Meidän pentu on idiootti!!
Pari tuntia sitten meidän penska yritti vääntää jalkaansa meidän rappusten kaiteen välistä (älä kysy miksi). Nassikka huutaa ettei saa väännettyä jalkaansa, johon minä sanoin että kyllä saat, kunhan väännät kovaa. Nyt ollaan polilla jalkaa kipssamassa...
Kommentit (19)
No siinä on lapsi perinyt vanhempansa aivot.
Kerrankin vanhempi on rehellinen! Sinä vanhempi olet viisas! Kumarran edessäsi!
Ääliö on. Ehkä jotain oppi tai sitten ei.
Lapsi kun rehellisesti kertoo lääkärille mitä tapahtui ja mitä sinä sanoit, lääkärin on tehtävä lastensuojeluilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi kun rehellisesti kertoo lääkärille mitä tapahtui ja mitä sinä sanoit, lääkärin on tehtävä lastensuojeluilmoitus.
Miksi vi***ssa?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vi***ssa?!?
Lapsen turvallisuudesta ei ole huolehdittu, päinvastoin yllytetty tekemään vahinkoa itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vi***ssa?!?
Alkoiko pelottaa? Kuka se idiootti olikaan?
Meidän pentu työnsi polvensa tuolin pinnojen väliin. Polvi turpos välittömästi ja olin jo kutsumassa palokuntaa apuun. Sain sentään itse venytettyä tuolia ja saatiin polvi ja tuoli pelastettua. Ja meidän pentu on sentään jo 16v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vi***ssa?!?
Lapsen turvallisuudesta ei ole huolehdittu, päinvastoin yllytetty tekemään vahinkoa itselleen.
Keep tellin' that to yourself!
Sekä pentu että vanhemmat ovat idiootteja!
Ne geenit...toivottavasti ymmärrätte pitää lapsiluvun pienenä.
Sairasta yllyttää lasta tuollaiseen. Toivon totisesti, että poika kertoo lääkärille rehellisesti mitä tapahtui.
Eipä mulla muuta.
Sisukas kaveri. Onko hänellä ihan normaali kipuaisti?
Onko tullut kertaakaan mieleenkään asiallisesti kysyä 'miksi et halua mennä kouluun'?
Ootko itseesi tyytyväinen?