Voisitko seurustella naisen kanssa, joka ei ymmärrä edes yleistasolla hiukkasfysiikan standardimallia, yleistä suhteellisuusteoriaa ja erilaisia säieteoriota?
En voisi. Humanistit, blogeja seuraavat pullantuoksuiset bimbot ja muu roskaväki ovat muille miehille.
Kommentit (35)
En vois. Olen naimisissa mieheni kanssa.
En nyt tartu tähän huonoon provoon, mutta jos joku mulle viitsisi täällä avata (for dummies-tyyliin) nuo asiat, niin olisin todella iloinen ja antaisin ison määrän internet-kiitosta kyseiselle henkilölle. :)
Vierailija kirjoitti:
Muuten homma on hallussa?
Meinaat, että nuo ovat täysin verrattavissa siihen naisten ketjun hyvin alkeelliseen oikeinkirjoitukseen? Kuinka moni mies ymmärtää nuo, edes yleistasolla? Minä ymmärrän. Kuten myös Einsteinin relativity I ja II.
Sitä paitsi, ainoa aito rocket scientist, jonka tunnen on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Meinaat, että nuo ovat täysin verrattavissa siihen naisten ketjun hyvin alkeelliseen oikeinkirjoitukseen? Kuinka moni mies ymmärtää nuo, edes yleistasolla? Minä ymmärrän. Kuten myös Einsteinin relativity I ja II.
Sitä paitsi, ainoa aito rocket scientist, jonka tunnen on nainen.
Lisäksi, humanisti olen. Ihan tohtoritason.
En tietenkään. Oletan että naiseni kykenee selittämään nuo minulle kun itse en niitä osaa.
Kätevä tapa kaventaa puoliso-poolia.....
Mä en tiedä, voisinko seurustella miehen kanssa, jolle nuo asiat ovat kovin tärkeitä myös yksityiselämässä.
t. Naisekonomi, mensan jäsen
Riippuisi täysin siitä, antaisiko ja miten käyttää lantionpohjan lihaksia.
Jos tissejä saisi hyväillä ja puristella, niin siitä saisi lisäpisteitä.
En kyllä ymmärrä suhteellisuusteoriaa itsekään.
En voisi seurustella miehen kanssa, jolle moiden asioiden tietäminen on tärkeämpää kuin tunneäly ja ihmisenä henkisesti kasvaminen. Toisen voi opetella kirjoista, toista oppii vain elämällä.
En voisi, enkä muutenkaan seurustele toisten naisten kanssa. Parisuhteessa odotan kyllä mieheltä vähintään kiinnostusta noita asioita kohtaan. Itselläni on teoreettisen fysiikan taustaa, joten tiedän että aktiivisen kvanttifysiikan ymmärryksen ylläpito vaatii sen verran paljon omaa panosta, että siihen ei välttämättä ole jokaisella resursseja.
Täydellinen turn-off on sen sijaan mies, joka alkaa maistipäissään jaella tyttösille omasta mielestään mahtavaa tietoa suhteellisuusteoriasta. Luettuna on yleensä korkeintaan Ajan lyhyen historian esipuhe ja oman esitelmän aikana keksitään ihan uusia faktoja, joiden pohjana on väärin luettu Tieteen kuvalehden lööppi. Ja sanon mies siksi, että en ole koskaan tavannut vastaavalla tavalla käyttäytyvää naista.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä, voisinko seurustella miehen kanssa, jolle nuo asiat ovat kovin tärkeitä myös yksityiselämässä.
t. Naisekonomi, mensan jäsen
Ihan ok menetelmä karsia jyvät akanoista. Kyllä minäkin siirtyisin seuraavaan, jos nainen ei ymmärrä, mistä näisssä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
En voisi, enkä muutenkaan seurustele toisten naisten kanssa. Parisuhteessa odotan kyllä mieheltä vähintään kiinnostusta noita asioita kohtaan. Itselläni on teoreettisen fysiikan taustaa, joten tiedän että aktiivisen kvanttifysiikan ymmärryksen ylläpito vaatii sen verran paljon omaa panosta, että siihen ei välttämättä ole jokaisella resursseja.
Täydellinen turn-off on sen sijaan mies, joka alkaa maistipäissään jaella tyttösille omasta mielestään mahtavaa tietoa suhteellisuusteoriasta. Luettuna on yleensä korkeintaan Ajan lyhyen historian esipuhe ja oman esitelmän aikana keksitään ihan uusia faktoja, joiden pohjana on väärin luettu Tieteen kuvalehden lööppi. Ja sanon mies siksi, että en ole koskaan tavannut vastaavalla tavalla käyttäytyvää naista.
Koulussa olisit saanut ainekirjoituksessa aloituksen ohi kirjoitetusta aineesta nelosen.
Ap tulee seurustelemaan lähinnä oman kätensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En voisi seurustella miehen kanssa, jolle moiden asioiden tietäminen on tärkeämpää kuin tunneäly ja ihmisenä henkisesti kasvaminen. Toisen voi opetella kirjoista, toista oppii vain elämällä.
Siinäpä tuli huuhaata kerralla.
No oma mieheni ei voisi, koska haluaa olla naimisissa minun kanssani.
T. Naisfyysikko
Miehet keskimäärin eivät kyllä ymmärrä fysiikkaa sen paremmin kuin naisetkaan, melkeinpä päinvastoin voisin sanoa omasta kokemuksestani kursseilta, joita olen fysiikan opiskelijoille pitänyt yliopistolla.
Hiukkasen on fysiikka hukassa, mutta suhdeteoria on hanskassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten homma on hallussa?
Kyllä minä edellyttäisin naiseltani tuota tietoa. Olen itse opiskellut fysiikkaa maisteriksi asti, ja samoin tietotekniikkaa diplomi-insinööriksi asti, mutta hallitsen myös kaupallista alaa jonkin verran, se on ihan helppoa verrattuna johonkin yleiseen suhteellisuusteoriaan. Tai no siis periaatteessa, mutta nämä makrotalousteoriat ovat vähän niin ja näin, ei olla päästy yksimielisyyteen niistä, monien halveksuma Itävaltalainen taloustiede on kuitenkin ihan soundi, mutta ei oikein sovi nykymuotoiseen keinotteluun. Itse olen laiska ja älykäs, joten älkää odottako että olisin joku uraohjus-tyylinen kravattikalle.
M40
Hahaha, yritystä seuraavaan provoon. :D