Omituisia asioita mistä kiihotutte?
Tätä ei sitten tarvitse poistaa, saahan täällä muutenkin seksistä kirjoittaa.
Isellä ehkä se, jos joutuu vaikka väkijoukossa ahtautumaan pienestä väleistä niin saattaa aiheuttaa lievää kiihottumista.
Mainitkaa mielellään myös ikä ja sukupuoli, itse nainen 24v
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen tai mies vaihtaa vaatteita.
Olen siis bi
Joskus olen fantasioinut naisen vaatteiden vaihdosta niin, että hän on pukusuojassa tai sermin takana niin, että tiedän/arvaan, että mitä siellä tapahtuu, mutta en saa nähdä, jolloin mielikuvitus lähtee liikkeelle.
M
Vierailija kirjoitti:
Gynkologi. Itselleni tästä on jo tullut ns 'kynnyskammo' siis kiihotun jo hyvän aikaa sinne menoa. En todellakaan nauti siitä itse toimenpiteestä (viakka nautinkin salaa) muuta se kaikki. jutustelu, riisuminen ja etenkin kun siihen pitää mennä ja jalat telineille. Kaikki paikat aivan esillä, useimmiten olen noissa aivan kunnolla kostunut ja tiedän että gyne sen huomaa, paisuneen klitorikseni ja turpean alapään kostena. En osaa sanoa mikä siinä on, silti aina aivan tahallani valkkaan mieslääräkin aikaa varatessani.
Olen fantasioinut tuosta naisen jalat telineillä olemisesta niin, että saan nähdä, mutta minun pitää olla naisesta katsottuna sivussa tai viistosti pään suunnassa siten, että intiimi alue jää piiloon. Itse toimenpide ei kiinnosta/kiihota pätkääkään vaan ajatus siitä, että saan olla läsnä hyvin intiimissä ja henkilökohtaisessa tilanteessa samalla, kun tuo paikkojen piilossa oleminen suojaa sen naisen kaikista intiimeimmän paikan yksityisyyttä.
Mies
Kiihotun kitaran soiton katselusta, etenkin oman mieheni kun tiedän mitä ne nopeasti liikkuvat sormet voivat myös minulle tehdä.
Lisäksi kun jännitän paljon tai pelkään että jään kiinni jostain virheestä vaikka töissä, jännittyy vatsa ja saatan kiihottua.
Siitä kun on älytön pissahätä se paine rakossa.ja kiemurtelu sitä pidätellessä aiheuttaa ihanan tunteen
Vierailija kirjoitti:
Kiihotun kitaran soiton katselusta, etenkin oman mieheni kun tiedän mitä ne nopeasti liikkuvat sormet voivat myös minulle tehdä.
Lisäksi kun jännitän paljon tai pelkään että jään kiinni jostain virheestä vaikka töissä, jännittyy vatsa ja saatan kiihottua.
Tuohon viimeiseen liittyen, mulla kävi varsinkin joskus nuorena niin että kun jännitin jotain asiaa oikein kovasti, jännitin huomaamattani koko alavatsan ja alapään lihakset. Ei se nyt suoranaisesti kiihottavalta tuntunut, mutta "jännältä".
Nykyään vähän samaan kategoriaan menee se, että saatan kiihottua nälän tunteesta. Jos olen yksin kotona ja voin itse säädellä tilannetta, eli päättää milloin syön. Joskus tietyssä mielentilassa kasvava näläntunne ja tyhjä vatsa aiheuttavat kiihottumista. Kai siinäkin on jotenkin nuo tuntemukset vatsan alueella... Ja oman kehon kontrollointi, tai jotain. Tämä ei toimi missään töissä, kaupungilla tms. missä tulee lähinnä vain huono olo ja heikkous ja väsymys jos ei syö silloin kun on nälkä.
Siitä kun naisten pikkareiden rajat näkyvät housuista läpi.
Vierailija kirjoitti:
Kiihotun hevosten pyllyistä
Kouluratsastus on kiihottavaa. Timmi ratsastaja viimeisen päälle tyylikkääseen asuun puettuna ja ylväs hevonen, jonka suusta roiskuu sen rintaan vaahtopärskeitä.
N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihotun hevosten pyllyistä
Kouluratsastus on kiihottavaa. Timmi ratsastaja viimeisen päälle tyylikkääseen asuun puettuna ja ylväs hevonen, jonka suusta roiskuu sen rintaan vaahtopärskeitä.
N42
Ylipäätään hoikka, hyväkuntoinen mies ratsailla 🤤
Kun näen nuoren miehen hikiset ja mielellään sopivasti likaiset kalsarit ja saan tilaisuuden haistella niitä, esim talon lenkkisaunan pukuhuoneessa tai työpaikan vastaavassa, olen ekstaasissa.
- Ukkomies 38 v
Minua kiihottaa kaikenlaiset sukkahousut. Puen niitä päivittäin ylleni. Pidän erityisesti paksummista sukkahousuista, tyköistuvista ja liukkaista, mutta pehmeistä. Olen mies ja 59 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gynkologi. Itselleni tästä on jo tullut ns 'kynnyskammo' siis kiihotun jo hyvän aikaa sinne menoa. En todellakaan nauti siitä itse toimenpiteestä (viakka nautinkin salaa) muuta se kaikki. jutustelu, riisuminen ja etenkin kun siihen pitää mennä ja jalat telineille. Kaikki paikat aivan esillä, useimmiten ....Tästä eteenpäin haluan nähdä naiseni seksi-lävistysten teon ! Jalat levitettynä telineillä ja reiìtys tulee pimpsaan . Ihanaa .
Tytöt korjaavat kiertyneitä rintsikan olkaimia kaupan kassajonossa edessäni !
Joitain päiviä sitten näin kaupungilla eräällä nuorella naisella erittäin syvään painautuneen kamelinvarpaan. Hän oli pukeutunut pukuun, joka oli kiva lisä. Ohi kulkiessa en voinut olla tuijottamatta tuota näkyä jolloin huomasin kihelmöintiä kalussani. Tuo oli outoa minullekin. En ole aikaisemmin kiihottunut tuollaisesta.
Alusvaatteiden rajat naisella. Aai että
Punaiset luonnolliset kynnet. Aivan sulaa vahaa.. Kertoo siitä, että kokeneet naiset mieleeni. Pikku tytöt ei siinä pärjää.
Vieraan miehen kyntötyön jäljiltä valuva turpea römpsä tai peppu. Rämähtää seisokki alle aikayksikön.
Keskieurooppalainen perhetuttavamme lähetti vaimolleni lahjaksi klassiset nailonsukat. Hän varmaan odottaa vaimoni käyttävän niitä seuraavan vierailunsa aikana.