Syön salaa räkääni? Muita?
Otsikossa se kysymys olikin. Em.lisäksi pissaan suihkussa lähes aina ja nuuhkin pierujani, nämä tietenkin vain yksinollessa. En voi olla ainoa, enhän. N41
Kommentit (29)
Kaivan kyllä nenääni yksin ollessani hyvin syvällä hartaudella ja tunnen sitä suurempaa tyydytystä mitä suurempi klöntti sieltä löytyy, mutta suuhun ei ole löydökset enää lapsuuden jälkeen menneet.
Mulla ne klöntit menevät automaattisesti suuhun, julkisesti en tätä harrasta. Luin myös jutun jossa räänsyönti on hyväksi, ei mene hukkaan tämä "harrastukseni" 😊. Ap.
Juu, teen kaikkea mainitsemaasi. Olen korkeakoulutettu alle 30v. nainen. Ja nautin joka hetkestä :D
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu: Miksi ihminen toimii näin?
Jaa-a. Vaikea sanoa. Olen syönyt räkääni pikkulapsesta asti. Ehkä se on vain tapa? Olen yritänyt lopettaa mutta aina palaan samaan takaisin :D Siinä on varmaan jotain rentouttavaa vaikutusta tms. T: 4
En tiedä miksi toimin näin, muuten olen aivan tavallinen ihminen. Onkohan nämä omituiset tavat sittenkään niin omituisia, kai meitä muitakin on (sinun akateeminen kolmekymppinen, ja minun lisäkseni)? En tee näitä kuin yksin, eivätkä ole mitään pakkomielteitä 😊. Ap.
Täällä on yks. kaivelen myös persereikääni, mutta sieltä en suuhun laita mitään ja käyn pesee kädet jälkeenpäin. Vietän myös lähes kaiken aikani kotona täysin alasti.
Syön räkääni, mutta mitä v***tua se muille kuuluu. Nautin siitä ja se riittää.
Minäkin syön räkääni enkä ikinä ole kipeänä.
Olen ollut viimeksi kuumeessa 11 vuotiaana ja olen nyt 33v.
Muu perhe on sairastanut monet flunssat ja infulenssat ja mahataudit. Minulla ei koskaan mitään.
Nolottaa myöntää vaikka tiedän etten voi tästä jäädä ikinä kiinni kun tänne kirjoitan, mutta todellakin harrastan jokaista noista kolmesta salaa yksin kotona. Terkuin N28
Mukavaa kuulla että meitä on muitakin 😊. En ole itsekään koskaan flunssassa.ap
Sitä samaa räkää menee kurkusta alas jatkuvasti muutenkin. Ei ole sinänsä eroa ottaa kuivanutta räkää nenästä ja syödä sitä.
julkisesti tietty ei suvaittavaa eikä esim ruokapöydässä.
Ai niin, ei takapuolen kaivelussakaan tai alasti olemisessa mitään pahaa ole, sinäkin siellä yllä peset kätesi joten eihän tuo ketään haittaa. Mitä pissaamiseen tulee, alkaa pissattaa aina suihkussa, eikä meillä kylppärissä silti haise. Pierujen haistelu..no en yhtään tiedä miksi, aina olen sitäkin tehnyt. Ap.
Ne on kuulemma just nää nenänkaivajatyypit, ketkä saa eniten kihomatotartuntoja. Vai pesetkö aina kynnenaluset tietoisesti ennen tätä hommaa?
Ja sinne suihkuun ei kande pissaa, jää se haju laatansaumoihin. Terveisin äiti.
Minä myös. Mitään flunssaa yms. ei koskaan ole. Eli kyllä siitä syömisestä selvästi hyötyäkin on.
En voi saada mistään kihomatoja. Lapsista nuorinkin on jo teini, enkä töissä altistu kihikselle. Pesen käsiäni kyllä paljon mutten aina ennen nenänkaivuuta vaan eipä ole koskaan tartuntoja saanut. Kylppärissäni on muovilattia, ei haise ja lattiakaivon pesen usein. Ei siis haittaa.
En myönnä tekeväni samoja juttuja, mutta eikös rään syönti lisännyt vastustuskykyä? Mä tosin otan vastustuskykyä purkista pillerin muodossa. Jotenkin mukavampaa.