Haluaisin pitää läski-illan mutta
en kehtaa ostaa niin paljon läskikamaa. Aina kun suunnittelen läski-iltaa hurjine herkkukasoineen niin lopputulos on korkeintaan kaksi suklaalevyä.
Kommentit (16)
Enpä usko että ne Prisman myyjät ehtivät kovinkaan paljon spekuloida yksittäisen asiakkaan ostoksien pohjalta, saati välittävät kun asiakkaita kuitenkin on satoja päivässä.
Ja vaikka joku myyjä huomaisikin että onpa paljon mättöä tällä asiakkaalla, niin mitä oikein pelkäät? Ettei siitä myyjästä koskaan tule sinulle ystävää kun se ei hyväksy sun syömisiäsi?
No miksi sitten haluaisit pitää läski-illan?
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten haluaisit pitää läski-illan?
Miksi en.
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko että ne Prisman myyjät ehtivät kovinkaan paljon spekuloida yksittäisen asiakkaan ostoksien pohjalta, saati välittävät kun asiakkaita kuitenkin on satoja päivässä.
Ja vaikka joku myyjä huomaisikin että onpa paljon mättöä tällä asiakkaalla, niin mitä oikein pelkäät? Ettei siitä myyjästä koskaan tule sinulle ystävää kun se ei hyväksy sun syömisiäsi?
Minkä prisman?
Eri kaupoista vaan, niin kukaan ei noteeraa.Näin minä tein aiemmin........
No miksipä et, tietysti voit, mutta et kuulosta kovin innostuneelta ja kuitenkin teet tällaisen aloituksen.
Kerää herkkuja pikkuhiljaa ajan mittaan kaappiin valmiiksi. Ei kaikea tarvii osta kerralla.
Vierailija kirjoitti:
No miksipä et, tietysti voit, mutta et kuulosta kovin innostuneelta ja kuitenkin teet tällaisen aloituksen.
Prkl.
Tekispä ule a2 läski-illan.
Ääripäät koolle. SSSS paikalle ja sitten muutapa läski. Muutama teini ylilaudalta ja vaikkapa jutta guttaperkka ja tietysti bull mentula.
Katsoisin.
Kun ostan juhliin herkkuja, olenkohan muiden mielestä läski-iltailija? 😆😂
Vierailija kirjoitti:
Tekispä ule a2 läski-illan.
Ääripäät koolle. SSSS paikalle ja sitten muutapa läski. Muutama teini ylilaudalta ja vaikkapa jutta guttaperkka ja tietysti bull mentula.
Katsoisin.
Tää ois paras ohjelma vähään aikaan!!
Minä en jaksa välittää, vaan ostan häpeämättä vaikka lähi Salesta sipsit, dipit, limsat, jäätelöt, karkit ja suklaat samalla kertaa. Tykkään kyllä käydä jossain isommassa kaupassa laajemman valikoiman takia.
Harvemmin pidän läski-iltoja, mutta joskus. Oikeutan ne treenaamalla 5xvk.
N18
Jos on sellainen päivä niin käyn tuossa lähikaupassa, mistä tulee ostettua vaan mässyt ja alkoholit sillä kasvis-valikoima on pieni ja huono. En tiedä mitä meistä siellä ajatellaan, tietävät kumminin meidät molemmat ulkonäöltä ja aina haetaan bisset tai mässyt sieltä :D Jos on oikea kaupassa käynti niin käydään kokonaan eri suunnassa.
Läski-illan? Itse käytän sanaa herkku- / karkkipäivä. Itselläni lauantaisin on aina herkkupäivä, ja herkun jämät saa syödä vielä sunnuntaina, kunhan kokonaiskalorimäärä ei silloin nouse liian korkealle.
Syön itse herkkupäivänä aina kokonaisen täytekakun, jonka olen valmistanut kuorrutusta vaille perjantai-iltana. Lähimarketin henkilökunta on saattanut pistää merkille, että aina to tai viimeistään pe ostan sieltä munia, kuohukermaa, taloussuklaata, liivatelehtiä tms. Tai todennäköisesti kukaan ei ole pistänyt merkille, olenhan vain yksi asiakkaista ja kassatyöntekijätkin vaihtuvat.
Mutta tosiaan, tällä minun "täytekakku per viikonloppu" -järjestelyllä ei tarvitse kasata liukuhihnalle suuria määriä erilaisia karkki- ja sipsipusseja. Ei sillä, että en voisi sitä tehdä itse. Täytekakku on vain niin paljon parempaa, ja minusta on kiva aina perjantai-iltana leipoa ja täyttää se samalla, kun sivusilmällä seuraan ja päivittelen tv1:n perjantai-illan viihde- (eli asiaohjelma) putkea.
Vierailija kirjoitti:
Kun ostan juhliin herkkuja, olenkohan muiden mielestä läski-iltailija? 😆😂
Epäilemättä.
Enkä oikeastaan edes "osaa" heittäytyä sellaiseen syöpöttelyyn. Tiedän kyllä paljonko kahdessakin 200 g suklaalevyssä on kaloreita mutta tiedän myös rajat, paljonko voin syödä turpoamatta syöttöporsaaksi. En ole laiha, mutta en syöttöporsaskaan.