Pitäisikö Axl pystyä jatkamaan elämäänsä ja uraansa tämän tapauksen jälkeen?
Mille skaalalle asetatte rikoksen vakavuuden ja mikä on mielestänne kohtuullinen tuomio, jos pidetään kuitenkin mielessä että hän ei ole raiskannut tai tappanut ketään, lisäksi videoita ei ole vuotanut mihinkään.
Eli mikä olisi teidän mielestä kohtuullista?
Kommentit (67)
Axl on anteeksi pyytänyt youtuben kautta, lehdetkin ovat kohisseet ja rääpineet asiaa jo liiankin paljon. Tuo pitää ottaa huomioon reippaasti tuomiota alentavana seikkana aivan ehdottomasti.
Toivon että saa kunnon tuomion, jotta kaikille tulee selväksi että noin ei yksinkertaisesti saa tehdä. Ihan sama mitkä perustelut hänellä on, hän on loukannut kuvattujen henkilöiden yksityisyyttä, eivätkä nämä uhrit voi koskaan olla varmoja, mikäli Axl jonakin päivänä pimahtaa ja julkaisee videot.
-Erään toisen salakuvaajan uhri
Poliisi tutkii ja tuomari tuomitsee eduskunnan tekemien lakien puitteissa. Sivistyneissä valtiossa ei oikeutta kuuluisi ottaa omiin käsiin. Jos siis joku hänet haluaa mahdollisen tuomion ja sen kärsimisen jälkeen palkata, niin sitten palkkaa. Itse luulen, että aika hankalaa koska tunnetun ihmisen kohdalla firmat ajattelevat omaa mainettaan, eikä kukaan halua negatiivista julkisuutta, noin ylensä. Tietenkin on tapauksia kuten Kate Moss, jonka kohdalla työt vain lisääntyivät.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee ainakin kaikki ohjelmat boikottiin missä se on. Ironista olisi jos se omalla idioottimaisuudellaan on tuhonnut oman uransa ja masentuisi ja alkaisi juomaan. Senkin varmaan kääntäisi niiden salakuvattujen naisten syyksi.
Eikös tämä Akseli profiloitunut jossain vaiheessa koulukiusattuna yksilönä vai sekoitanko näitä julkkiksia keskenään?
Lusii tuomionsa ja pyrkii sitten lähärikouluun. Siitä se ura urkenevi mummojen vaippojen vaihtajana. Voi olla vähän erilaiset maisemat, mutta naisia kaikitenkin.
Jos se tekee "jussiahteet" ja muuttaa ulkomaille joksikin aikaa.
Sä varmaan mielelläsi antaisit axelille pimppaa