikea korteistalukija. Kerran yksi harrastelija myös katsoi kättäni, mutta tästä ennustuksesta muistan vain lasten lukumäärän (eikä mulla edelleenkään ole lapsia).
Tämä oikea ennustaja sanoi mm. näkevänsä miehen lähitulevaisuudessa (ei ole tullut, aikaa kolmisen vuotta) sekä lapsia. Lisäksi puhui minun, siskoni ja veljeni läheisistä väleistä. Minulla ei ole veljeä. Siskollani kyllä on. Hän kävi ennen minua ja puhui veljestään. Enkä ole läheinen hänen veljensä kanssa.
Ainoa sinne päin toteutunut oli uusi työsopimus. En suostunut kertomaan ennustajalle mitään ylimääräistä itsestäni, mutta myönsin olevani töissä. En vastannut onko työ mieluisaa, mutta myönsin ettei se vastaa koulutustani. Tästä hän näki minun saavan uuden työsopimuksen pian. No, työpaikka pysyi samana vielä kaksi vuotta, mutta kirjoitimme työsopimuksen uudestaan. Eli oli ainoa oikein, noin kymmenen väärän asian tienoilta.
Tällä kokemuksella en usko ennustajiin.