miehet huomaatteko jos nainen haluaa sua seksuaalisesti. Näetkö kuolan valumisen?
Kommentit (26)
Siitä, että nainen tekee runkkuliikettä omilla jaloillaan minun jalalleni pöydän alla.
Aina voo tehdä testin; en ainakaan häiriintynyttä kiinnosta köyriä.
Esimerkiksi puolivälistä vuotta perässä huutelua ja seurailee ja muuta häirintää. Epätoivoista solvaaminen eikä tajunnut viikon sisällä. Tuossa ajassa on sovittu paljon kiinnostavampia fiksumpien kanssa.
Pelkää edelleen kun mainittin poliisi asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt luulevat kaikkien ystävällisten kaupanjassojenkin haluavan heitä. Humy ja katsekontakti on mielestään lupaus seksistä.
Ei pidä paikkaansa. En enää kuvittele mitään tuollaista lapsellista, joskus nuorempana saattoi kuvitella kaikkea hölmöä. En minä ainakaan tunnista mitään naisten salaperäisiä viestejä, onneksi jotkut naiset ovat tulleet jopa syliin istumaan ja tuollaisesta toiminnasta tajuaa paremmin, että tuohon naiseen saa koskea. M34
Vierailija kirjoitti:
Yksikään nainen ei ole koskaan halunnut minua seksuaalisesti.
Joku voi sanoa etten vain ole huomannut signaaleja, mutta eiköhän ole kuitenkin todennäköisempää, että niitä signaaleja ei ole koskaan ollutkaan.
Älä sure. 80% miehistä on naisten mielestä rumia. Siinä kun tavallinen vähän pullukkakin tyttö saa lähes jokaisen miehen mittarin värähtämään, samanlainen mies aiheuttaa naisissa lähinnä yök-reaktion.
Kuulostaa aika kummalliselta. Osaatko sanoa, mistä tuo voisi johtua?