Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö Axl pystyä jatkamaan elämäänsä ja uraansa tämän tapauksen jälkeen?

Vierailija
10.03.2016 |

Mille skaalalle asetatte rikoksen vakavuuden ja mikä on mielestänne kohtuullinen tuomio, jos pidetään kuitenkin mielessä että hän ei ole raiskannut tai tappanut ketään, lisäksi videoita ei ole vuotanut mihinkään.

Eli mikä olisi teidän mielestä kohtuullista?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu paljolti siitä, miten hoitaa homman. Jos pyytää anteeksi kuvatuilta naisilta ja pääsee heidän kanssaan sopuun ja syyttää sotkustaan vain itseään, niin jatkukoon ura mun puolesta :)

Sä varmaan mielelläsi antaisit axelille pimppaa

Vierailija
62/67 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axl on anteeksi pyytänyt youtuben kautta, lehdetkin ovat kohisseet ja rääpineet asiaa jo liiankin paljon. Tuo pitää ottaa huomioon reippaasti tuomiota alentavana seikkana aivan ehdottomasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että saa kunnon tuomion, jotta kaikille tulee selväksi että noin ei yksinkertaisesti saa tehdä. Ihan sama mitkä perustelut hänellä on, hän on loukannut kuvattujen henkilöiden yksityisyyttä, eivätkä nämä uhrit voi koskaan olla varmoja, mikäli Axl jonakin päivänä pimahtaa ja julkaisee videot.

-Erään toisen salakuvaajan uhri

Vierailija
64/67 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi tutkii ja tuomari tuomitsee eduskunnan tekemien lakien puitteissa. Sivistyneissä valtiossa ei oikeutta kuuluisi ottaa omiin käsiin. Jos siis joku hänet haluaa mahdollisen tuomion ja sen kärsimisen jälkeen palkata, niin sitten palkkaa. Itse luulen, että aika hankalaa koska tunnetun ihmisen kohdalla firmat ajattelevat omaa mainettaan, eikä kukaan halua negatiivista julkisuutta, noin ylensä. Tietenkin on tapauksia kuten Kate Moss, jonka kohdalla työt vain lisääntyivät.

Vierailija
65/67 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee ainakin kaikki ohjelmat boikottiin missä se on. Ironista olisi jos se omalla idioottimaisuudellaan on tuhonnut oman uransa ja masentuisi ja alkaisi juomaan. Senkin varmaan kääntäisi niiden salakuvattujen naisten syyksi.

Eikös tämä Akseli profiloitunut jossain vaiheessa koulukiusattuna yksilönä vai sekoitanko näitä julkkiksia keskenään?

Vierailija
66/67 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusii tuomionsa ja pyrkii sitten lähärikouluun. Siitä se ura urkenevi mummojen vaippojen vaihtajana. Voi olla vähän erilaiset maisemat, mutta naisia kaikitenkin.

Vierailija
67/67 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tekee "jussiahteet" ja muuttaa ulkomaille joksikin aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi