Omituisia asioita mistä kiihotutte?
Tätä ei sitten tarvitse poistaa, saahan täällä muutenkin seksistä kirjoittaa.
Isellä ehkä se, jos joutuu vaikka väkijoukossa ahtautumaan pienestä väleistä niin saattaa aiheuttaa lievää kiihottumista.
Mainitkaa mielellään myös ikä ja sukupuoli, itse nainen 24v
Kommentit (138)
Naisen tiukka hyvännäköinen farkkutakamus.
Naisen hyvin hoidetut varpaat ja jalat kauniissa sandaaleissa. Saa seisokin aikaiseksi, vaikka en tuntisi naista. Oma vaimo antaa laueta jaloilleen, todella kiihottavaa.
Vaimolla hieman natsityylinen asu ja ruoskii minua pyllylle.
Kiihottaa ajatus että mieheni laittaisi suonikasta munaansa nuoreen, timmiin, sellaiseen vaaleahiuksiseen sinisilmäiseen elovena tyttöön. Kuvittelen mieheni olevan toimistossaan töissä puku päällä, kun hänen nuori sihteerinsä tulee kirjaimellisesti hommiin. Mies alkaisi hitaasti kosketella tyttöä varoen pakaroista, näen oven raosta heidän touhunsa. Tytön hameen alta valuu kosteus. Mies nostaa tytön pöydälle ja nuolee tätä välillä silmiin katsoen varmistaakseen tytön nautinnon. Hetken nuoltuaan mies kääntää tytön ja työntyy sisään hitaasti..
Kiihotun jossain määrin aina esim lentokernttien turvatarkastuksissa, kun joutuu siihen kopelointiin. Muutaman kerran sen on tehnyt miesvartija, kun naisia ei ole ollut siinä. Kun ne kädet määrätietoisesti ja vähän kovillakin otteilla tunnustelee rintaliivien reunoilta ja housujen vyötärön sisäpuolta, olen vähän josksu kostunutkin. Joskus kun jotuisi sinne sivummalle johonkin huoneeseen ja kopeloitaisiin oikein kunnolla ja vaikka pitäisi riisua jonkun karskin poliisin / vartijan edessä, niin voisi vaikka mitä tapahtua.
Pienet vatsamakkarat. Ei isoja läskejä, mutta sen verran, että on makkarat.
Vierailija kirjoitti:
En voisi pettää puolisoani, mutta kiihotun vain pervon eksäni ajattelemisesta. Kuinka vieroittua?
Kunnon pervot miehet on heikkouteni. Kyllä usein vilahtaa myös omaa kivaa pitäessä exä, joka puheli tuhmia ja oli muutenkin sopivan äänekäs ja varmaotteinen sängyssä... En tiedä pitäisikö siitä edes vieroittua, ajatukset on ajatuksia. Mutta joo, kiimaiset, halukkaat miehet jotka himoitsee naista (erityisesti itseäni) saa kyllä liekkeihin. Ei mitään lemmiskelijää, ainakaan oviksen aikaan.
M27 kirjoitti:
Bodypaint. Naisen kaunis, maalattu vartalo ja etenkin maalatut kasvot. Kicksit ei tule mallin alastomuudesta vaan jonkinlaisesta rohkeudesta ja olosta 'jonain muuna'. Myös muu koristelu naisen paljaalla iholla on hot. Tatuoinnit ei.
Se on kyllä... ja parhaat maalaajathan on huippulahjakkaita, todellisia taitelijoita!
Naisen koko selän peittävät pitkät, tuuheat hiukset. Minusta überfeminiinistä.
Hoikka nainen kansallispuvussa.
Omituisinta tuossa kansallispukuasiassa on se, että en ole tottunut näkemään usein naisia kansallispuvuissa. Oman ikäluokkani ja sitä nuoremmat naiset eivät todellakaan pidä niitä.
Vanhemmatkin tosi vähän.
Mutta joka kerta kun kohtaan sievän naisen pukeutuneena juhlissa kansallispukuun, olen ihan myyty. Tätä tapahtuu kuten todettua harvoin.
En mitenkään tajua minkä vuoksi, mutta ei kai sen väliä. O,en ns 'vakkari' piirrosmalli ja äyn noin kerran viikossa malllina,. Joka ainoan kerran kun riisuudun, kiihottaa aivan törkeästi.....kun teidän miten nannit nöpsöttää kunnolla ja ymmärrän miten ne muutamat miesoppilaat (miki ei joku nainenkin) katsoo jalkoväliäni. Joskus oikein valun kiihotustani siinä sen koko ajan, häpeän sitä ja kiihotun vain enemmän siitäkin tunteesta.
T: Kummanainen
Tiedän että oma fetissi voi tuntua monista oudolta, mutta en ole tämän kanssa yksin kun tälle näkyy olevan sivustokin.
Se on kuulokkeet tai kuulosuojaimet.
Henkilökohtaisesti itse esine ei ole se juttu, vaan niiden käyttöön liittyvä valta siihen liittyvine tunteineen ja ajatuksineen.
Esimerkiksi joissain television viihdeohjelmissahan on käytetty kuulokkeita ja niihin soitettavaa musiikkia estämään osallistujaa kuulemasta ympärillä olevia ihmisiä ja, visailuissa, oikeaa vastausta.
Vastaavaa ratkaisua, kuin television viihdeohjelmissa, näkyvät käyttäneen joidenkin sairaaloiden osastoilla niin, että huonetoverit pitävät toisen asiakkaan yksityisyyden turvaamiseksi kuulosuojaimia, mahdollisesti radiolla varustettuna, silloin, kun huoneessa keskustellaan hänen yksityisistä asioista. Voisin kuvitella, että itsellä tuon kaltaiseen tilanteeseen realielämässä päätyminen, joko sairaalassa tai jossain muualla, ei välttämättä aiheuttaisi mitään seksuaalisia reaktioita, vaan voisin kenties tuntea turvallisuuden tunnetta ja mielihyvää. Tämä todennäköisesti sen vuoksi, että omaa yksityisyyttäni ja sekä fyysistä- että psyykkistä tilaa on vuosien aikana loukattu ja olen ollut ns. kynnysmatto muille ihmisille.
Kuulotesteissä ja -tutkimuksissa kuulokkeiden ja mahdollisen kopin tehtävähän on pyrkiä varmistamaan, ettei tutkittava kuule muuta kuin sen, mitä tutkija haluaa. Sen lisäksi noissa usein, ellei aina, tutkittava katsoo tutkijasta poispäin ettei näe hänen toimintaa. Näin ollen tuossa syntyy vielä toinen valta-asetelma kun tutkija päättää tilanteen kulun, seuraa tutkittavan tekemisiä ja tutkittavan tehtävänä on yrittää pinnistellä aisteja, yrittää seurata tilanteen kulkua ja toimia tutkijan haluamalla tavalla.
Tämä fetissi toimii itsellä kahta tietä: joko niin, että itsellä on luurit korvilla silloin, kun vastapuolen joukossa on nainen tai naisia, tai niin, että jollain naisella on luurit korvilla.
Kaupungilla kun näkee silloin tällöin kuulokkeita käyttäviä naisia, niin sekin toimii, mutta toisella tavalla. En kuule, että mitä he niiden kautta kuuntelevat ja toisaalta kuulokkeet toimivat vahvana sosiaalisena signaalina siitä, ettei halua olla kanssakäymisessä muiden lajitovereiden kanssa.
M
Vierailija kirjoitti:
M27 kirjoitti:
Bodypaint. Naisen kaunis, maalattu vartalo ja etenkin maalatut kasvot. Kicksit ei tule mallin alastomuudesta vaan jonkinlaisesta rohkeudesta ja olosta 'jonain muuna'. Myös muu koristelu naisen paljaalla iholla on hot. Tatuoinnit ei.
Se on kyllä... ja parhaat maalaajathan on huippulahjakkaita, todellisia taitelijoita!
Olisipa muuten ihana saada antautua itsekin jonkun taitavan maalattavaksi... varmaan pääsisi mukavasti irti arjesta, jos saisi pintaansa vaikka kultamaalia päästä varpaisiin.
Kun naisella on ollut sukkahousut koko päivän jalassa ja saan niitä sen jälkeen haistella. Siis että ne ovat edelleen naisen jalassa. Samoin itseäni reilusti vanhemmat naiset kiinnostavat minua.
Hoidetut nätit varpaat. Moni nainen pitää tätä outona....
Gynkologi. Itselleni tästä on jo tullut ns 'kynnyskammo' siis kiihotun jo hyvän aikaa sinne menoa. En todellakaan nauti siitä itse toimenpiteestä (viakka nautinkin salaa) muuta se kaikki. jutustelu, riisuminen ja etenkin kun siihen pitää mennä ja jalat telineille. Kaikki paikat aivan esillä, useimmiten olen noissa aivan kunnolla kostunut ja tiedän että gyne sen huomaa, paisuneen klitorikseni ja turpean alapään kostena. En osaa sanoa mikä siinä on, silti aina aivan tahallani valkkaan mieslääräkin aikaa varatessani.
Kiihotun suuren tavaratalon sukkahousu-osastolla. Pakkausten ihanat kuvat naisten vartaloista sukkiin verhoutuneena ja laaja valokoima ihania nailoneita eri väreissä ja paksuuksissa
Tiukat farkut hoikalla/ fitillä naisella.
Ei nyt niin omituinen, koska ovat aika arkinenkin vaatekappale. Se ehkä vähän itseäni ihmetyttää, että pidän niitä paljon seksikkäämpänä kuin paljastavia kuteita.
Itsellekin tulee seksikäs olo, kun vetää farmarit kinttuihin. Olen ajatellut, että johtuu ehkä siitä, kun pahimman/ parhaimman testohormonin luonnollisen yliannostuksen aikaan käytin paljon farkkuja, toisin sanoen yläasteella. Oletettavasti ne peittivät pahimpia seisokkeja tunneilla juurikin tiukkapeppuisten farkkulikkojen takana /lähellä istuskellessani.
Minua kiihottaa vain naisten peräaukot ja niiden nuoleminen.( En tee homoa, se ällöttää, ihan tiedoksi.)
Tyttöystävä syyttää pervoksi.
Olisiko mitään eheytyshoitoa? Tiedän, että sana on itsessään jo pahamaineinen, mutta haluaisin kiihtyä naisessa muustakin kuin peräaukosta.
Yli 20 senttinen vasemmalle kaartuva penis.
Se kun mies käskee minun laittaa stay-up sukat jalkaan. Kostun aivan märäksi, ennenkuin edes saan laitettua ne jalkaan. Sukkahousut tai mitkään muutkaan vaatteet eivät aiheuta samaa.