Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehet huomaatteko jos nainen haluaa sua seksuaalisesti. Näetkö kuolan valumisen?

Vierailija
09.03.2016 |

MIllasista merkeistä huomaat?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta ei varmana huomaa jos kuolaan jotain miestä. Osaan peitellä sen niin hyvin. Etenki jos koen jonku kiinnostavana niin sitä enemmän sitä välttelen.

Kuulostaa aika kummalliselta. Osaatko sanoa, mistä tuo voisi johtua?

Vierailija
22/26 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että nainen tekee runkkuliikettä omilla jaloillaan minun jalalleni pöydän alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voo tehdä testin; en ainakaan häiriintynyttä kiinnosta köyriä.

Vierailija
24/26 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi puolivälistä vuotta perässä huutelua ja seurailee ja muuta häirintää. Epätoivoista solvaaminen eikä tajunnut viikon sisällä. Tuossa ajassa on sovittu paljon kiinnostavampia fiksumpien kanssa.

Pelkää edelleen kun mainittin poliisi asiassa.

Vierailija
25/26 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet nyt luulevat kaikkien ystävällisten kaupanjassojenkin haluavan heitä. Humy ja katsekontakti on mielestään lupaus seksistä.

Ei pidä paikkaansa. En enää kuvittele mitään tuollaista lapsellista, joskus nuorempana saattoi kuvitella kaikkea hölmöä. En minä ainakaan tunnista mitään naisten salaperäisiä viestejä, onneksi jotkut naiset ovat tulleet jopa syliin istumaan ja tuollaisesta toiminnasta tajuaa paremmin, että tuohon naiseen saa koskea. M34

Vierailija
26/26 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään nainen ei ole koskaan halunnut minua seksuaalisesti.

Joku voi sanoa etten vain ole huomannut signaaleja, mutta eiköhän ole kuitenkin todennäköisempää, että niitä signaaleja ei ole koskaan ollutkaan.

Älä sure. 80% miehistä on naisten mielestä rumia. Siinä kun tavallinen vähän pullukkakin tyttö saa lähes jokaisen miehen mittarin värähtämään, samanlainen mies aiheuttaa naisissa lähinnä yök-reaktion.