Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehellä toinen vai epäilenkö turhaan?

Vierailija
10.03.2016 |

Ollaan seurusteltu kohta 7 vuotta ja asutaan avoliitossa. Lapsistakin ollaan viimeaikoina paljon puhuttu sekä oman asunnon ostosta. Asutaan tällä hetkellä siis kaupungin vuokra-asunnossa.
Mies on myyntineuvottelija, joten hänellä on lähes viikottain työmatkoja ympäri suomea. Yleensä työmatkat kestävät vain päivän tai korkeintaan yhden yön jos pitää todella kauas lähteä. Noin kuukausi sitten hän ilmoitti kuitenkin vasta illalla, että joutuu jäämään yöksi Lahteen, vaikka aina aikasemmin on tiennyt jo ennen lähtöä joutuuko jäämään yöksi vai ei. En silloin ajatellut asiaa sen enempää, mutta jälkeenpäin se on jäänyt vähän mietittymään. Sen jälkeen miehen työmatkat ovat lisääntyneet huomattavasti ja varsinkin juuri ne yön yli kestävät. Hän ei myöskään silloin vastaa puhelimeen, mutta vastaa kyllä viesteihin. Kotona hän käyttäytyy kyllä aivan normaalisti ja seksiä on, mutta läheisyys on vähentynyt tai sitten vain kuvittelen niin. En ole ottanut asiaa puheeksi vielä sillä meillä on aina ollut hyvä luotto meidän suhteessa ja en vain yksinkertaisesti pysty enkä halua uskoa että hän pettäisi. Mutta jotain outoa tässä minusta on. Hän on huomenna lähdössä taas työmatkalle ja minulla on kauhea ahdistus päällä ja en oikein tiedä mitä tehdä.

Kommentit (272)

Vierailija
21/272 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka-akka kirjoitti:

Taytyy tahan sanoa, etta kylla jokaisella alalla missa paljon matkustellaan, esiintyy paljon pettamista. todella paljon. Useilla miehilla on toinen ns. vaimo joka satamassa.

Itse tyoskentelen miesvaltaisella alalla ja tyomatkat kestavat viikosta kahteen kuukauteen. ja jokaisella taalla toissa olevalla miehella on toinen vaimo taalla paikan paalla. ja ymmarran sen ihan taysin. ollaan pitkia aikoja poissa kotoa, niin johan siina jokaisella alkaa tekemaan mieli jotain.

ja alkaa nyt sanoko ettei teidan miehet jotka on paljon poissa kotoa mitaan tekisi. kylla ne tekee.

mutta niin myos naiset. minulla on perhe omassa kotimaassani ja toinen mies taalla paikan paalla.

jos miehellani on myos toinen niin se on minulle taysin ok.

tallainen elamantyyli sopii monelle, tyopaikalla on rakkaus, mutta niin on myos kotona, jonne on helppo aina palata.

siella on kaikki valmiina odottomassa, sitten voi taas tulla toihin lomailemaan ilman parisuhdetta joka on jo aikoja elanyt, mutta silti ihan ok.

ja moni ei ymmarra kuinka yleista tallainen elama on. oikeasti, se on todella yleista.

vain ne eivat siita tieda, jotka ovat niita kotona olevia. ne jotka hoitaa sen perheen ja kodin.

se matkusteleva osapuoli saattaakin elaa aivan toista elamaa.

mutta se ei tarkoita, ettei sita vaimoa tai miesta kotona rakasta.

kylla rakastaa, mutta siella tjossain saattaa olla myos joku toinenki rakkaus.

Voi herranjumala mitä shaibaa. Rakkaus on sitä että asettaa toisen tarpeet omiensa edelle, on rehellinen ja luotettava. Jos väität rakastavasi miestäsi, sulla on kieroontunut todellisuuden taju. Ohis

Vierailija
22/272 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka-akka kirjoitti:

Taytyy tahan sanoa, etta kylla jokaisella alalla missa paljon matkustellaan, esiintyy paljon pettamista. todella paljon. Useilla miehilla on toinen ns. vaimo joka satamassa.

Itse tyoskentelen miesvaltaisella alalla ja tyomatkat kestavat viikosta kahteen kuukauteen. ja jokaisella taalla toissa olevalla miehella on toinen vaimo taalla paikan paalla. ja ymmarran sen ihan taysin. ollaan pitkia aikoja poissa kotoa, niin johan siina jokaisella alkaa tekemaan mieli jotain.

ja alkaa nyt sanoko ettei teidan miehet jotka on paljon poissa kotoa mitaan tekisi. kylla ne tekee.

mutta niin myos naiset. minulla on perhe omassa kotimaassani ja toinen mies taalla paikan paalla.

tallainen elamantyyli sopii monelle, tyopaikalla on rakkaus, mutta niin on myos kotona, jonne on helppo aina palata.

siella on kaikki valmiina odottomassa, sitten voi taas tulla toihin lomailemaan ilman parisuhdetta joka on jo aikoja elanyt, mutta silti ihan ok.

ja moni ei ymmarra kuinka yleista tallainen elama on. oikeasti, se on todella yleista.

vain ne eivat siita tieda, jotka ovat niita kotona olevia. ne jotka hoitaa sen perheen ja kodin.

Eli ap:n tulee hyväksyä tilanne mikäli miehellä on muitakin naisia? Koska ei se tarkoita etteikö mies edelleen rakastaisi. Kaikkea sitä kuuleekin... Vai pitäiskö kysyä että mihin tää maailma on menossa jos oletus pitäisi olla se että kaikki matkustelevat miehet saavat luvan pettää ja itseasiassa tekevätkin niin. Missä maassa asut? Joku kehitysmaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/272 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulle kävis noin. Kysyisin mieheltä ihan suoraan näin: "Mulla on nyt tärkeää kysyttävää ja mä haluan että sä kunnioitat mua niin paljon, että vastaat rehellisesti. Mulla on lähiaikoina ollu kamala tunne siitä, että sä hakisit läheisyyttä jostain muualta. Tämä ajatus tappaa mua sisältä kokoajan ja mun olis saatava tietää totuus. Onko sulla joku toinen?" Jotenkin siis noin. Yrittäisin pitää syyttelyn ja kärkkään kielenkäytön kurissa, koska jos mun mies sen aistis niin se alkais heti puollustualinjalle ja suuttui varmasti. Sit ei asia etenis suuntaan tai toiseen.

Vierailija
24/272 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matka-akka kirjoitti:

Voi herranjumala mitä shaibaa. Rakkaus on sitä että asettaa toisen tarpeet omiensa edelle, on rehellinen ja luotettava. Jos väität rakastavasi miestäsi, sulla on kieroontunut todellisuuden taju. Ohis

Juuri näin, eikä pidä paikkaansa että jokaisella miehellä, varmaan monella mutta ei kaikilla.

Ne jotka sitä itse tekevät ovat näkevinään että kaikki sitä tekee.

On vähän parempi omatunto kun uskottelee itselleenkin että kaikkihan tätä tekee.

Vierailija
25/272 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että lähdet mukaan ja katso reaktio.

Vierailija
26/272 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei yllätä mies matkustanalla Lahteen pe iltana tai la aamuna. Kysy mikä hotelli. Jollei se sitten ole siellä nii ....

Vierailija
27/272 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa huolestuttavalta. Ensiksikin parisuhteessa usein on "7 vuoden kriisi", joka tulee kun on oltu yhdessä noin 6-8 vuotta.

Olette jo puhuneet vakavammasta sitoutumisesta =oma koti ja lapset.

Mies saattaa vielä miettiä, haluaako sitoutua oikeasti ja kokeilee vielä viehätysvoimaansa toisten naisten kanssa.

Todennäköisesti hänellä ei mitään kovin vakavaa ole meneillään toisen naisen kanssa. Vielä ainakaan.

Jos nyt "räjähdät" ja alat syyttelemään, teet vain hallaa suhteellenne. Hän tuskin itsekään tietää mitä haluaa.

Jättäisitkö hänet, jos hän on pettänyt sinua vaikkapa vain yhden kerran ?

Ehdota hänelle yhteistä loma- tai vain viikonloppumatkaa ? Innostuuko vai keksiikö selityksiä ettei voi lähteä ?

Vierailija
28/272 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahalta kuullostaa :( mutta eihän se sitä tarkoita että varmasti jotain tapahtuisi.. Jaksamisia kuitenkin asian selvittelyyn!

Mä asun Lahdessa, voin käydä vakoilemassa missä äijäsi luuhaa 😁😁

Mäkin asun Lahessa. Mennäänkö yhdessä vakoilemaan? :)

Vierailija
29/272 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyminen on turhaa, pettäjä ei myönnä vaan valehtelee viimeiseen asti. Minä kysyisin saada nähdä kännykän ja tutkisin läpikotaisin meset jne. Ilman ennakkovaroitusta ehdottomasti tai poistaa todisteet sieltä.

Vierailija
30/272 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että lähdet mukaan ja katso reaktio.

Olin samaa ehdottamassa. Näet hänen ilmeestään heti missä mennään.

Sano että että tulet mukaan ja ole oikein innostuneen oloinen.

Vierailija
31/272 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö ap jonkin päätöksen jatkosta jo?

Vierailija
32/272 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän tulee kohta kuin muinainen varjostusketju 👍

Vierailija
33/272 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun miehelläs on tällänen reissu, varsinkin jos se osuu pe-la yöksi ja hän kertoo siitä etukäteen niin ole sillain "Ooooh voi vitsi hei miten hauskaa, mäkin voisin tulla mukaan kun oon aina halunnut käydä paikassa X ja voitais tehdä juttu Y" ja kato mikä sen reaktio on :D

Vierailija
34/272 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaikuta olevan sairaalloisen mustasukkaista tyyppiä, joten vaistosi saattaa hyvinkin olla oikeassa.  

Vierailija
35/272 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kerinny kirjottaa mitään, mutta tulin nyt tosiaan töihin. Kysyin mieheltä ihan muina naisina, että miten sillä on työreissu joka kohdistuu viikonloppuun, niin hän sanoi vain että olivat sopineet asiakkaan kanssa tapaamisen vasta iltapäivälle ja mies kuulemma jaksa yömyöhään ajella takaisin kotiin.. Haluaisin hirveästi uskoa että asia on todella näin, mutta silti minua vaan epäilyttää :(

Ja mies ei siis mene joka reissulla Lahteen, vaan oli vain tuona kyseisenä kertana Lahdessa. Nyt on menossa Pieksämäellä.

Mietin että voisin tarkistaa hänen autostaan kilometrit ennen kuin hän lähtee ja kun tulee takaisin ja katsoa että täsmääkö. En vaan tiedä miten, kun minulla on omakin auto niin varmsti ihmettelisi jos yhtäkkiä haluaisinki lainata hänen autoa.. Huomenna kyllä pystyn tarkistamaan mittarin heti aamusta kun pääsen töistä seitsemän aikaa. Ap

Vierailija
36/272 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ollaan seurusteltu 7 vuotta."

Seurusteletteko te avoparit siis parhaimmillaan vaikka 50 vuotta, jos satutte niin kauan olemaan kimpassa 

?

Tämä näin hiukka asian vierestä. 

Vierailija
37/272 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli miehesi on ala-arvoinen pettäjä, niin olen todella pahoillani puolestasi.

Olen aina ihmetellyt pettäjissä sitä, ettei heillä ole ymmärrystä lopettaa ajoissa edellistä suhdetta ja siirtyä vasta sitten seuraavaan vaihtoehtoon. Epärehellistä, alhaista ja loukkaavaa nykyistä paria kohtaan. 

Vierailija
38/272 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä vuoronvaihto työkaverin kanssa. Niin, että voit lähteä huomenna miehen mukaan. Sanot aamulla, kun tulet töistä, että lähdet hänen mukaan, kun työkaveri halusi vaihtaa vuoroja.

Vierailija
39/272 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö mitenkään tutkimaan hänen puhelintaan, onko viestejä tai soittoja ?

Vierailija
40/272 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahalta kuullostaa :( mutta eihän se sitä tarkoita että varmasti jotain tapahtuisi.. Jaksamisia kuitenkin asian selvittelyyn!

Mä asun Lahdessa, voin käydä vakoilemassa missä äijäsi luuhaa 😁😁

Mäkin asun Lahessa. Mennäänkö yhdessä vakoilemaan? :)

Huiput;)

Ootte ihania Kuopiosta katsottuna ;);)

Tsemppiä ap! Avoimuus on parasta. Arvailu ja valehteleminen kuormittaa entistä enemmän.

Toivottavasti syytä huoleen ei ole.

Minulla myös mies reissutyössä yleensä 1-2 yötä viikossa. Ollaan keskusteltu asiasta. Sanoo olevansa minulle uskollinen ja luotan siihen. Soitellaan reissuiltoina.