Miten toi Axl jäi kiinni?
Siis miten joku arvasi, ettei ookaan sykemittari tms?
Kommentit (205)
Joku oli siis huomannut, mutta oliko silloin myöntänyt vai valehdellut tarkoituksesta?
Noloa. Kyllä pitää olla aika kyyninen asenne seksiin. Mutta silti jotenkin tunne, ettei se Axl niitä runkkumateriaalina säilyttänyt.
Tyypillinen absolutisti kontrollifriikki, joka haluaa, että tapaus on mapitettuna ja vuosienkin takaa löydettävissä, jos tapaus ottaa seiskaa yhteyttä tyyliin Axl huumasi ja raiskasi.
Vierailija kirjoitti:
Noloa. Kyllä pitää olla aika kyyninen asenne seksiin. Mutta silti jotenkin tunne, ettei se Axl niitä runkkumateriaalina säilyttänyt.
Tyypillinen absolutisti kontrollifriikki, joka haluaa, että tapaus on mapitettuna ja vuosienkin takaa löydettävissä, jos tapaus ottaa seiskaa yhteyttä tyyliin Axl huumasi ja raiskasi.
Toisaalta, can u blame him? Erityisesti jos ei valitse seuralaisiaan kovin tarkkaan, saattaa porukkaan eksyä ahneita gold diggereitä jotka haluavat hyötyä partneristaan tavalla jos toisella vielä vuosienkin jälkeen.
Oliskohan asiaa lieventänyt, jos kämpässä olisi ollut "video surveillance" -tarroja joka puolella? Eikö silloin info olisi ikään kuin annettu?
Axlin versio: yks nainen haluaa mulle pahaa, se on ilkeä ja tämä on sen tuhma ja paha juoni minua ja fanejani kohtaan.
Oikea versio: hänen ex-tyttöystävänsä havaitsi rikoksen ja kertoi siitä poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Nainen jota Axl tapaillut olo tehnyt ilmon niinhän tuolla sanottiin. Eli se on joko huomannut kameran tai Axl kertonut että siellä on kamera. Mitäs luulisit?
Vittu tyhmiä kysymyksiä saatana
Yhdelle naiselle Axl oli valehdellut, että kameralaite liittyy hänen kuntorannekkeeseensa, eikä ole mikään kamera.
Mutta toinen nainen on nähnyt myös tietokoneella nämä tallenteet, joka nainen on erikseen merkitty ja jokaisesta on säilytetty videotallenteet. Johan se on selvä, että Axl on taltioinut omaan rekisteriinsä nimet ja videot, koska hän myös lähetti saman anteeksipyyntöviestin kopioituna joka ikiselle naiselle..
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku katkera ex-tyttis tässä nyt "kostaa" hylkäämistään. Sillä kostohan tässä haisee ihan ilmiselvästi!
Voihan myös olla että videointi on ollut pienen piirin yleistä tietoa ja joku on nyt vuotanut asian eteenpäin. Vaikea kuitenkaan mitään muuta syytä keksiä kuin kosto ja katkeruus, molemmissa tapauksissa.
Hulluki olet? Jos saisin tietää jonkun kuvanneen seksivideoita joissa olen, hirttäisin miehen munista kattoon. Siinä sulle kostoa.
Ei jumal...täällä on tyhmiä ihmisiä! Syytetään uhreja! Mikä teitä vaivaa? Ilmeisesti jos itse tulette joskus salaa kuvatuksi kun panette jonkun kanssa niin teistä on ok, että teitä pidetään asiaan syypäinä. Jessus.
Vierailija kirjoitti:
Siis uskooko joku tommoisen satusedän sepostuksia? Oikeasti? Voi herranjestas sentään. Hän on siis uhri ja kauheat naiset tahtovat hälle pahaa. Axl on raahannut kämpilleen kaikki suostuvaiset naiset ja kuvannut kun jyystää niitä. Kannattikohan?
Halut ne on hiirelläkin. Mutta sitä ei voi kiistää, että naisissa on gold diggereitä. Kai se jotain mielenrauhaa siitä sai, että kaikki on vastaisen varalta nauhalla.
Kiva ajatus, että joku pönäkkävatsainen konstaapeli tarkastelee silmä kovana feikkiorkkuasi.
Naiset, muistakaa myös se, että oma aviomiehenne tai seurustelukumppaninne ei saa kuvata teitä omassa kodissannekaan ILMAN LUPAA. Ilmoittakaa vastentahtoiset, nolaavat, loukkaavat, hävettävät salakuvaamiset poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Halut ne on hiirelläkin. Mutta sitä ei voi kiistää, että naisissa on gold diggereitä. Kai se jotain mielenrauhaa siitä sai, että kaikki on vastaisen varalta nauhalla.
Minäpä luulen, että Axl on kuvannut ihan muusta syystä kuin vaan mielenrauhansa vuoksi. Axl taitaa olla pervo, joka tykkää katsella homemade- videoita.
Mä otin mun miehestä salaa kuvan Vikingin hytissä, kun se tuuletti kutiavaa persvakoaan ja luki samalla Hesaria. Kuvasta tuli klassikko, joka kaivetaan esiin aina, kun haetaan aitoa tunnelmaa!
Yäk. Tykkääköhän se Axl katsella videoilla myös omaa karvaista per*ettään työntöjen tahtiin? On kyllä aika viurahtanut.
Jos ne videot ovat tietsikalla, niin saako poliisi selville katsomiskerrat? Voi olla hankala selittää, jos katselukertoja on useita...
Vierailija kirjoitti:
Mä otin mun miehestä salaa kuvan Vikingin hytissä, kun se tuuletti kutiavaa persvakoaan ja luki samalla Hesaria. Kuvasta tuli klassikko, joka kaivetaan esiin aina, kun haetaan aitoa tunnelmaa!
Näytitkö sen ukollesi saman tieen eikä käskenyt hävittää? Silloin se on ok, mutta jos olisit säilyttänyt kuvan salaa, se olisi ollut rikos.
Vierailija kirjoitti:
Yäk. Tykkääköhän se Axl katsella videoilla myös omaa karvaista per*ettään työntöjen tahtiin? On kyllä aika viurahtanut.
Eihän sen oma karvaperse siinä näy, jos kamera on ollut sivupöydällä kirjan välissä. Tai jos perse on ollut poikittain tyynyllä, niin ehkä sitten.
Kamera on pysynyt salassa todella kauan, ellei näitä kaikkia kymmeniä naisia ole just viimeisen vuoden aikana paneskellut. Niin en usko että sattumalta kukaan olisi tajunnut. Mun tuli semmoinen tunne, että joku olisi ehkä syyttänytkin raiskauksesta yms, niin axl olisi tässä tilanteessa möläyttänyt että sori, mulla on täällä kamera, ei mee syytökset läpi. Siksi se, että axl ajattelee että tämä nainen joka tän asian julkisti, haluaa hänelle pahaa, kuulostaisi jotenkin loogiselta.
Mä ymmärrän selityksen sinänsä, mutta ehkä riittävä kamerointi olisi ollut vaikka sumea kamera jossain nurkassa, eikä suora näkymä yöpyödältä sänkyyn hyvällä kuvanlaadulla. Tietenkään tämäkään ei ole oikein tai laillista.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku katkera ex-tyttis tässä nyt "kostaa" hylkäämistään. Sillä kostohan tässä haisee ihan ilmiselvästi!
Voihan myös olla että videointi on ollut pienen piirin yleistä tietoa ja joku on nyt vuotanut asian eteenpäin. Vaikea kuitenkaan mitään muuta syytä keksiä kuin kosto ja katkeruus, molemmissa tapauksissa.
Sitten olisi ollut reilua kun Akseli olisi antanut kopion tallenteesta jokaiselle kuvatulle naiselle.
Miksi tämä ei käynyt Akseliille.
Koska se näytti sänkyä kohti suunnatulta videokameralta.