Miksi pelkäät ulkomaalaisia?
Asun kaupungissa, jossa on paljon ulkomaalaisia. Eivät he minua pelota, samanlaisia ihmisiä hekin ovat kuin me kantasuomalaiset
Kommentit (32)
En pelkää ulkomaalaisia. Oma naisystävä on ulkomaalainen joka ei edes puhu suomea.
Vierailija wrote:
Kun he eivät ole samanlaisia ihmisiä. Asun Helsingissä ja törmään heihin jatkuvasti. Tekevät rikoksia enemmän kuin kantasuomalaiset. Heidän arvonsa eivät sovi Suomeen.
En usko, että akateemiset ulkomaalaiset tekevät yhtään sen enempää rikoksia kuin kantikset. Määräävä tekijä on epäakateemisuus, ei kansalaisuus.
Vierailija wrote:
Kun he eivät ole samanlaisia ihmisiä. Asun Helsingissä ja törmään heihin jatkuvasti. Tekevät rikoksia enemmän kuin kantasuomalaiset. Heidän arvonsa eivät sovi Suomeen.
Pikkusen yleistetty. Ajatteletko esim. italialaisesta tai ranskalaisesta samalla tavalla?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
En usko, että akateemiset ulkomaalaiset tekevät yhtään sen enempää rikoksia kuin kantikset. Määräävä tekijä on epäakateemisuus, ei kansalaisuus.
Määräävä tekijä on integraatiohalukkuus. Akateemisetkin kehitysmaalaiset voivat haluta pakkonaittaa tyttärensä, kunniamurhata tai olla uskonnollisia fanaatikkoja.
Koska ovat islamin uskossa ja voivat rikastuttaa tyttäremme. Vääräuskoiset on vapaata riistaa.
Lisäksi niillä voi olla viidakkoveitsi jolla torilla leikkelebät ihmisiä.
Siksi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tuota on USA:ssa tutkittu. Valkokaulusmustat tekevät enemmän rikoksia kuin valkokaulusvalkoiset. Tämä voi liittyä rotujen persoonallisuuseroihin sekä myös historiallisiin tekijöihin. Kaikki akateemisethan eivät edusta samanlaisia taustoja, vaan niissä on isoja eroja.
Asun Orimattilassa, siis pikkukylässä Lahden vieressä. Ei täällä suomalaiset nuoret hakkaa ketään klo 16.30 kaupan edessä tarkisena maanantaina. Muualta tulleille tuo on tavallinen harrastus autojen potkimisen lisäksi. Koska mä voin ja sä et voi mulle mitään.
Koska ovat rikollisia ja terr orismin kannattajia.
Mitä mieltä itse olet Ha masista ja sen kannattajista maassamme?
En pelkää ainoastaan ulkomaalaisia. Pelkään myös suomalaisia. Syynä vallitsevat negatiiviset ilmapiirit.
En varsinaisesti pelkää mutta varauksella suhtaudun.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ylimielinen kommentti. Ikäänkuin ei rehellisiä duunareita ym. taviksia olisi myös olisi ulkomaalaisten joukossa ollenkaan. Akateemisuudella ei ole yhtään mitään tekemistä asian kanssa.
En pelkää, mutta jotenkin vieroksun enkä halua puhua heidän kanssaan. Muutenkin olen huono ottamaan kontaktia vieraisiin, myös suomalaisiin, mutta en oikein osaa sitäkään vähää kommunikoida sellaisen kanssa joka ei oikein osaa suomea. Ei minulla ole mitään heitä vastaan, jotenkin vaan ehkä ujostelen vajaakielitaitoisia kun en itsekään osaa vieraanmaankielillä puhua.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
99% tänne tulevista on kouluttamattomia juntteja, ei akateeminen halua tänne tulle kun ovi mennä muuallekin.
Vierailija wrote:
En pelkää aasialaisnaisia
Aasialaisnaiset ovat pahimpia rassisteja. Jenkkiorientaalit toivovat esim suomalaisille kuolemaa koska ihomme on pohjoisen vaalea. Piti sen yhdenkin parikymppisen viekkumuijan tulla tänne Suomeen asti kaukoidästä tekemään tutkelmaa kuinka juuri suomalaiset ovat rassisteja emmekä palvo mustaa ihoa tarpeeksi.
En pelkää. Tietyissä tilanteissa pelkään niin suomalaisia kun ulkolaisia.
En pelkää.