Omituisia asioita mistä kiihotutte?
Tätä ei sitten tarvitse poistaa, saahan täällä muutenkin seksistä kirjoittaa.
Isellä ehkä se, jos joutuu vaikka väkijoukossa ahtautumaan pienestä väleistä niin saattaa aiheuttaa lievää kiihottumista.
Mainitkaa mielellään myös ikä ja sukupuoli, itse nainen 24v
Kommentit (138)
Onkohan hieman outoa, kun kaikkein kiihottavimmat alkkarit naisella on perus-Sloggit tai sitten ne maxit? Pitsit ja kaikki muut viritykset on nähty jo nuoruudessa, joten ei oo noidenkaan puutteesta homma kiinni...
Vierailija kirjoitti:
Mahtava topa!
Mäkin tykkään katsella miesten isoja karvaisia vatsoja, varsinkin jos on voimakas happy trail.. ne on jotenkin niin siekailemattoman seksikkäitä. Olen täysin tosissani. En tykkää ollenkaan karvattomista pyykkilaudoista.
- kuorma-autot ja isot täysperävaunulliset, niiden diesel-korina sekä hydraulimoottorin(?) aikaansamat psihahdukset
- työmiesjoukko dimexeissään
- miehen käden liikkeet tehdessään jotain tarkkuutta vaativaa työtä
Voisi olla minun kirjoittamani, vain tuo iso maha ei natsaa :)
N35
Mies joka osaa ajaa. CE-korttia ajaessa ope tuli vähän demostroimaan pakittamista kuskin paikalle niin kyllä lämpenin vaikkei muuten kiinnostava opettaja ollut. Harvemmin sitä vaan pääsee ison auton kyytiin niin että joku muu ajaisi kuin itse.
Toki myös henkilöautolla jos osaa ajaa (ei siis vaan että kuski itse luulee osaavansa) ja esim tietyt kyykkypyörät kiihottaa varsinkin jos kuskina on joku ihanan kovis bombertyyppi :D
Myös moottorien äänet välillä kiihottaa ja tietenkin perus likaiset dimexit, työhaalarit jne. Maalarin valkoiset ei kyllä lämmitä että näissäkin on tarkkaa malli ja juurikin että vartalo on miehellä sellainen mihin noi sopii täydellisesti. Dimexit jne ei siis jokaista miestä tee automaattisesti kuumaksi...
Sitä en nyt tie onko outoa, mutta tykkään painia välillä mieheni kanssa ja kiihotun siittä. On siis lähtöisin kun tykkään olla heikko ja alistettu.
Jos bussissa viereeni istuu isokokoinen mies (siis pitkä ja harteikas, massaakin saa olla tiettyyn rajaan saakka)
Se, jos hartiamme koskettavat toisiaan. Tämä on vähän hassua koska esim. jossain virastoissa odottaessa joku istuu yhtä lähellä niin ei mitään reaktiota. Ehkä se on se bussin tärinä yhdistettynä likaiseen mielikuvitukseeni :D
Jos hyvännäköinen nainen syö mehujäätä. Olen pitänyt itseäni niin umpiheterona kun olla voi, mutta siinä tulee joskus mieleen... no, tiedätte kyllä mikä. Ja olen siis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kiihotun ambulanssimiehistä. Se on vaan se jämäkkyys ja ote miten he ottavat tilanteen haltuun. En tiedä onko niin omituinen, mutta joskus ihan pelkkä ambulanssin näkeminen saa hassuja tuntemuksia aikaan. :DD
Kerran näin sairaalassa miespuolisen ensihoitajan jonka peppu näytti niin hyvältä niissä housuissa että olisi tehnyt mieli teeskennellä sydänkohtausta siihen paikkaan... :D
Bodypaint. Naisen kaunis, maalattu vartalo ja etenkin maalatut kasvot. Kicksit ei tule mallin alastomuudesta vaan jonkinlaisesta rohkeudesta ja olosta 'jonain muuna'. Myös muu koristelu naisen paljaalla iholla on hot. Tatuoinnit ei.
Kun katon mieheni työskentelyä tms. (yhdessä 16 v) osaa korjata kaiken. Ne kädet työssä...uhuuuuu, ja parta;)
Jostain käsittämättömästä syystä Paavo Pesusieni-piirretun Patrick-hahmon ääni. (se meritähti) Älkää kysykö miksi :DDD
Kun mies syö hyvällä ruokahalulla ;) (ruokaa siis)
tai se miten mies ajaa autoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dimexit on duunivaatteita.
ok, en ole koskaan kuullut, tosin siitä on tovi kun raksahommia tai muuta olen tehnyt. Eikö ne ollu blåkädereitä tai jotain vastaavia ennen?
Missä Suomessa työnantajat kustantaisivat duunareille blå klädereitä? Dimexit on niitä kirkkaan värisiä asusteita...
Dimexiä on kyllä ihan mustanakin, ja varmasti muita värejä, raksavaatteet on tyypillisesti Wurth-merkkiä, piposta turvakenkiä myöten.
Ainiin se fetissi, tuplavaginaa ja vuoronperään spermaiseen pilluun laukeaminen
Miehen ääni, jos se on matala ja ihana..mm
Jos joku hot mies, seisoo takanani vaikka bussissa...huh!
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja hetero, mutta minua kiihottaa se, jos joku nainen tekee minulle jotain hieman epävarmasti/epäröiden. Esim. laittaa hiuksia, kynsiä, meikkaa minua. Se herkkyys on se juttu, mutta en siis haluaisi asian etenevän mihinkään. Miehellä vastaavanlainen epävarmuus olisi täysi turn off.
Mä taas olen lesbo (24 v. jos ap:ta kiinnosti) ja mua kiihottaa (tai en tiedä, ainakin jonkin verran viehättää) epävarmat, haavoittuvaiset, nolostelevat, ja jopa itkevät miehet. En tosiaankaan ikinä haluaisi olla minkäänlaisen miehen kanssa, mutta jotain siinä kyllä on. Kai se on jotenkin se maskuliinisuuden (ja sen mukana tulevien stereotypioiden yms.) + niiden herkkien tunteiden näyttämisen yhdistelmä, koska tietynlaisten naisten herkkyyden ja epävarmuuden näkeminen kiihottaa myös.
Muita on esim.
- Tosi pitkät, tuuheat, kauniit hiukset
- Moottoripyörät
- Matalat, käheät äänet taitaa olla ihan #1. Muutenkin tykkään kovasti erikoisista puhe- ja lauluäänistä, ja olen ennenkin ihastunut pelkän äänen perusteella
- Univormuista en yleisesti välitä, mutta aina kyllä huomaan naisvartijat vaikka jossain Anttilassa. :D
- Tämä on aika yksityiskohtainen juttu ja siksi outo, mutta ihan tavalliset valkoiset puuvillapikkarit vedettynä alas puoleenreiteen asti on ihan älyttömän kiihottava näky. En tiedä, miksi.
Mua ei oikeestaan nykyään kiihota yhtään mikään :( No ehkä parin viinilasillisen jälkeen joku 25v komea ja leveäharteinen karvaton miehenalku. mutta sekin hyvin vähän. N 45v
Hyvin suonikkaiset kullit ja olen omasta mielestäni HETERO.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paalutuksen ääni, nippusiteet, isot mahat mielellä, harmaat karvat,pakettiautot..
Nainen 29v
Älä ainakaan mun autoa tuu nylkyttää.
Minun kulkupeli on RUUNATTU
Kunnon homo joka nuolee mun perseeni pierun jäljiltä roiskeet pois
Ankaran näköiset, vanhemmat jakkupukuiset virkanaiset.
T. N28
Pissaa pidättelevät naiset. Tosi outoa koska en ole lesbo.