Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehet huomaatteko jos nainen haluaa sua seksuaalisesti. Näetkö kuolan valumisen?

Vierailija
09.03.2016 |

MIllasista merkeistä huomaat?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kourii persettä ja lääppii. ja haukkuu homoksi jos mua ei kiinnosta.

Vierailija
2/26 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kourii persettä ja lääppii. ja haukkuu homoksi jos mua ei kiinnosta.

LÄÄPPII? entä jos ei tuu kosketusetäisyydelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/26 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/26 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/26 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sen huomaa, ei ole koskaan jäänyt epäselväksi kun nainen haluaa munaa. Yksi repi mun farkut hajalle ja kyllä kiimainen nainen on suht villi tapaus :)

Vierailija
7/26 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en huomaa. Kerran on hiljaisesta tuijotuksesta ja istuma-asennosta voinut päätellä. Toisen kerran ei tarvinnut pohtia, kun kysyi ihan suoraan haluaisinko panna häntä.

Vierailija
8/26 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että olen sokea mutta en usko, että kukaan on koskaan halunnut mua seksuaalisesti.

Voisin kuvitella, että tämä ei saisi katsettaan irti tjsp ehkä vois hymyillä :)

Vaikea aihe sellaiselle jolle ees feissarit tai vakuutuskauppiaat uskalla olla perus ystävällisiä väärien signaalien pelossa :D

Toivottavasti tähän ketjuun saat pari kuolaamisen arvoisen tyypin vastausta.

Vierailija
9/26 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei varmana huomaa jos kuolaan jotain miestä. Osaan peitellä sen niin hyvin. Etenki jos koen jonku kiinnostavana niin sitä enemmän sitä välttelen.

Vierailija
10/26 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain oudolla tavalla välttelen niitä jotka kiinnostaa. Myönnän.

Vierailija
11/26 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä haistan sen pillumehuista, sitten sormella vähän kokeilen pikkuhousujen etumusta.

Vierailija
12/26 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kuolako se valuu?

Vierailija
13/26 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyistä naisista sen ehkä pystyy aistimaan , body language kertoo mutta ei kaikista, harmi jos nainen ei anna selviä merkkejä että on kiinnostunut.

Katse tai tarkemmin ehkä se miten katsoo onko ( ihastusta, kohteliaisuutta, uteliaisuutta tai arvostelevasti päästä varpaisiin )

Vierailija
14/26 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään nainen ei ole koskaan halunnut minua seksuaalisesti.

Joku voi sanoa etten vain ole huomannut signaaleja, mutta eiköhän ole kuitenkin todennäköisempää, että niitä signaaleja ei ole koskaan ollutkaan.

Vierailija
15/26 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse kertoo.

Vierailija
16/26 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt luulevat kaikkien ystävällisten kaupanjassojenkin haluavan heitä. Humy ja katsekontakti on mielestään lupaus seksistä.

Vierailija
17/26 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet nyt luulevat kaikkien ystävällisten kaupanjassojenkin haluavan heitä. Humy ja katsekontakti on mielestään lupaus seksistä.

Samaa voi sanoa teistä naisista, luulette että kaikki miehet on teitä iskemässä jos teille sanoo moi tai edes katsoo teitä.

Vierailija
18/26 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi miehistä poiketen avoimesti ilmaista seksuaalisen halunsa ilman, että hänet leimataan sen vuoksi ahdistelijaksi ja/tai pervoksi.

Vierailija
19/26 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIllasista merkeistä huomaat?

en mistään,kukaan ei halua jakaa pillua mulle,enkä pääse panemaan ikinä.

Vierailija
20/26 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esimerkiksi viime viikonloppuna tanssilattialla ja sen sivussa yksi neito otti minuun toistuvasti katsekontaktin. Arvelen, että jonkinlaista seksuaalista halua oli kenties syttynyt hänen sisällään, mutta varmaksi en voi asiaa sanoa, koska olen varattu ja jätin asian katseen tasolle.

Mutta camoon, tietynlaiset katseet tietynlaisissa tilanteissa kyllä kertovat, että saa lähestyä. Paljon tosin löytyy varmasti miehiä, jotka lukevat tällaisiksi tilanteiksi ihan peruskohteliaisuuteen kuuluvia tilanteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme