Pitäisikö Axl pystyä jatkamaan elämäänsä ja uraansa tämän tapauksen jälkeen?
Mille skaalalle asetatte rikoksen vakavuuden ja mikä on mielestänne kohtuullinen tuomio, jos pidetään kuitenkin mielessä että hän ei ole raiskannut tai tappanut ketään, lisäksi videoita ei ole vuotanut mihinkään.
Eli mikä olisi teidän mielestä kohtuullista?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttu ei ole iso. Ei kuitenkaan ole levittänyt mitään materiaalia nettiin tms. Mä en jaksa kauhistella. Toivon, että kohu menis ohi ja Axlin ura jatkuis ennallaan.
Mistä sinä tiedät ettei ole levittelyt mitään nettiin/esitellyt kavereilleen?
Onko kerrottu miksi tämä kohu on noussut?
Mistä siis on tullut tietoon että hän kuvaa panojaan?
Ettei vaan olisi esitellyt niitä jollekkin? Vai muuten vain puhunut niistä?
Oon aina tykännyt tästä Axl:sta, sympaattinen ja todella komea mies, eiköhän kaikki suju parhain päin. Ihmiset unohtaa pian koko tämän jutun, ensi viikolla lehdet kirjoittelee jo jostain ihan muusta, kevättulvista yms.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, miten hän itse näkee rikoksensa vakavuuden ja mitä on oikeasti tapahtunut. Jos selitys, että hän on kuvannut vain varmuuden vuoksi ja tuhonnut kaiken materiaalin jossain vaiheessa, pitää paikkaansa, niin miksei voisi anteeksipyynnön ja korvausten jälkeen jatkaa uraansa. Toisaalta jos selitys on valehtelua ja videot löytyy ihmisten nimillä varustettuna omasta kotikirjastosta, niin ainakin odottaisi, että tämä myöntäisi avoimesti toimineensa väärin ja väärin tarkoitusperinkin.
Pelkkä salaa kuvaaminen on rikos josta voi saada vankeutta, vaikka ei olisi koskaan katsonut yhtään tallennetta.
Rikos on varsin vakava, varsinki kun on jo myöntänyt kuvanneensa tarkoituksella, jotta välttyisi raiskaussyytöksiltä. Kyse ei siis ole siitä että ei tullut vaan ajatelleeksi että paneminenkin tallentuu valvontakameroiden nauhoille. Vankeutta tästä tulee, mutta ensikertalaiselle (?) ehdollisena ja sakot päälle ja ehkä vielä jotain korvauksia uhreilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee ainakin kaikki ohjelmat boikottiin missä se on. Ironista olisi jos se omalla idioottimaisuudellaan on tuhonnut oman uransa ja masentuisi ja alkaisi juomaan. Senkin varmaan kääntäisi niiden salakuvattujen naisten syyksi.
Lapsellista, niin lapsellista, tuo kommenttisi siis. Se mokas. Ketään ei kuollut. Juttu on inhottava. Get over it, varsinkin kun asia ei kosketa itseä millään tavalla. Nykyään kukaan ei saa tehdä virhettä ja oppia siitä. Tekoja ei saa sovittaa. Pää vaan pölkylle ja pois. Nykyajan ihmiset on hemmetti kuin keskiajalla.
Nykyäänhän eletään kuin pellossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee ainakin kaikki ohjelmat boikottiin missä se on. Ironista olisi jos se omalla idioottimaisuudellaan on tuhonnut oman uransa ja masentuisi ja alkaisi juomaan. Senkin varmaan kääntäisi niiden salakuvattujen naisten syyksi.
Lapsellista, niin lapsellista, tuo kommenttisi siis. Se mokas. Ketään ei kuollut. Juttu on inhottava. Get over it, varsinkin kun asia ei kosketa itseä millään tavalla. Nykyään kukaan ei saa tehdä virhettä ja oppia siitä. Tekoja ei saa sovittaa. Pää vaan pölkylle ja pois. Nykyajan ihmiset on hemmetti kuin keskiajalla.
Sinä tässä olet lapsellinen
Vierailija kirjoitti:
Yhyy yhyy joku pelle itkee täällä ettei katso enää Axl:n juontamia ohjelmia. Ihanko uskot, että se jotain hyödyttää ?! Itse katson ilolla eikä minua haittaa vireillä oleva rikostutkinta. Asiat erikseen ja tuomio tulee sitten jos tulee.
Samalla periaatteella en voi enää katsoa Anu Saagimia kun tissi vähän vilahti kuvassa.
LAPSELLISTA!
Jos joku persu-Oinonen olisi tehnyt samaa, kirkuisit täällä kuin mielipuoli. Nyt nappisilmä vei voiton.
Vierailija kirjoitti:
Minusta paljon riippuu myös siitä, jos saa asiat sovittua näiden kuvattujen asianomaisten kanssa, jos se puoli tulee kuntoon ja he ovat valmiit antamaan anteeksi, menemään eteenpäin, pitää meidän muidenkin myös pystyä. Koko asia ei periaatteessa edes kuulu meille ulkopuolisille mitenkään.
Nimenomaan. Ketään ei ole tässä raiskattu tai pahoinpidelty. Kukaan ei ole tässä millään tavalla kärsinyt. 99,9% varma että Axl ei olisi koskaan tullut videoita kenellekään jakelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Yhyy yhyy joku pelle itkee täällä ettei katso enää Axl:n juontamia ohjelmia. Ihanko uskot, että se jotain hyödyttää ?! Itse katson ilolla eikä minua haittaa vireillä oleva rikostutkinta. Asiat erikseen ja tuomio tulee sitten jos tulee.
Samalla periaatteella en voi enää katsoa Anu Saagimia kun tissi vähän vilahti kuvassa.
LAPSELLISTA!
Mitä helvettiä se sun persettä kutittaa miten kukakin valikoi mitä katsoo telkkarista?!?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta paljon riippuu myös siitä, jos saa asiat sovittua näiden kuvattujen asianomaisten kanssa, jos se puoli tulee kuntoon ja he ovat valmiit antamaan anteeksi, menemään eteenpäin, pitää meidän muidenkin myös pystyä. Koko asia ei periaatteessa edes kuulu meille ulkopuolisille mitenkään.
Nimenomaan. Ketään ei ole tässä raiskattu tai pahoinpidelty. Kukaan ei ole tässä millään tavalla kärsinyt. 99,9% varma että Axl ei olisi koskaan tullut videoita kenellekään jakelemaan.
Kysymys kuuluu että mistä tämä tieto tallenteista on tullut ilmi?
Ehdotus ; naiset jotka esiintyvät videolla saavat jokainen pätkänsä itselle. Voivat sitten itse päättää mitä sille tekevät. Axelille salakuvaamisesta sakkoja.
Hauskaa on, että mediakonsultin kanssa suunniteltu kampanja saa mammat syömään Axlin kädestä heti kun pöly on laskeutunut.
Olin aina sitä mieltä että kundi on karmiva ja teennäinen. Olin kuulemma vaan kateellinen ja se oli ihqu.
Vierailija kirjoitti:
Mille skaalalle asetatte rikoksen vakavuuden ja mikä on mielestänne kohtuullinen tuomio, jos pidetään kuitenkin mielessä että hän ei ole raiskannut tai tappanut ketään, lisäksi videoita ei ole vuotanut mihinkään.
Eli mikä olisi teidän mielestä kohtuullista?
Kyseinen teko vähän huonosti vertautuu tappamiseen, tai raiskaamiseen, mutta huomattavasti paremmin esimerkiksi tähän tapaukseen: http://www.ksml.fi/kotimaa/Perverssille-tirkistelij%C3%A4lle-tuomio-12-…
Tuossahan valtaosa tapauksista oli miehelle tuntemattomia, mutta joukossa oli myös tyttöystävä. Sillähän ei sinällään ole merkitystä, onko kyseessä tuttu, vai tuntematon. Jos kuvaus tapahtuu salaa, on se aina rikollista. Eli kyllä tuosta Smithin tapauksesta vähintään ehdollista pitäisi tulla.
Eiköhän jokainen ko.herran sänkyyn eksynyt naikkonen ole jollakin tavalla ollut julkisuuden perässä..eli melko tekopyhää jälkeenpäin alkaa järkyttymään ettei tää ollutkaan mitään pyhäkoulumeininkiä. Eri asia jos Axl jakelisi näitä videoita julkisesti. Nykyisellä seiska-aikakaudella ymmärrän jollain tavalla hänen halun suojautua turhilta syytöksiltä ja kiristystä suunnittelevilta, huomion kipeitä tapauksia kyllä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu että mistä tämä tieto tallenteista on tullut ilmi?
Hyvä kysymys. Joko joku on löytänyt salakameran ja tallenteet tai sitten limaska itse on kertonut niistä jollekulle. Veikkaan jälkimmäistä vaihtoehtoa, ja silloinhan on tapahtunut tuo 0,1 prosentin todennäköisyys. Ja kun sana on kerran lähtenyt kiirimään, kuva tulee helposti perässä.
Toimi Kankaaniemi, Ilkka Kanera ja Axel, siin olis poika kööri juttuja vaihteleen
Tä? Mistä puhutte? Mitä se on tehny? Linkkiä...
Siis pitääkö muitten ihmisten nyt kantaa huolta että hänen uransa ei vaarannu? Ihmiset katsoo telkkarista sitä mitä ne haluaa, ja jos ne ei enää halua katsoa Axlia, ni sit se joutuu ettimään itelleen muita hommia. Kapitalismin laki. Näitä kohuja on ollut ennenkin, ja joskus ne ei johda uravaikeuksiin (koska kohu on jostain mitättömästä syystä tekemällä tehty) ja joskus johtaa (koska kyseessä on rikos). Axl näyttäisi menevän tähän jälkimmäiseen ryhmään.
t. nimim. Ei oo Timpe Salosta näkyny
Mistä sinä tiedät ettei ole levittelyt mitään nettiin/esitellyt kavereilleen?