Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisia asioita mistä kiihotutte?

Vierailija
10.03.2016 |

Tätä ei sitten tarvitse poistaa, saahan täällä muutenkin seksistä kirjoittaa.

Isellä ehkä se, jos joutuu vaikka väkijoukossa ahtautumaan pienestä väleistä niin saattaa aiheuttaa lievää kiihottumista.

Mainitkaa mielellään myös ikä ja sukupuoli, itse nainen 24v

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Läskibasso. Varsinkin jos sitä soittaa hattupäinen mies, pöksyni kastuvat välittömästi. Soittajan naamalla ei niin väliä siis :D

- Bensan tuoksu

- Autoa ajava mies. Siis ihan sama mikä perus-Toyota on alla, jos saan katsella pelkääjän paikalla kun ajaa, kiihotun

- Parransänki

- Ne intin laivastounivormut uh. Vaikka voisin olla suunnilleen niiden alokkaiden äiti, mutku ne puvut..

Nainen 35v

Vierailija
62/138 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisissä vessoissa pöntössä olevista paskaraidoista, yritän yleensä masturboida vielä paikanpäällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne, kun poliisiauto ajaa perässä tai kaupan vartija seisoo selän takana ja tiedät olevasi erityisen tarkkailun kohteena...

Vierailija
64/138 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tai ei mitään! jonkun tapauksessa luultavasti ei mitään.

Vierailija
65/138 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kävelen naispuolisen ystäväni kanssa kadulla tai käymme yhdessä kaupassa. Ollaan kaksi hyvän näköistä naista ja saan kicksit siitä, että ajattelen ihmisten luulevan meitä lesbopariksi.

Vierailija
66/138 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kävelen naispuolisen ystäväni kanssa kadulla tai käymme yhdessä kaupassa. Ollaan kaksi hyvän näköistä naista ja saan kicksit siitä, että ajattelen ihmisten luulevan meitä lesbopariksi.

Oletko kertonut ystävällesi ajatuksistasi?

Vierailija
67/138 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kertonut ystävällesi ajatuksistasi?

En. Miksi pitäisi?

Vierailija
68/138 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen mielessäni naista pannessani että tässä työnnyn kunnon leveäperseiseen kantturaan, oikein kunnon lehmään - oli siis nainen oikeasti millainen tahansa. Sitten vielä lisään mielessäni että sillä on oikein iso, haiseva vanha pillu. Ja sitten lentää lasti, ei pysty mitenkään tuon jälkeen pidättelemään

Alko taas tehdä mieli, ai että

Vierailija
69/138 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein karvaiset miehet, möreä ääni, seksikirjat, kovat otteet, ryhmäseksi missä vain minä (1 nainen) ja paljon miehiä panemassa joka reikään ja runkkaa mun rinnuksille. Mies joka avaa vyötään. Toi vyön avaaminen on se kiihottavin "esileikki", oon aivan märkänä. Jos makaan sängyllä ja mies tulee päälle ja avaa vyönsä oikein hitaasti... Ja sit ne housut pois...

Vierailija
70/138 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tajunnut tämän itsestäni vasta nyt kolmekymppisenä. Saan yhdynnässä orgasmeja vain jos olen oikein pissahätäinen.

Ehkä joku rakon paine vaikuttaa alakerran hermoihin, en tiedä. Ja nainen siis olen. Varsinaiset pissaleikit ei kiinnosta pätkääkään.

Ilman täyttä rakkoa yhdyntä ei tuntunut myöskään aiemmin miltään, vaan semmoiselta ihme kitkuttamiselta. Vasta kun hiljattain tajusin liukuvoiteen olemassaolon ja voi jösses! Into peruspanemiseenkin (lue pissahädättömään) on alkanut heräillä, vaikkei orgasmia yleensä kuulukaan.

Nytkin vähän pissattaisi, mietin pitäisikö herättää puoliso päikkäreiltä. Mahiksia orgasmin saamiseen minulla on harvoin kun olen jo "luovuttanut" sen suhteen etten edes yritä tulla perussessiossa. Olosuhteiden on oltava otolliset.

Onko muita rakko-ongelmaisia? En ikipäivänä kehtaisi puolisolle myöntää.

Vierailija
71/138 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi pettää puolisoani, mutta kiihotun vain pervon eksäni ajattelemisesta. Kuinka vieroittua?

Vierailija
72/138 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body search. En tidä mikä siinä on, mutta tajusin ensi kertaa kiihottuvani siitä aina oikein kunnolla kun pari vuotta sitten työreissulla Kiinassa jouduin sellaiseen kai johonkin satunnaisotokseen, kun korut yms piippasivat pariin kertaan siinä turvatarkastuportilla ja jouduin vähän sivummalle kopeloitavaksi.

Ei ollut naispuolista siinä, joten sen suoritti mies. Vieressä 'vartioi' toinen, ja minut kopeloitiin ihan kunnolla.

Käskettiin ottaa vyö pois ja riisua ihan kaikki korut, kengät ja päällimmäinen pitkä peittävä paitani, alustoppi tietty sai jäädä. Jo se oli kiihottava hetki, vaikka tiesin ettei minulla tietysti mitään hätää siinä ole. Sen jälkeen turvamies tunnusteli jalat kunnolla sisäreisiä myöten, ehkä aavistuksen liian pitkälle ylöspäin ja housunkaluksen sisäpuoleltakin sormillaan. Rintaliivien alaosan sisään sormenpäät siitä paidan päältä tunnusteli olenko sinne jotain 'piilottanut' ja hipoi vähän liian kauan rintojeni sivuiltakin. En tiedä menikö sopimattomuuden rajan yli, mutta kiihotuin silti siitä tunteesta ja mielikuvituksessani olisi saanut mennä pidemmällekin.

Vierailija
73/138 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
74/138 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tetristä pelaavat naiset - jo ajatus tuottaa puoliheijarin.

Vierailija
75/138 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskolliset miehet

Vierailija
76/138 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

isi-tytär roolileikit. Oma isä ei kiinnosta yhtään, mutta roolileikkiasrtelma saa kostumaan välittömästi.

En tiedä mikä on päässäni vinksallaan :/

Vierailija
77/138 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Runk-Cat

Vierailija
78/138 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan tän nuoruudesta kouluajalta kun piti kirjoittaa vihkoon opettajan sanelemaa tekstiä tai kopioida piirtoheittimen kalvolta... Se kun olit jäljessä tekstissä ja piti kiireesti kirjoittaa, muut ehkä odotti ja olit ainoa jolla homma oli vielä kesken. Itseasiassa hidastelin tahallani koska tilanne oli jostain syystä todella kiihottava. :)

N35

Mulla sama. En olisi uskonut, että kukaan muu kiihottuu kiireestä. Näen joskus unia, joissa myöhästyn jostakin ja saan samalla orgasmin unessa. Ylioppilaskirjoituksissa kiihotuin todella voimakkaasti, kun sain paperin eteeni, enkä osannut aloittaa. Se tunne, kun muut kirjoittavat kynä sauhuten ja itse ei vaan pysty.

Vierailija
79/138 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musti ja mirri. Siis iso jötikkä naisen pimperossa.

Vierailija
80/138 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kiihottaa kaikki naiset jotka kävelevät rannalla bikineissä

Ja sitten barbie nuket

M20

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi