Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehellä toinen vai epäilenkö turhaan?

Vierailija
10.03.2016 |

Ollaan seurusteltu kohta 7 vuotta ja asutaan avoliitossa. Lapsistakin ollaan viimeaikoina paljon puhuttu sekä oman asunnon ostosta. Asutaan tällä hetkellä siis kaupungin vuokra-asunnossa.
Mies on myyntineuvottelija, joten hänellä on lähes viikottain työmatkoja ympäri suomea. Yleensä työmatkat kestävät vain päivän tai korkeintaan yhden yön jos pitää todella kauas lähteä. Noin kuukausi sitten hän ilmoitti kuitenkin vasta illalla, että joutuu jäämään yöksi Lahteen, vaikka aina aikasemmin on tiennyt jo ennen lähtöä joutuuko jäämään yöksi vai ei. En silloin ajatellut asiaa sen enempää, mutta jälkeenpäin se on jäänyt vähän mietittymään. Sen jälkeen miehen työmatkat ovat lisääntyneet huomattavasti ja varsinkin juuri ne yön yli kestävät. Hän ei myöskään silloin vastaa puhelimeen, mutta vastaa kyllä viesteihin. Kotona hän käyttäytyy kyllä aivan normaalisti ja seksiä on, mutta läheisyys on vähentynyt tai sitten vain kuvittelen niin. En ole ottanut asiaa puheeksi vielä sillä meillä on aina ollut hyvä luotto meidän suhteessa ja en vain yksinkertaisesti pysty enkä halua uskoa että hän pettäisi. Mutta jotain outoa tässä minusta on. Hän on huomenna lähdössä taas työmatkalle ja minulla on kauhea ahdistus päällä ja en oikein tiedä mitä tehdä.

Kommentit (272)

Vierailija
261/272 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin elämäni suuren rakkauden kanssa vielä vuosi sitten. Koin olevani todella rakastettu sanoin ja teoin, mies sanoi, ettei koskaan pettäisi minua ja haluaa jakaa vanhuuden kanssani. Koskaan emme riidellyt, toki jotain mieilipide-eroja oli ja piku suutahduksia minun puoleltani max pari tuntia kerran kuussa.Olimme pari melkein 10v ja ulkopuolisten silmin syvästi rakastuneita. 

Tuli jotain viileyttä ja laiskuutta niin intensiiviseen seksielämään muutaman viikon kuluessa. Sellainen palo jäi pois. Alkuun luulin sen olevan työstressistä johtuvaa, mutta vähitellen tuli erektiovaikeuksia ja seksi alkoi tuntua mekaaniselta. Kirjoitin tästä tännekin palstalle, onneksi. Lopulta kysyin suoraan, onko toinen nainen kuvioissa. Itkien myönsi näin olevan. Liittomme loppui siihen ja mies muuttikin uuden naisen kanssa hyvin pian yhteen ja kihlautui. Heillä oli alusta alkaen ollut selvää, että päätyvät yhteen.

Toivottavasti näin ei ole ketjun aloittajan kanssa.  Itse en jatkaisi pettäjän kanssa ja oikeastaan en kykene enää miehiin luottamaan.

Olen pahoillani :( Kauhea tarina ja yksi pahimmista peloistani.

Kertoiko mies koskaan, miksi kohteli sinua noin epäreilusti ja tunteettomasti? Miksei yhtään käytöksellään arvostanut? Oikeastaan arvaan jo, johtui pelkäämisestä/häpeästä/muusta raukkamaisesta.

Vierailija
262/272 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oppi tästä tapauksesta, että seuraavaa stooria varten kannattaa tehdä taustatutkimusta vähän enemmän. Kannattaa esimerkiksi sijoittaa tarinan huippukohtaus riitävän isoon kaupunkiin, josta löytyy useampia hotelleja, ravintoloita ynnä muita.

Hyvää jatkoa ap:lle, palaathan paremman tarinan kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/272 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijaa.

264/272 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Seksileikkien kuvaaminen ilman toisen osapuolen hyväksyntää on aika surkee vertaus tähän juttuun :'D

Aj jaa: "Pahalta kuullostaa :( Mä asun Lahdessa, voin käydä vakoilemassa missä äijäsi luuhaa 😁😁".

Väitän että hyvinkin osuva vertaus jos ehdotuksen tehnyt nainen niin menettelisi. Yhtä luokatonta toimintaa. Piste.

Vierailija
265/272 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
266/272 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

what!!!?!?!?!??1

Vierailija
267/272 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, saatiin asiat sovittua ja rakastan edelleen miestäni, pieksämäellä hän nussi jotai random muijaa hotellihuonees. Huhuu ap millon tuut kertoo tarinan loppuu x))!

Vierailija
268/272 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei jäikö tää oikeesti tähän 😡

Vierailija
269/272 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taideta saada ikinä loppu huipennusta :(

Vierailija
270/272 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähänx oot dorka ku alotat tälläsen jtun ja site et kerro miten kävi....

Vierailija
271/272 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blääh?

Vierailija
272/272 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko tässä happy ending?