Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella naisen kanssa, joka ei ymmärrä edes yleistasolla hiukkasfysiikan standardimallia, yleistä suhteellisuusteoriaa ja erilaisia säieteoriota?

Vierailija
10.03.2016 |

En voisi. Humanistit, blogeja seuraavat pullantuoksuiset bimbot ja muu roskaväki ovat muille miehille.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha, yritystä seuraavaan provoon. :D

Vierailija
2/35 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Haluan älykkäitä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vois. Olen naimisissa mieheni kanssa.

Vierailija
4/35 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tartu tähän huonoon provoon, mutta jos joku mulle viitsisi täällä avata  (for dummies-tyyliin) nuo asiat, niin olisin todella iloinen ja antaisin ison määrän internet-kiitosta kyseiselle henkilölle. :)

Vierailija
5/35 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten homma on hallussa?

Vierailija
6/35 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat, että nuo ovat täysin verrattavissa siihen naisten ketjun hyvin alkeelliseen oikeinkirjoitukseen? Kuinka moni mies ymmärtää nuo, edes yleistasolla? Minä ymmärrän. Kuten myös Einsteinin relativity I ja II.

Sitä paitsi, ainoa aito rocket scientist, jonka tunnen on nainen.

Vierailija
7/35 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat, että nuo ovat täysin verrattavissa siihen naisten ketjun hyvin alkeelliseen oikeinkirjoitukseen? Kuinka moni mies ymmärtää nuo, edes yleistasolla? Minä ymmärrän. Kuten myös Einsteinin relativity I ja II.

Sitä paitsi, ainoa aito rocket scientist, jonka tunnen on nainen.

Lisäksi, humanisti olen. Ihan tohtoritason.

Vierailija
8/35 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Oletan että naiseni kykenee selittämään nuo minulle kun itse en niitä osaa.

Vierailija
9/35 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä tapa kaventaa puoliso-poolia.....

Vierailija
10/35 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä, voisinko seurustella miehen kanssa, jolle nuo asiat ovat kovin tärkeitä myös yksityiselämässä.

t. Naisekonomi, mensan jäsen

Vierailija
11/35 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi täysin siitä, antaisiko ja miten käyttää lantionpohjan lihaksia.

Jos tissejä saisi hyväillä ja puristella, niin siitä saisi lisäpisteitä.

En kyllä ymmärrä suhteellisuusteoriaa itsekään.

Vierailija
12/35 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella miehen kanssa, jolle moiden asioiden tietäminen on tärkeämpää kuin tunneäly ja ihmisenä henkisesti kasvaminen. Toisen voi opetella kirjoista, toista oppii vain elämällä.

Vierailija
13/35 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, enkä muutenkaan seurustele toisten naisten kanssa. Parisuhteessa odotan kyllä mieheltä vähintään kiinnostusta noita asioita kohtaan. Itselläni on teoreettisen fysiikan taustaa, joten tiedän että aktiivisen kvanttifysiikan ymmärryksen ylläpito vaatii sen verran paljon omaa panosta, että siihen ei välttämättä ole jokaisella resursseja.

Täydellinen turn-off on sen sijaan mies, joka alkaa maistipäissään jaella tyttösille omasta mielestään mahtavaa  tietoa suhteellisuusteoriasta. Luettuna on yleensä korkeintaan Ajan lyhyen historian esipuhe ja oman esitelmän aikana keksitään ihan uusia faktoja, joiden pohjana on väärin luettu Tieteen kuvalehden lööppi. Ja sanon mies siksi, että en ole koskaan tavannut vastaavalla tavalla käyttäytyvää naista.

Vierailija
14/35 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä, voisinko seurustella miehen kanssa, jolle nuo asiat ovat kovin tärkeitä myös yksityiselämässä.

t. Naisekonomi, mensan jäsen

Ihan ok menetelmä karsia jyvät akanoista. Kyllä minäkin siirtyisin seuraavaan, jos nainen ei ymmärrä, mistä näisssä on kyse.

Vierailija
15/35 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi, enkä muutenkaan seurustele toisten naisten kanssa. Parisuhteessa odotan kyllä mieheltä vähintään kiinnostusta noita asioita kohtaan. Itselläni on teoreettisen fysiikan taustaa, joten tiedän että aktiivisen kvanttifysiikan ymmärryksen ylläpito vaatii sen verran paljon omaa panosta, että siihen ei välttämättä ole jokaisella resursseja.

Täydellinen turn-off on sen sijaan mies, joka alkaa maistipäissään jaella tyttösille omasta mielestään mahtavaa  tietoa suhteellisuusteoriasta. Luettuna on yleensä korkeintaan Ajan lyhyen historian esipuhe ja oman esitelmän aikana keksitään ihan uusia faktoja, joiden pohjana on väärin luettu Tieteen kuvalehden lööppi. Ja sanon mies siksi, että en ole koskaan tavannut vastaavalla tavalla käyttäytyvää naista.

Koulussa olisit saanut ainekirjoituksessa aloituksen ohi kirjoitetusta aineesta nelosen.

Vierailija
16/35 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tulee seurustelemaan lähinnä oman kätensä kanssa.

Vierailija
17/35 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi seurustella miehen kanssa, jolle moiden asioiden tietäminen on tärkeämpää kuin tunneäly ja ihmisenä henkisesti kasvaminen. Toisen voi opetella kirjoista, toista oppii vain elämällä.

Siinäpä tuli huuhaata kerralla.

Vierailija
18/35 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma mieheni ei voisi, koska haluaa olla naimisissa minun kanssani.

T. Naisfyysikko

Miehet keskimäärin eivät kyllä ymmärrä fysiikkaa sen paremmin kuin naisetkaan, melkeinpä päinvastoin voisin sanoa omasta kokemuksestani kursseilta, joita olen fysiikan opiskelijoille pitänyt yliopistolla.

Vierailija
19/35 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukkasen on fysiikka hukassa, mutta suhdeteoria on hanskassa.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten homma on hallussa?

Vierailija
20/35 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä edellyttäisin naiseltani tuota tietoa. Olen itse opiskellut fysiikkaa maisteriksi asti, ja samoin tietotekniikkaa diplomi-insinööriksi asti, mutta hallitsen myös kaupallista alaa jonkin verran, se on ihan helppoa verrattuna johonkin yleiseen suhteellisuusteoriaan. Tai no siis periaatteessa, mutta nämä makrotalousteoriat ovat vähän niin ja näin, ei olla päästy yksimielisyyteen niistä, monien halveksuma Itävaltalainen taloustiede on kuitenkin ihan soundi, mutta ei oikein sovi nykymuotoiseen keinotteluun. Itse olen laiska ja älykäs, joten älkää odottako että olisin joku uraohjus-tyylinen kravattikalle.

M40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi