Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehellä toinen vai epäilenkö turhaan?

Vierailija
10.03.2016 |

Ollaan seurusteltu kohta 7 vuotta ja asutaan avoliitossa. Lapsistakin ollaan viimeaikoina paljon puhuttu sekä oman asunnon ostosta. Asutaan tällä hetkellä siis kaupungin vuokra-asunnossa.
Mies on myyntineuvottelija, joten hänellä on lähes viikottain työmatkoja ympäri suomea. Yleensä työmatkat kestävät vain päivän tai korkeintaan yhden yön jos pitää todella kauas lähteä. Noin kuukausi sitten hän ilmoitti kuitenkin vasta illalla, että joutuu jäämään yöksi Lahteen, vaikka aina aikasemmin on tiennyt jo ennen lähtöä joutuuko jäämään yöksi vai ei. En silloin ajatellut asiaa sen enempää, mutta jälkeenpäin se on jäänyt vähän mietittymään. Sen jälkeen miehen työmatkat ovat lisääntyneet huomattavasti ja varsinkin juuri ne yön yli kestävät. Hän ei myöskään silloin vastaa puhelimeen, mutta vastaa kyllä viesteihin. Kotona hän käyttäytyy kyllä aivan normaalisti ja seksiä on, mutta läheisyys on vähentynyt tai sitten vain kuvittelen niin. En ole ottanut asiaa puheeksi vielä sillä meillä on aina ollut hyvä luotto meidän suhteessa ja en vain yksinkertaisesti pysty enkä halua uskoa että hän pettäisi. Mutta jotain outoa tässä minusta on. Hän on huomenna lähdössä taas työmatkalle ja minulla on kauhea ahdistus päällä ja en oikein tiedä mitä tehdä.

Kommentit (272)

Vierailija
61/272 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään toisesta naisesta kerrota. Ensin pitää sekstailla tarpeeksi pitkään ja vakiinnuttaa suhde. Ei mies halua epävarmuutta. Ajatella, jos uusi suhde ei toimisikaan! Jäädä nyt tyhjän päälle! Parempi olisi se vanhakin suhde.

Vierailija
62/272 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonii tulin reilu tuntu sitten kotiin ja mies oli edelleen nukkumassa. Kävin ekana katsomassa sen mittarin ihan kaikelta varalta ja tulin sitten takaisin sisään. Miehen puhelin olin olohuoneen pöydällä, mutta hän oli laittanut suojakoodi siihen? Ei ole ennen ollut sellaista ainakaan minusta. Kokeilin muutamaa numeroyhdistelmää, mutta sitten näytölle pamahti teksti että iphone ei ole käytössä, yritä minuutin kuluttua uudelleen. Eli se siitä puhelimen tonkimisesta.. Mikäs nyt eteen? Alkaa pikkuhiljaa olemaan vähän epätoivoinen olo. Työpäiväkin meni ihan sumussa tämän ahdistuksen takia. Nyt pitäisi alkaa nukkumaan jotta jaksan lähteä illalla taas yövuoroin.. Ei kyllä väsytä tippaakaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/272 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nonii tulin reilu tuntu sitten kotiin ja mies oli edelleen nukkumassa. Kävin ekana katsomassa sen mittarin ihan kaikelta varalta ja tulin sitten takaisin sisään. Miehen puhelin olin olohuoneen pöydällä, mutta hän oli laittanut suojakoodi siihen? Ei ole ennen ollut sellaista ainakaan minusta. Kokeilin muutamaa numeroyhdistelmää, mutta sitten näytölle pamahti teksti että iphone ei ole käytössä, yritä minuutin kuluttua uudelleen. Eli se siitä puhelimen tonkimisesta.. Mikäs nyt eteen? Alkaa pikkuhiljaa olemaan vähän epätoivoinen olo. Työpäiväkin meni ihan sumussa tämän ahdistuksen takia. Nyt pitäisi alkaa nukkumaan jotta jaksan lähteä illalla taas yövuoroin.. Ei kyllä väsytä tippaakaan. Ap

On minullakin puhelimessa suojakoodi siltä varalta, että se menee esim. hukkaan. Jos mies epäilisi tämän takia, että petän häntä, niin olisin tyrmistynyt. Tosin, jos tää on ihan uusi juttu niin... Mutta siltikin voi olla vaan kyseessä puhelimen normaali suojaaminen. Kysy häneltä voitko esim. soittaa hänen puhelimestaan jollekin, kun omasi ei ole nyt lähettyvillä ja katso iskeekö paniikki?

Vierailija
64/272 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mieheni vetosi työmenoihin. Sitten kävi niin, että väitti minulle olevansa illan työasioissa Espoossa ja tuttava näkikin hänet erään talon pihalla Vantaalla ja selvisi ne yömyöhään puoli vuotta jatkuneet työmenotkin sitten. En vaan ymmärrä, miksei voi rehellisesti sanoa, että mulla on nyt toinen nainen ja tämä oli nyt tässä heippa.

Saman kokeneena voisin sanoa, että siinä olisi mieheltäsi mennyt se jännitys...  Mä en tajua, miksi pettäjät ovat niin ajattelemattomia. Siinä sotkussa on kuitenkin useampi ihminen yleensä mukana ja ihan tahtomattaan. :/

Niin että jonkun lapsellisen jännityksen haun vuoksi halusi aiheuttaa surua, mielipahaa, ristiriitoja, rikkoa yli 10 vuoden suhteen ja lapsen perheen. Se ei ole enää ajattelemattomuutta vaan omahyväistä omaan napaan tuijottamista ja suoranaista ilkeyttä.

Vierailija
65/272 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"I phone ei käytössä". Ja viimeinen yritys avata puhelin jäi miehelle! Eikä yhtään ihmetellyt miksi näin?!?! P R O V O.

Vierailija
66/272 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin miehen pettäminen selvisi, kun tarkkaan puhelimen. Puhelimessa oli miehen sähköposti ja sähköpostista löytyi vaikka mitä. Lisäksi oli ladannut netistä kännykkäänsä linkkejä deittisivuille, joihin oli rekisteröitynyt. Siinä meni 15 vuoden avioliitto ja kolmelta lapselta ydinperhe. Ja voin sanoa, että täysin puskista tuli miehen touhut. Toosaa sai kotona monta kertaa viikossa enkä koskaan rajoittanut hänen menojaan. Jokin naisen vaisto minullakin sanoi, että jotain outoa miehen touhuissa on...ja kuulemma pettäminen oli mun vika, en kuulemma tarjonnut riittävän monipuolista seksiä.

AP, pääsetkö tsekkaamaan miehen sähköpostin tai Facebookin? Sano miehelle, että unohdit kännykkäsi töihin ja haluat lainata miehen puhelinta että voit soittaa jonkun puhelun. Näet ehkä tunnusluvun jos mies avaa puhelimen sulle. Ja jos et ehdi näkemään niin samalla kun soitat niin yrität tsekata tekstarit, whatsapit, soitetut ja saapuneet puhelut.

Vierailija
67/272 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"I phone ei käytössä". Ja viimeinen yritys avata puhelin jäi miehelle! Eikä yhtään ihmetellyt miksi näin?!?! P R O V O.

Torvi. Mikä viimeinen yritys? Et taida olla iphonea koskaan nähnytkään.

Vierailija
68/272 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelimessa luki tämän jälkeen että yritä minuutin kuluttua uudelleen ja sitten se palautui aivan normaalin näköiseksi.. Ei mies ainakaan herätessään mitään sanonut ja puhelin näytti toimivan ihan normaalisi.. Otin nyt meidän tabletin ja tulin makkariin "nukkumaan" , katson jos täältä löytyisi jotakin mutta epäilen että ei, koska myös minä käytän tätä.

Vierailija
69/272 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelimessa luki tämän jälkeen että yritä minuutin kuluttua uudelleen ja sitten se palautui aivan normaalin näköiseksi.. Ei mies ainakaan herätessään mitään sanonut ja puhelin näytti toimivan ihan normaalisi.. Otin nyt meidän tabletin ja tulin makkariin "nukkumaan" , katson jos täältä löytyisi jotakin mutta epäilen että ei, koska myös minä käytän tätä.

Tsekkaa tabletista netin selaushistoria ja netistä ladatut tiedostot. Tarkasta myös tabletin roskakori, on saattanut deletoida jotain mutta ei ehkä ole muistanut tyhjentää roskakoria. Yritä jos pääset miehen Facebookiin ja sähköpostiin.

Vierailija
70/272 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tuskin siellä tabletissa mitään on, jos se on teidän yhteinen! Ei kai mies nyt niin tyhmä voisi olla. Kyllä ne siellä puhelimessa on, jos jossakin. Pyydä saada soittaa hänen puhelimella tai kysy suoraan saatko katsoa? Jos menee vaivaantuneeksi, alkaa selitellä tms., niin kyllä jotain salattavaa on. Tosin olisin minäkin aluksi varmasti ihmeissäni, jos mieheni pyytäisi saada tutkia puhelimeni, tosin antaisin sen varmasti mukisematta, kun ei ole mitään salattavaa.

Vierailija
71/272 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli äsken ihmettelemään, että enkö nukukkaan kun kuuli ääntä täältä makkarista. Mutta tosiaan ei täältä tabletista mitään löydy.. Miehen työsähköposti oli tosin auki ja siellä oli tosiaan hotellivaraus pieksämäelle ensi yöksi. Joten sinne hän on aivan varmasti menossa. Mitenhän minä nyt etenen tässä asiassa vai jätänkö asian vaan tähän? Ei ilmeisesti ainakaan tästä reissusta ole valehdellut. Ap

Vierailija
72/272 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika löyhät todisteet sulla nyt on.

Eipä sulla taida olla vaihtoehtoja kuin

*unohdat koko jutun

*kysyt mieheltäs suoraan

*odotat uutta tilaisuutta tutkia puh/sähköposti.

Hhmmm. Etkö vois olla olevinaan lähettävinäs johonkin sähköpostia. Haluatkin lähettää sen ensin miehelles jotta näet siinä olevan liitetiedoston aukeavan/toimivan. Yhdessä sitten ihmettelette sitä miehen puhelimesta.

Itse teen tätä muista syistä. Varsinkin jos lähetän johonkin jotain virallisempaa niin tietää että s.posti toimii ja mahd liite myös aukeaa.

Vierailija
73/272 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan!

Vierailija
74/272 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hyvä että oli kuitenkin varannut sen hotellin. Joku toivonkipinä siitä, että on rehti eikä petä, löytyy. Mutta pakko kyllä sanoa että tyrmistyttää kuinka paljon tähänkin ketjuun on ilmottautunut petetyksi tulleita. Avn perusteella on yleisempää se, että jompikumpi osapuoli pettää, kuin se että ei petetä. Omaan päähän se ei vaan mene, en ymmärrä kuinka niin moni on valmis tekemään jotain niin kamalaa "rakastamalleen" ihmiselle. Surullista :(

Vierailija
75/272 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas hyvä että oli kuitenkin varannut sen hotellin. Joku toivonkipinä siitä, että on rehti eikä petä, löytyy. Mutta pakko kyllä sanoa että tyrmistyttää kuinka paljon tähänkin ketjuun on ilmottautunut petetyksi tulleita. Avn perusteella on yleisempää se, että jompikumpi osapuoli pettää, kuin se että ei petetä. Omaan päähän se ei vaan mene, en ymmärrä kuinka niin moni on valmis tekemään jotain niin kamalaa "rakastamalleen" ihmiselle. Surullista :(

Ja mä olin siis se lahtelainen

Vierailija
76/272 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tuli äsken ihmettelemään, että enkö nukukkaan kun kuuli ääntä täältä makkarista. Mutta tosiaan ei täältä tabletista mitään löydy.. Miehen työsähköposti oli tosin auki ja siellä oli tosiaan hotellivaraus pieksämäelle ensi yöksi. Joten sinne hän on aivan varmasti menossa. Mitenhän minä nyt etenen tässä asiassa vai jätänkö asian vaan tähän? Ei ilmeisesti ainakaan tästä reissusta ole valehdellut. Ap

AP

Tarkasta onko miehen työsähköpostissa suora linkki faceen ( joku facesta tullut maili ja jos siinä linkki faceen ja facen salasana tallennettuna valmiiksi). Jos miehen työsähköpostia on Outlook niin tarkasta sieltä kohta Contacts. Contactsissa on linkattuna miehen kännykkään tallennetut puhelinnumerot eli voit katsoa keiden kanssa soittelee ja viestittelee.

Vierailija
77/272 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo hotellivaraushan ei paljasta yhtään mitään. Asiakastapaamiset varmaan on ihan oikeita, mutta huoneessa todennäköisesti on joku toinenkin paikalla. Eli nainen reissaa kätevästi miehen mukana ja hotellit menevät näppärästi firman piikkiin. Ei kukaan jää muuten Pieksämäellä pe-la yöksi työviikon jälkeen, jos siihen ei ole jotain syytä..

S-kortin asiakashistoria kannattaa katsoa: mitä niillä työreissuilla on ostettu...

Vierailija
78/272 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilin vaimon pettävän syksyllä annoin vain asian olla. Jossain vaiheessa se tulee ilmi. Niin tulikin. Kun olin riittävän varma petin sitten itsekin. Vaimon sivusuhde loppui joten lopetin omat seikkailuni. Kaksikymmentä vuotta avioliittoa ja kolme teiniä kotona. Tottakai molemmat haluavat joskus vähän jännitystä elämään. Nyt eletään taas ihan normaalisti.

Vierailija
79/272 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista sitten tämä vauvapalstailu selaushistoriasta... Jos miehesi käy meinaan poistelemassa itse jotain, voi nähdä tämän ketjun ja saada varoituksen - mikäli siis aihetta on.

Sulla ei varmaan ole ketään tuttua siellä Pieksämäellä?

Ja noille suoraan kyselemistä ehdotteleville sanon: jos osaa pettää, osaa myös valehdella! Ei auta kyselyt. Ei sitten mitkään  kauniit kyselyt, mitä täällä jotkin ovat muotoilleet.

Vierailija
80/272 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen pankkitunnukset saatavillasi? Sieltä saattaa löytyä epäilyttäviä ostoksia.