Mitä tekisitte jos teiltä riistettäisiin vapaus?
Kaverini hokee minulle jatkuvasti, että narsistia pitää ymmärtää sen takia, että tekee asioita, joita terveet eivät tee. Jos joku narsisti riistäisi minulta vapauden, minun tekisi mieleni vapaaksi päästyäni käskeä häntä painumaan helvettiin ja hakata hänet. Kaverini vain sanoo, että narsisteja pitää ymmärtää, ja että minulla vain on se ongelma, etten osaa asettua toisen asemaan. Miten niin? Valtaosa narsistin uhreiksi joutuneista ei halua olla enää koskaan missään tekemisissä hänen kanssaan. Ja vaikka vapauden riistäjä ei olisikaan narsisti, niin en silloinkaan haluaisi enää häntä tavata.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Söisin mahdollisimman paljon lääkkeitä ja nukkuisin,kunnes olisin taas vapaa ja jättäisin lääkkeet.
Ja sen jälkeen vapauden riistäjä mustelmille?
Lukisin paljon ja odottaisin. Sen jälkeen tekisin rikosilmoituksen.
Alaikäisenä minulta viedään vapautta päättää omista asioistani. Onhan se paskaa mutta kaikki muutkin teinit kokevat saman.
Ei,en vaan olisi missään tekemisissä tai tekisin rikosilmoituksen
Eläisin milekuvituksessani, kirjoittaisin päiväkirjaa ja kirjaa. Tekisin asioita, joita voi harrastaa yksin ja kotona. Eroon päästyäni hakeutuisin terapiaan, koittaisin koota itseni ja julkaista sen kirjan.
Kukaan ei ala narsistiksi vain päätöksestä, että tahdonpa olla sairas mieletäni ja ruveta kiusaamaan muita. Onnettomuus se on, moneen ihmiseen vaikuttava sairaus. Syyt löytyvät varhaislapsuuden kokemuksista ja mahdollisesti genetiikasta myös. Asiita voi ymmärtää, silti niistä ei tarvitse pitää.
Söisin mahdollisimman paljon lääkkeitä ja nukkuisin,kunnes olisin taas vapaa ja jättäisin lääkkeet.