Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syön salaa räkääni? Muita?

Vierailija
10.03.2016 |

Otsikossa se kysymys olikin. Em.lisäksi pissaan suihkussa lähes aina ja nuuhkin pierujani, nämä tietenkin vain yksinollessa. En voi olla ainoa, enhän. N41

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön mustapäitä, mutta en finnejä. Räkääkin menee joskus. Pieruja nuuhkin vain krapulassa eli todella harvoin.

Vierailija
22/29 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa viedä räkää roskikseen jos tulee hyvä räkä tai korvavaikkuklimppi annan koiralle, se syö nuo mielellään. Jos koira ei ole paikalla syön itse. Lisäksi kaivan lasten korvia ja nenää ja annan nuo löydökset myös koiralle. Tosi ällöä oikeastaan omastakin mielestäni. (Kellään meistä ei kuitenkaan ole koskaan ollut matoja ei edes koiralla. Täitä oli kerran ihmisillä mutta se ei taida liittyä tähän.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön myös räkää. Ja mulla on tosi usein kihomatoja. Hemmetti, johtuuko se siis siitä?! Muuten en oo koskaan sairas flunssassa tms. N35

Vierailija
24/29 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo muita. Hyi yök.

Vierailija
25/29 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön salaa "kermaani".

- Jännämies

Vierailija
26/29 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa lisää 😊.

Älkää helvetissä! Siis hyi saatana 😨

Vierailija
27/29 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen noita kaikkia! Lisäksi puren kynsiä ja kynsi nauhoja,oon tehnyt niin penskasta asti. Ennen purin varpaan kynsiäkin mutta enää en taivu:D

T.32v perheen äiti

Vierailija
28/29 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto! Toivottavasti te ette pussaile kenenkään kanssa ennen kunnon suun pesua!

Sain kerran silloisen poikaystäväni räkää suuhuni kun pussasin häntä. Hyi että!!!!

Vierailija
29/29 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön räkää ja mitä suurempi klöntti sitä parempi. Kuiva sellainen nam. Kusen aina uimahalliin altaisiin. Joskus uimahalliin saunas jos kukaan ei näe. On pidätyslykyongelmia eikä voi tenaa uimaan laittaa. Siispä kusi valukoon .

Pyhin persettäni runsaasti paperilla ja joskus töissä pönttö on tukossa kun näin teen. Syön toisten hedelmiä ja muuta hyvää töissä. Siis työkavereiden.

Valehtelen paljon. Olen pian kuuskyt mutta ihan teini luonteeltani ja nuorekas . Olen tyytyväinen elämääni. Olen ns luonnonlapsi mutta en hippi sentään. Rakastan erästä toista miestä.