Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaannuinko miehelleni turhasta?

Vierailija
11.03.2016 |

Vähän pohjustusta... Mies on lähdössä reissuun ensi viikolla ja samaiselle reissulle lähtee myös eräs nainen ja olen epäillyt että mieheni on hieman ollut tähän naiseen ihastunut.. Olen kyllä kertonut asiasta miehelleni ja hän on tietenkin kieltänyt ja vannonut että rakastaa vain minua. Reissukin huolettaa minua, mutta olen yrittänyt järkeillä asian aina oman pääni sisällä.

Jokatapauksessa tänään mieheni murjaisi jonkun vitsin äidistäni ja heitin vitsillä takaisin että varos vaan tai kerron hänelle mitä sanoit ja naureskeltiin päälle, kun mies sitten yhtäkkiä pamautti että jos kerrot petän sinua siellä reissussa. Ja huom tämä oli siis vitsi, mutta en ymmärtänyt sitä enään ja meninkin aivan hiljaiseksi. Mies sitten kysyi mikä vaivaa ja kerroin että hänen vitsinsä oli huono ja loukkaannuin siitä ja mies vaan sanoi että minulla ei sitten yhtään ole huumorintajua. Silti se ei ollut minusta mitenkään erikoisen hauskaa..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei olisi ollut mustakaan erityisen hauskaa. Ei olisi naurattanut.

Olisin ihmetellyt moista heittoa.

Vierailija
2/8 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, olet selvästi panostanut aloitukseen, mutta sekava aloitus ei ole erityisen hauska eikä provosoiva, pelkästään sekava.

5/10, ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luokittelisi vitsiksi tuota. 

Toisaalta on näkemättä ja kuulematta tilannetta vaikea tehdä arvioita. Onko sanamuoto nyt juuri kertomasi ym. 

Mutta outoa ylipäänsä heittää pettämistä keskusteluun, oli miten oli... Mutta kuten aina neuvon, niin keskustele hänen kanssaan. Kysy, mitä oikein tarkoitti. 

Vierailija
4/8 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan tuo paska vitsi.Mies testaa rajojaan jo tuolla niin voit olla varma että nussaisee sitä kantturaa siellä reissussa.Mutta minkäs teet?Et mitään mutta voit olla varma että nusasee kun koittaa piilottaa asiaa tuollaiseen vitsiin.

Vierailija
5/8 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen että mies osoitti valtaansa sinuun tuolla tavalla. Että hän ajattelee, että kun olet epävarma tuosta reissujutusta, niin hän kokee olevansa tavallaan niskan päällä, mikä olisi tosi lapsellista kyllä.

Vierailija
6/8 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks sitä sanota, että jokaisessa vitsissä piilee pieni totuus? On se pettäminen varmaan miehellä ainakin mielessä käynyt, kun tuollaista heittää...

Tuo on kyllä huumorista erittäin kaukana. Itse olen erittäin huumorintajuinen ja mieheni myös, mutta kumpikaan meistä ei tuollaista "läppää" heittäisi ikipäivänä.

Eli kyllä mulla ainakin epäilykset herää miehes aikomuksista.

Vierailija
7/8 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä puhe, mistä puute... Miten muuten tulisi edes mieleen tuoda tuollaista asiaa aivan toista aihetta käsittelevään keskusteluun.

Vierailija
8/8 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saattaisin sanoa tuollaista, vaikken oikeasti aikoisikaan pettää, jos sattuisi tuntumaan siltä, että kumppani rajoittaa mun elämää vain olemalla olemassa. Haluaisin nussia ympäriinsä, mutta en voi, koska sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän