Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehellä toinen vai epäilenkö turhaan?

Vierailija
10.03.2016 |

Ollaan seurusteltu kohta 7 vuotta ja asutaan avoliitossa. Lapsistakin ollaan viimeaikoina paljon puhuttu sekä oman asunnon ostosta. Asutaan tällä hetkellä siis kaupungin vuokra-asunnossa.
Mies on myyntineuvottelija, joten hänellä on lähes viikottain työmatkoja ympäri suomea. Yleensä työmatkat kestävät vain päivän tai korkeintaan yhden yön jos pitää todella kauas lähteä. Noin kuukausi sitten hän ilmoitti kuitenkin vasta illalla, että joutuu jäämään yöksi Lahteen, vaikka aina aikasemmin on tiennyt jo ennen lähtöä joutuuko jäämään yöksi vai ei. En silloin ajatellut asiaa sen enempää, mutta jälkeenpäin se on jäänyt vähän mietittymään. Sen jälkeen miehen työmatkat ovat lisääntyneet huomattavasti ja varsinkin juuri ne yön yli kestävät. Hän ei myöskään silloin vastaa puhelimeen, mutta vastaa kyllä viesteihin. Kotona hän käyttäytyy kyllä aivan normaalisti ja seksiä on, mutta läheisyys on vähentynyt tai sitten vain kuvittelen niin. En ole ottanut asiaa puheeksi vielä sillä meillä on aina ollut hyvä luotto meidän suhteessa ja en vain yksinkertaisesti pysty enkä halua uskoa että hän pettäisi. Mutta jotain outoa tässä minusta on. Hän on huomenna lähdössä taas työmatkalle ja minulla on kauhea ahdistus päällä ja en oikein tiedä mitä tehdä.

Kommentit (272)

Vierailija
41/272 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ollaan seurusteltu 7 vuotta."

Seurusteletteko te avoparit siis parhaimmillaan vaikka 50 vuotta, jos satutte niin kauan olemaan kimpassa 

?

Tämä näin hiukka asian vierestä. 

En ymmärrä kysymystä? Ap

Vierailija
42/272 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies nukkuu aamulla kun pääsen töistä niin pystyisin katsoa puhelinta. En tosin tiedä uskallanko, sillä olen aina ollut sellaista vastaan.. Vuoroa en pysty vaihtamaan näin lyhyellä varoitusajalla. Katson aamulla ainakin sen mittarin ja varmaan pakko katsoa puhelintakin että saan tämän kamalan ahdistuksen pois.. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/272 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmana on toinen nainen :D hyvä et ette kerinny hankkii yhteistä asuntoa XD

Vierailija
44/272 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sillä mittarin katsomisella mitään selviää, koska paikan varmaankin kertoo suurinpiirtein oikein. Kysele tarkemmin minkä asiakkaan luokse on menossa tms.

Vierailija
45/272 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies nukkuu aamulla kun pääsen töistä niin pystyisin katsoa puhelinta. En tosin tiedä uskallanko, sillä olen aina ollut sellaista vastaan.. Vuoroa en pysty vaihtamaan näin lyhyellä varoitusajalla. Katson aamulla ainakin sen mittarin ja varmaan pakko katsoa puhelintakin että saan tämän kamalan ahdistuksen pois.. Ap

Minä aikanaan ihmettelin mieheni käytöstä. Yritin kysellä, mikä on. Lopulta katsoin puhelinta ja sieltähän se selvisi.

Koko sen puolen vuoden ajan olin vaistonnut jonkin olevan pielessä, mutta ei vaan voinut sanoa suoraan. Monelta murheelta olisi säästänyt.

Toivon todella, että sulla ei ole sama juttu. 

Vierailija
46/272 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm niin.. Hän kyllä tosiaan on ollut ympäriä suomea noissa asiakatapaamisissa, joten ei kyllä joka kerta voi sanoa vain lähintä kaupunkia.. Paitsi jos miehellä on joka kaupungissa uusi nainen. Pitää nyt toivoa että hän nukkuisi vielä kun tulen töistä kotiin, niin voisin vilkaista hänen puhelintaan. Ap

Vierailija
47/272 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy suoraan. Sittenpä mies päättää kertooko totuuden vai alkaako valehdella lisää. Jos on pettänyt, voi pelästyä ja lopettaa jutun alkuunsa ja sanoa sinulle ettei ole pettänyt. Joka tapauksessa puhua kannattaa nyt suoraan.

Vastasin tuossa ap:lle  jo siihen puhelimen kurkkimiseen. Jota vastaan siis olin, mutta sen tein.

Tähän kommenttiin sanoisin sen, että tuli kysyttyä kaikenlaista, eikä mitenkään vainoten. Mies valehteli päin  naamaa. Siinäkin vaiheessa, kun sanoin lukeneeni totuuden hänen puhelimestaan.

Vierailija
48/272 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mm niin.. Hän kyllä tosiaan on ollut ympäriä suomea noissa asiakatapaamisissa, joten ei kyllä joka kerta voi sanoa vain lähintä kaupunkia.. Paitsi jos miehellä on joka kaupungissa uusi nainen. Pitää nyt toivoa että hän nukkuisi vielä kun tulen töistä kotiin, niin voisin vilkaista hänen puhelintaan. Ap

Voi olla joku toinen reissutyöläinen tai joku, joka kulkee siinä mukana... Eikä toi tosiaan mitään kerro, jos johonkin sanoo menevänsä. Voi olla vaikka naapurissasi. :/

Vierailija
49/272 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysele siltä päivärahoista! Senhän voi sitten tarkistaa palkkalaskelmalta, tiliotteelta tms., että onko joka reissusta maksettu päivärahat. Tietysti muistutat miestä useaan otteeseen matkalaskujen täyttämisestä, ettei hän voi jälkikäteen vedota siihen, ettei muistanut tai jaksanut täyttää niitä. :)

Vierailija
50/272 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillani on suhde varattuun mieheen, jolla myös reissutyötä. Lähes joka reissuun saavat tapaamisen hotelliin sovittua, jopa niin että vaikka miehellä olisi Oulussa tapaaminen, lentääkin illaksi etelään ja ottavat Helsingistä huoneen. Vaimo kotona luulee että mies on vielä Oulussa. :( Välillä aika kurjaa kuunnella niitä juttuja.

Vierailija
51/272 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjia juttuja nämä :( Minä aloin epäillä monesta pienestä asiasta, jotka saivat vatsani vääntymään. Ainakin minun kohdallani keho tiesi, kuten aikaisempi vastaaja asian ilmaisi.

Tuollainen muutos ei kuulosta hyvältä. Ja kyllä minäkin olisin omassa tilanteessani rahdannut puhelimen jos siinä ei olisi ollut lukkokoodia ja ellei se olisi ollut koko ajan miehen mukana. Olisin säästänyt vuoden elämästäni ka säästynyt vuoden ajanjaksolta, jolloin minua petettiin täysillä. Ei ollut vain helppoa lähteä ilman todisteita, lasten takia.

Vierailija
52/272 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsannut

Vierailija
53/272 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä on niin väärin mutta katsot sitä puhelinta. Et häviä siinä mitään varsinkin jos teet sen salaa ja luvatta. Toinen joka kuullostaa aika hassulta, lähdet viikonloppuna salaa hänen peräänsä ja seuraat mihin hän on menossa. Ja leikit salapoliisia kokonaisen vuorokauden.

Vierailija
54/272 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaa kilometrit! Itsekin kyllä tuossa vaiheessa harkitsisin myös puhelimen vilkaisua, vaikka periaatteellisesti sitä vastaan olenkin. Tilanne on sen verran epäilyttävä että mielenrauha olisi saatava.

T. Se lahtelainen

Vierailija
55/272 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asia edennyt?

Vierailija
56/272 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko katsottua puhelinta?

Vierailija
57/272 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu Ap?

Vierailija
58/272 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
59/272 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni vetosi työmenoihin. Sitten kävi niin, että väitti minulle olevansa illan työasioissa Espoossa ja tuttava näkikin hänet erään talon pihalla Vantaalla ja selvisi ne yömyöhään puoli vuotta jatkuneet työmenotkin sitten. En vaan ymmärrä, miksei voi rehellisesti sanoa, että mulla on nyt toinen nainen ja tämä oli nyt tässä heippa.

Vierailija
60/272 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mieheni vetosi työmenoihin. Sitten kävi niin, että väitti minulle olevansa illan työasioissa Espoossa ja tuttava näkikin hänet erään talon pihalla Vantaalla ja selvisi ne yömyöhään puoli vuotta jatkuneet työmenotkin sitten. En vaan ymmärrä, miksei voi rehellisesti sanoa, että mulla on nyt toinen nainen ja tämä oli nyt tässä heippa.

Saman kokeneena voisin sanoa, että siinä olisi mieheltäsi mennyt se jännitys...  Mä en tajua, miksi pettäjät ovat niin ajattelemattomia. Siinä sotkussa on kuitenkin useampi ihminen yleensä mukana ja ihan tahtomattaan. :/