Esko Eerikäisen korvat
On upeat ja näyttävät. Toki onhan Esko muutenkin tosi äijä.
Kommentit (19)
Oliso niitäkin käsitelty niin kuin kaljuakin?
Vierailija kirjoitti:
korvakarvat siirretty päälaelle?
Vierailija kirjoitti:
Ja päänmuotoa ja hampaita, ihoakin värjätty.
Onpa kiva keskustelu, hän on itsekin kertonut tulleensa kiusatuksi niistä. Kuka mitään korvilleen voi? Ei ihme, että ihmiset leikkelee itseään, kun jo korvat ovat aihe nälviä.
Mutta pahin on kynsilakka. Voi yök.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kiva keskustelu, hän on itsekin kertonut tulleensa kiusatuksi niistä. Kuka mitään korvilleen voi? Ei ihme, että ihmiset leikkelee itseään, kun jo korvat ovat aihe nälviä.
Täytyyhän nyt pikku huumoria kestää ja osata nauraa itselle. Älä sinäkään ole tuollainen tosikko.
Ei eroa mitenkään zelenskyin korvista . Pimeyden jengillä on korvat .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyyhän nyt pikku huumoria kestää ja osata nauraa itselle. Älä sinäkään ole tuollainen tosikko.
Laitapa omasi, miehesi ja lastesi kuvat tänne niin laitetaan pikku humoria. ;)
Söpöt korvat on ja muutenkin mukavan oloinen heebo.
Vierailija kirjoitti:
Söpöt korvat on ja muutenkin mukavan oloinen heebo.
Esittää vain mukavaa...
Vierailija kirjoitti:
Vähän liikaa tulee Dumbo mieleen.
Meille kaikille annetaan syntymässä ulkonäkö jokaiselle jolle emme itse voi mitään. Vain sivistymättömät haukkuvat ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta pahin on kynsilakka. Voi yök.
Kynsilakka ja meikit eivät ole vain naisen oikeus. Jokainen tehköön itselleen mitä päättää.
Minä otin jopa hänestä mallia kesällä ja lakkasin sormien kynnet kaikki eri väreillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän liikaa tulee Dumbo mieleen.
Meille kaikille annetaan syntymässä ulkonäkö jokaiselle jolle emme itse voi mitään. Vain sivistymättömät haukkuvat ulkonäöstä.
Minä olen sivistymätön. Sain sen syntymälahjana...
Varmaan hyvä kuulo.