Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiton laihdutus kun ei etene!! 1000cal ja jumppaa=+500g MITÄ?

Vierailija
11.03.2016 |

Piru että ärsyttää!
Vuoden alusta laihdutellut erinäisin menetelmin.
Pääsinkin jo -8kg viime viikolla, viikonloppuna oli synttärit ja kakkujen ja skumpan jälkeen tulos oli maanantaina + 3kg.
Jäätäviä nää nousut. Kalorit jäi kuitenkin viikkotasolla miinukselle 6000cal (viikolla 900-1300cal arki ja juhlat n. 2300 +muu viikonlopun hieman laveampi syöminen), eli periaatteessa olisi pitänyt laskea eikä nousta. Todennäköisimmin nousu johtui nesteen kerääntymisestä ja sitä nyt yrittänyt tämän viikon pudottaahaihduttaa mitä lie.

Aloitin nyt siis eilen kotikuntopiirin johon sisältyy kahvakuulailua, pallojumppaa ja vatsalihaslaitejumppaa. Söin eilen 100 cal sisältäen:maustamaton jugurtti+ ananas, kaalikeitto ja kananmuna salaatti jossa lihaa seassa ja kastikkeena bulgarian jugurttia. Välipalana yksi appelsiini. Iltaruoan/salaatin jälkeen olin aivan ähkynä, tuntui että söin sitä liikaa mutta kalorit jäi kuitnekin siihen 1005 cal:iin.

Nyt sitten aamulla paino oli taas +500 g!

MITEN ON MAHDOLLISTA ET PAINO VAAN NOUSEE? PRKLE!

Olen tullut siihen tulokseen että itselläni paino nousee lähestulkoon vain alkoholista, olen syönyt jonakin viikkona esim pizzaa pysytellen kuitenkin siinä 1000 cal päiväsaannin kieppeillä, tällöinkin paino on laskenut. Mutta kun menet ja vedät ne skumpat ja siiderit naamaan ja syöt samalla hiilarihöttökakkua pelkästään, niin tapahtuu jotain ihan ihmeellistä mitä ei saakkaan pois.

Voisko joku antaa neuvoja millä pirulla saan nämä läskit pois.
Alku oli hyvä mutta nyt suhdanne on nouseva.
Olen pudottanut 86 kg:stä 77kg:n, nyt viikonlopun skumppakakkujuhlien jälkeen paino 79,8 ja ei vaan lähde.
Juon monta litraa vettä päivässä, syönyt nyt kaalikeittoa ja maustamatonta jugurttia sekä lihaa ja kasviksia.
Ylimääräistä liikuntaa en ehdi paljoa, mutta päivittäin normikulutus sisältää töissä seisomista ja pientä ravaamista sen 8h, kotimatkat kävelyä yhteensä päivisn n. 3 km ja kotona ruoanlaitot ja muut lasten kamppeiden kanssa ravaamiset päälle, levähtämään pääsen n klo 21. Elin liikkeessä 06-21 päivittäin. Nyt olen lisännyt vasta tuon kuntopiirin ja katson ensi viikon pe että onko vaikuttanut mitenkään. Olen koko ajan myös hiton väsynyt, silmät tuntuu turvonneilta ja on vaikea herätä. Ruokaa saan mielestäni ihan ok. Protskut on nyt ehkä tuon kaalikeittokuurin takia ollut vähissä, eli niitä lisään nyt myös.

JELPPINKIVÄÄ!

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei käy kateeksi. Voin syödä mitä vaan enkä liiku yhtään enempää kuin o pakko enkä liho. Viimeiset 15 vuotta paino sama.

Viitsitkö kertoa omasta elämäntyylistäsi, ruokatottumuksista ja vähän suuntaa antavaa ikää, josko se vaikuttaisi tuohon lihomattomuuteen ja toisi vinkkiä :)

No minusta ei kyllä kannata mallia ottaa :D

Epäsäännöllisen työn ja muiden kiireiden vuoksi syön loppujen lopuksi aika epäterveellisesti. Normi kotiruokaa kyllä. Lähinnä viikonloppuisin ja valmis eineksiä valitettavasti menee viikolla. Joskus on kausia kun menee jos jonkinmoisia herkkuja. Toisinaan taas ei yhtään. Nukun 6-8h yössä ja todella, liikun vain sen minkä on pakko. Kotoa sen verran matkaa kaikkialle, että autolla liikun miltei aina. En harrasta mitään liikuntaan liittyvää. Laiska kun olen. Ja arkisin se onkin mahdotonta. Muutenkin koko elämä on viikonloppuisin. Arkena tehdään vain töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä