Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Axel Smith on videoinut seksijuttunsa ja kertoo syyn

Vierailija
09.03.2016 |

No huh huh. Axel on kuvannut kaikki typyt joiden kanssa se on harrastanut seksiä, ettei kukaan voisi syyttää häntä raiskauksesta kuten edesmennyttä kollegaansa Peteriä. Nyt hän on ihmeissään kun niin ei saanutkaan tehdä ja joku nainen on kertonut kuvauksista poliisille. Ketä uskot?

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016030921243695_vi.shtml

Kommentit (909)

Vierailija
401/909 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että miten ikävä tapaus. On ollut tosi paha mieli koko päivän. :(

mamupatjalle ullatus? vittu mitä paskaa

Vierailija
402/909 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia on ollut KYMMENIÄ..huhhuh..ja poliisi on kotietsinnässä tutkinut/takavarikoinut myös "tietoteknisiä" laitteita..Täytyypä katsoa tämäniltainen Voice of Finland!

Miksi täytyy katsoa tämän illan VOF? Jotain raportaasiako aiheesta odotat? Se on ennakkoon kuvattu jakso, jossa ainakaan kellään ulkopuolisella ei oo ollu vielä ees tietoa tapahtuneesta..

Saattaahan sieltä joku tarkkasilmäinen löytää hetken, jossa Axl selvästi miettii edellisillan kuvaussessiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/909 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin , joko joku on kaivanut esiin tän "peterin" tapauksen? Kuinka paljon juontajien näyttäviä tuomioita on ollut? Pitääkö edes paikkaansa tuomio vai onko sekin osa Axlin mediapeliä?

Vierailija
404/909 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toi tarina kaverista on oikeasti totta niin jossain määrin ymmärrettävää. En kuitenkaan haluaisi olla tuolla lailla kuvattu nainen.

Ainoa mitä tiedämme kaverista varmasti on tämä:

Axl  Smithin paras ystävänsä ja mentorinsa oli väkivaltaisesta raiskauksesta vankilaan tuomittu henkilö.

Oikeus on hänet vankilaan tuominnut ja syylliseksi todennut. 

Axlin höpinöille sen sijaan ei ole mitään näyttöä. 

Niinpä. Nuoren Axln esikuva oli seksirikollinen. Voi olla, että miehen opit on tarttuneet Axliin muunkin kuin juontojen osalta.

Vierailija
405/909 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia on ollut KYMMENIÄ..huhhuh..ja poliisi on kotietsinnässä tutkinut/takavarikoinut myös "tietoteknisiä" laitteita..Täytyypä katsoa tämäniltainen Voice of Finland!

Miksi täytyy katsoa tämän illan VOF? Jotain raportaasiako aiheesta odotat? Se on ennakkoon kuvattu jakso, jossa ainakaan kellään ulkopuolisella ei oo ollu vielä ees tietoa tapahtuneesta..

Saattaahan sieltä joku tarkkasilmäinen löytää hetken, jossa Axl selvästi miettii edellisillan kuvaussessiota.

Nuo ei tule livenä vaan nuo on nauhoitettu aiemmin.

Vierailija
406/909 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko mä ainoa nainen, jonka mielestä tää ei ole kaiken tän vouhkaamisen arvoinen juttu? Toki olisin itsekin vähän levoton ja loukkaantunut, jos joku eksä tai yhdenillan juttu olisi mua salaa kuvannut, mutta enemmänkin sen takia, ettei tyyppi levitä materiaalia nettiin tai ala kiristää mua. Tällaistähän Axl ei tehnyt, joten mitä väliä. Kuulostaa vaan aika viriililtä ja hieman pervohtavalta hässijältä, mutta aika harmiton kuitenkin. ..Juttelin äsken mun miehen kans tästä ja se oli samoilla linjoilla. 

Vierailija
407/909 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo ei tule livenä vaan nuo on nauhoitettu aiemmin.

Tiedän.

Vierailija
408/909 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko mä ainoa nainen, jonka mielestä tää ei ole kaiken tän vouhkaamisen arvoinen juttu? Toki olisin itsekin vähän levoton ja loukkaantunut, jos joku eksä tai yhdenillan juttu olisi mua salaa kuvannut, mutta enemmänkin sen takia, ettei tyyppi levitä materiaalia nettiin tai ala kiristää mua. Tällaistähän Axl ei tehnyt, joten mitä väliä. Kuulostaa vaan aika viriililtä ja hieman pervohtavalta hässijältä, mutta aika harmiton kuitenkin. ..Juttelin äsken mun miehen kans tästä ja se oli samoilla linjoilla. 

Luitko citystä naisen kommentit asiasta? Luottamuksen pettäminen on se iso juttu. kyllä ainakin itsea alkaisi mietityttää entä jos kiristää, entä jos joku varastaa videot? Miten voi luottaa tyyppiin joka ei ollut luottamuksen arvoinen alun perinkään?

Vierailija
409/909 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko mä tyhmä kun uskoin ton selityksen, eikä se saanut mitään inhoja kyseistä henkilöä kohtaan?

Et ole, virheen on tehnyt ja myöntää sen. Ehkä oppii jotain, ei tuo ihminen minustakaan miltään hirviöltä vaikuta. Toki tämäkin saa tuhat alapeukkua kun ei lähde tämän ketjun hysteriaan mukaan.

Olisi edes katunut rikostaan ja sanonut tuhovansa nauhat ja pyytänyt julkisesti anteeksi seksuaalirikoksen uhreilta.

Kyllähän hän sanoikin videolla katuvansa.

Totta v*ssa sanoo katuvansa, kun jäi kiinni.

Voi olla vähän nihkeää piparin saanti akselilla jatkossa.

Vierailija
410/909 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin , joko joku on kaivanut esiin tän "peterin" tapauksen? Kuinka paljon juontajien näyttäviä tuomioita on ollut? Pitääkö edes paikkaansa tuomio vai onko sekin osa Axlin mediapeliä?

Ei ole tuomio vaan syyte. Elätkö sä umpiossa?

Vierailija
411/909 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on monen naisen pillu ja perse viuhunu videolla.. Mitenköhän seksin saanti on helppoa axlille tän kohun jälkeen? ehkä kesään mennessä unohdetaan ja taas on naisia ympärillä?

Vierailija
412/909 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolointa on se ettei ota vastuuta vaan väittää että uhri haluaa hälle pahaa. Häpeä!

Vierailija
413/909 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, elätkö sinä?

"Smith ei tarkemmin kerro videolla Peterin henkilöllisyyttä, mutta kertoo hänen kuolleen traagisesti. Smith väittää videolla Peterin saaneen aikanaan tuomion raiskauksesta, koska hänen manipuloivaksi kuvailtu naisystävänsä oli Smithin mukaan lavastanut teon ja kertonut raiskauksesta julkisuudessa."

Vierailija
414/909 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama. Axl on Suomen ehdottomasti parhain juontaja .. 

Valitettavasti tämä "herra" juonsi erään meidän firman tapahtuman. Pökkelö ja tekopirtsakka pönöttäjä.

Vierailija
415/909 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeniä naisia..aikamoinen mieslumppu :)

Ihmisistä näkee kyllä paljon jo silmistä ja aistii paljon. Tämän äijän silmissä ei ole minkäänlaista lämpöä vaan jotain hyvin etäistä ja kontrolloivaa.

Vierailija
416/909 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa on ainakin se ettei ole homo.

Vierailija
417/909 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäisin av-kansan raivon ja boikotin, jos Axl olisi jäänyt kiinni vaikkapa teinitytön kanssa seksin harrastamisesta tai jotain vielä pahempaa. Eipä tämä nyt NIIIIN hirveä juttu kuitenkaan ole ja Axl on hoitanut jälkipyykin ammattimaisesti. Mutta jotkut ihmiset ne vaan rakastaa toisten kivittämistä, haukkumista ja kohun paisuttelua. Edellinen kerta taisi olla Teri Niitin keissi, jossa mammoilla lähti VÄHÄN lapasesta :D

Ainoa ammattimainen teko olis lopettaa paskanjauhanta ja uhrien syyllistäminen, kantaa rikosoikeudellinen vastuu asiassa ja pyytää uhreilta anteeksi sekä julkisesti että henkilökohtaisesti ja toki tuhota nauhat lopullisesti ja ottaa opikseen.

Ei ei kun axl on syyyytön ja ihan viiiaaatoooon. Pitää muuttaa rikoslakia tässä kohden ettei tule pipi. Äijähän itse myöntää syyllisyytensä hienolla "olen uhri" videolla

Vierailija
418/909 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, elätkö sinä?

"Smith ei tarkemmin kerro videolla Peterin henkilöllisyyttä, mutta kertoo hänen kuolleen traagisesti. Smith väittää videolla Peterin saaneen aikanaan tuomion raiskauksesta, koska hänen manipuloivaksi kuvailtu naisystävänsä oli Smithin mukaan lavastanut teon ja kertonut raiskauksesta julkisuudessa."

No niin. Ja sitten iltapalalle ja pesemään hampaat. Kyllä se siitä.

Vierailija
419/909 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä pelottaa kirjoitti:

Ihan ymmärrettävää sinänsä. Oon mä itekin pohtinu ja pelänny, et kui käy eron jälkeen, koska nainen voi tuosta vain syyttää sua raiskauksesta ja vaikka lopputulos olisi mikä sun maine on liattu aina...

Kannattaa elää elämänsä mukavana ihmisenä ja tehdä hyviä tekoja eikä polttaa siltoja takanaan. Silloin exät on ystäviä eikä tarvitse koko ajan pelätä saavansa puukkoa selkään.

Vierailija
420/909 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ollut ihan vaniljaa vai sm meininkiä?

Ketju on lukittu.